Αλαργινό μου αγέρι.... Χριστίνα Στράντα - Έρικα Τζαγκαράκη

2014-08-26 20:12

 

Αγέρι μου …
Αλαργινό αγέρι μου…
κάνε μου αυτή τη χάρη...
Πάνε και φύσα μέσα του
 τσ' αγάπης μου σημάδι...
Κι αν αρνηθεί αγέρι μου, 
αν στόμα του σφαλίσει, 
πες του να έρθει μιά στιγμή
 και μάτια να μου κλείσει...
Τώρα σκοτείνιασε η ζωή
Τώρα τα φύλλα πέφτουν
Κι όπου το βήμα μου πατεί
τα δάκρυά μου στέκουν...
Πάρε μαζί σου σύννεφο 
με δυο σταγόνες πόνο
Και σκέπασε το σπίτι του
 να χει η ψυχή μου τόπο...
Πες του να έρθει να με βρεί
Πες του να με προλάβει
Γιατί βλέπω τον χάροντα 
να 'ρχεται να με πάρει....
 
Χριστίνα Στράντα
 
 
Αγέρι μου...
Αγέρι τ αποχωρισμού...
μη σταματάς το χάδι...
στη λήθη μέσα του μυαλού...
στου χρόνου τη πορεία...
Μη σταματάς τα σύννεφα...
μη χαιρετάς τον ήλιο...
μη κουβεντιάζεις τ ουρανού...
μη κάνεις ξένο φίλο...
Κι αν δεν μ ακους που σου μιλω...
Αλαργινό μου αγέρι...
κι αν γίνανε οι λέξεις μου...
του άνεμου στολίδια...
Αν τις ταξίδεψε ο γιαλός
και χάθηκαν στο κύμα....
Ψάξε αγέρι να τις βρείς...
και κάνε τις τραγούδι...
δώσε τις και στον ουρανό...
βροχή να τις βαφτίσει...
και μην αργείς...
σκεπάζουνε...
το μαρμαρένιο μνήμα....
 
Έρικα Τζαγκαράκη