Αρχοντούλα-Δέσποινα Τσάκου .... "Μιά Σπαρτιάτισσα στις Πύλες του Ηρακλείου"

2014-10-04 18:37

Η Αρχοντούλα-Δέσποινα Τσάκου,γεννήθηκε στη Σπάρτη στις 28 .11.1989,και μεγάλωσε στην Νεάπολη Λακωνίας !!!!!Για 7 χρόνια έζησε στη Μονεμβασιά!!!!Πριν 3,5 χρόνια τα βήματα της ,την οδήγησαν στην Κρήτη και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο!!!Η Αρχοντούλα είναι ενα πανέμορφο κορίτσι,με σπιρτάδα στο βλέμμα και μόνιμο χαμόγελο στα χείλη !! Σε κερδίζει αμέσως η ζεστασιά του προσώπου της και η σιγουριά που εκπέμπει η απόλυτη σταθερότητα του κορμού της μιάς και ξέρει να χειρίζεται το σώμα της με απόλυτη μαεστρία τόσο πάνω στη πασαρέλα όσο και στη σκηνή χορού!!Μία σύγχρονη Γοργόνα στα Κρητικά Πελάγη που μας εντυπωσίασε με τις αμέτρητες δραστηριότητες της και θελήσαμε να σας την γνωρίσουμε!!!!

Κύριες και Κύριοι…η Αρχοντούλα Τσάκου!!!!

Ερικα Τζαγκαράκη (Επιμέλεια Συνέντευξης)

 

Συνέντευξη στην Κατερίνα Κορνελάκη Ηράκλειο 4.10.2014

 

Κατερίνα : Πες μου τα νέα σου; Με τι ασχολείσαι αυτόν τον καιρό;

Aρχοντούλα: Αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με λίγα και καλά για να μπορώ να ανταπεξέλθω στα μελλοντικά  μου σχέδια. Πριν λίγες μέρες γύρισα από το Βέλγιο όπου πήγα να περάσω την εκπαίδευση για να γίνω εκπαιδευτής εκπαιδευτών στο BOKWA στην ΕΛΛΑΔΑ   το λεγόμενο BOKWA B.E.S.T . Δουλεύω στην  naturel ως μοντέλο, μια εταιρία με γούνες και δερμάτινα υψηλής ποιότητας.Το freestyle στα μαγαζιά το έχω παραμελήσει τον τελευταίο καιρό διότι η καινούργια σχολή χορού που θα ανοίξουμε σε λίγο καιρό και το BOKWA απαιτούν αρκετό χρόνο και ενέργεια. Και σιγά σιγά με περιμένει το πτυχίο νοσηλευτικής του ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ .Νομίζω είναι αρκετά για να μπορέσω να βάλω και κάτι άλλο στην ζωή μου!!!

Kατερίνα: Η ενασχόλησή σου με το χορό πως πρόεκυψε?

Aρχοντούλα:Με τον χορό ασχολούμαι από πάρα πολύ μικρή ηλικία, καλά καλά δεν θυμάμαι τον εαυτό μου και από διηγήσεις της μητέρας μου άκουγα ότι με έβαζε μικρή στο κρεβάτι της παρακολουθώντας κασέτες του michael jackson και προσπαθούσα να τον μιμηθώ. Αργότερα ξεκίνησα παραδοσιακούς χορούς όμως αυτό που με κατάκτησε ήταν το κλασικό μπαλέτο και η δασκάλα μου για χρόνια Λούλα Χριστιάνου Μαραβέλια που ήταν δίπλα μας και μας στήριζε σαν δεύτερη μάνα μας. Εκεί διδάχτηκα και άλλα είδη χορών όμως ένα τροχαίο ατύχημα μου έκοψε το όνειρο για το κλασικό μπαλέτο. Από εκεί και περά πέρασα μεγάλο διάστημα εκτός και η αλήθεια είναι πως αρνιόμουν να ξανά ασχοληθώ με τον χορό ,ένιωθα απογοήτευση ψυχής και σώματος …όμως όταν αγαπάς κάτι που μπορείς και εκφράζεσαι μέσα από αυτό δύσκολα το προσπερνάς στην ζωή σου … Ερχόμενη στην Κρήτη για σπουδές γνώρισα το αφεντικό μου και συνεργάτη Δημήτρη Τζαγκαράκη όπου μου έδωσε ευκαιρίες πιστεύοντας σε μένα και στις δυνατότητες μου και έτσι συνεχίζουμε δυναμικά μαζί!!

Κατερίνα:Οι γυναίκες σε  σνομπάρουν?

Αρχοντούλα: Νομίζω αρκετά σχόλια γίνονται πίσω από την πλάτη μου και ειδικά από τις γυναίκες, αλλά σχεδόν πάντα τα προσπερνώ ….μην σου πω ότι μου αρέσει κιόλας αυτά τα καυστικά σχόλια…

Κατερίνα:Αν ξεκινούσες τώρα την καριέρα σου θα πήγαινες σε κάποιο reality show

Aρχοντούλα:Πιο παλιά τα κατέκρινα και τα realities και τα καλλιστεία αλλά από ότι βλέπεις στα καλλιστεία βρέθηκα .. Nομίζω  όμως  ότι άλλα δείχνεις άλλα προβάλουν σε αυτά τα realities οπότε θα το σκαφτόμουν πολύ καλά πριν αποφασίσω να δηλώσω συμμετοχή.

Kατερίνα:Σε είδαμε στα καλλιστεία όπου διακρίθηκες. Τελικά ένας τίτλος ανοίγει πόρτες;

Aρχοντούλα:Θεωρώ ότι και να έχεις στα χέρια σου πρέπει να το εκμεταλλευτείς σύμφωνα με τα θέλω σου και με τους σωστούς ανθρώπους που βρίσκονται διπλά σου.. Εμένα ο τίτλος της Β’STAR ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ & MISS BODY ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 2014 δεν μου άνοιξε πόρτες ή κάποιο νέο ξεκίνημα …Ότι έκανα το έκανα μόνη μου .Και αυτές οι δουλειές λίγες και σωστές όπου δεν προσβάλλουν την προσωπικότητα μου. Βέβαια υπάρχουν κοπέλες που δεν έχουν στεφτεί και κάνουν πολλές δουλειές στον χώρο …είναι πόσο το κυνηγάς και τι είσαι πρόθυμη να κάνεις  γιαυτό !!

Kατερίνα: Ο κόσμος του μοντελινκ είναι τόσο λαμπερός όσο φαίνεται ότι λάμπει δε είναι χρυσός?

Αρχοντούλα:Σίγουρα ότι λάμπει δεν είναι χρυσός, ο χώρος του μοντελινκ  φαίνεται λαμπερός αλλά από πίσω κρύβει πολύ ψευτιά και εκμετάλλευση μάτια ανοιχτά να έχεις να βλέπεις. Κακοχαρακτηρισμένος  χώρος με πολλά εμπόδια που σε βάζουν να μπεις σε περίεργα μονοπάτια  να περπατήσεις όμως αν είσαι έξυπνος  και συνειδητοποιημένο άτομο δύσκολα περπατάς εκεί με ένα αντάλλαγμα όμως ….να μην μπορείς να κάνεις όνομα στον χώρο αυτό!!

Κατερίνα: Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να είσαι μοντέλο ?

Αρχοντούλα:Ο Όρος μοντέλο νομίζω ότι στην Ελλάδα είναι λίγο διαφοροποιημένος παρόλα αυτά ένα γνήσιο μοντέλο δουλεύει σκληρά και καθημερινά για να μπορεί να πάρει αυτόν τον τίτλο. Έχει πολλές απαιτήσεις συμπεριφοράς ,κίνησης ,εικόνας ,σώματος ,διατροφής και αλλά πολλά που πρέπει να προσέχει ένα μοντέλο, όλα αυτά προμηνύουν δυσκολία όπως και αγάπη για να τα κατορθώσεις.

Κατερίνα:Οικονομικά στο νησί μας αξίζει να ασχοληθείς με το χώρο του μόντελινγκ?

Aρχοντούλα:Στις μέρες μας όλοι προσπαθούν για το καλύτερο. Όταν όμως  έχεις απαιτήσεις πρέπει να ανταμείβεται  και χρηματικά ανάλογα..Λίγοι οι διοργανωτές λίγα και τα χρήματα για τον χώρο του μοντελινγκ στο νησί.

 

 

Κατερίνα:Τι έχεις κερδίσει από το επάγγελμα αυτό;

Aρχοντούλα:Να είμαι πιο αυστηρή με τον εαυτό μου, καλύτερη και υπεύθυνη επαγγελματίας  καθώς και πιο επιφυλακτική με τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι στον χώρο αυτό....

Kατερίνα:Υπάρχει κάποιος σχεδιαστής στον οποίο έχεις αδυναμία; Και γιατί;

Aρχοντούλα: Αχχχ "Αγαπώ" Vercase για 3 λόγους για την θηλυκότητα που μπορεί να βγάλει σε ένα ρούχο για το πόσο ιδιαίτερο μπορεί να είναι ένα ρούχο και τέλος βάζει χρώμα στα σχέδια του και αυτό το λατρεύω.

Kατερίνα:Στον χώρο σου θα έλεγες ότι υπάρχουν φιλίες ή μόνο αντιζηλίες;

Αρχοντούλα :Όσο δύσκολο και αν ακούγεται έχω κάνει καλές φιλίες μέσα από τον χώρο αλλά η αντιζηλία είναι πολύ μεγαλύτερη …Εγώ ακόμα και αυτό το βλέπω θετικά.

Κατερίνα:Ο Χορός για σένα είναι τρόπος ζωής?

Aρχοντούλα:Σαφώς και είναι τρόπος ζωής, μέσα από τον χορό μπορώ να εκφράσω όλα μου τα συναισθήματα απλά κλείνω τα μάτια μου και αφήνομαι στον ρυθμό της μουσικής..Νιώθω χαρούμενη που υπάρχει στην ζωή μου .Είναι μια τέχνη που λίγοι έχουν το μικρόβιο να την κατανοήσουν και νιώθω ευγνώμων γιαυτό.

Kατερίνα:  "Bokwa"!!! Είναι η νέα zumba; Η καινούρια τάση στο fitness?

Aρχοντούλα: Όλος ο κόσμος βάζει στην ίδια κατηγορία το Bokwa με την Zumba λόγω το ότι έχουν ένα κοινό..είναι ομαδικά προγράμματα και τα δυο αλλά μέχρι εκεί. Σαν κάτοχος και BOKWA και ZUMBA διπλώματος βεβαιώ ότι είναι δυο τελείως διαφορετικά είδη.. Είναι καινούργια τάση του fitness στην Ελλάδα γιατί σε όλη την Ευρώπη και Αμερική γίνεται χαμός στα γυμναστήρια και στις σχολές χορού.

Kατερίνα: Για τι  όμως ακριβώς μιλάμε ?Τι είναι το Bokwa?

Αρχοντούλα:Το ΒΟΚWA προέρχεται από τις λέξεις «boxing» και «kwaito» (παραδοσιακός νοτιοαφρικανικός χορός).Είναι ένα έντονο καρδιαγγειακό πρόγραμμα, το οποίο διεξάγεται σε μεγάλους χώρους με πολλούς συμμετέχοντες. Αποτελείται από γράμματα και αριθμούς και αυτό το κάνει εύκολο να το ακολουθήσεις και να μπεις στον ρυθμό της μουσικής. Σύμφωνα με τον PAUL MAVI μπορείς να κάψεις έως και 1.200 θερμίδες τη φορά.

Kατερίνα: Τι θα συμβούλευες ένα νέο κορίτσι που θα ήθελε να ασχοληθεί με το χώρο του μοντελίνκ;;

Aρχοντούλα:Να βγεί εξωτερικό αν αγαπάει πραγματικά αυτόν τον χώρο και βέβαια αν έχει δυνατότητες. Βλέπεις σήμερα κοπέλες μετρίου αναστήματος και μετρίου βάρους και θέλουν να μπουν στον χώρο αυτό… Μόνο έξω μπορείς να κάνεις καριέρα. Όποια όμως δεν έχει την δυνατότητα για έξω τουλάχιστον εδώ να προσέχει με ποιους συνεργάζεται το concept της κάθε δουλειάς και να αγαπάει πολύ τον εαυτό της… .Αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου ο δρόμος των πλαστικών χτυπάει την πόρτα…..και άλλα πολλά παράθυρα!!!

Kατερίνα: Ήρθες ποτέ αντιμέτωπη με τη μάστιγα του μόντελινκ;;; Την νευρική ανορεξία;;;

Αρχοντούλα:Ποτέ δεν θα έβαζα τον εαυτό μου σε μια τέτοια διαδικασία γιατί πρώτα από εκεί ξεκινάει να θες να χάσεις βάρος και έπειτα μπαίνεις στην ασθένεια..Έχω υπάρξει και με πιο πολλά κιλά αλλά και με λιγότερα πάντα όμως σε φυσιολογικά πλαίσια..Εξάλλου θεωρώ για τον εαυτό μου πως όσο πιο αδύνατη τόσο πιο άσχημη γίνομαι.

Κατερίνα:Στις μεγάλες σου αγάπες ξέρω ότι συμπεριλάμβάνεται και μία δική μου…Η Θάλασσα…Τι Ρόλο παίζει η ναυαγοσωστική στην ζωή σου;;;

Αρχοντούλα: Με την θάλασσα μεγάλωσα δεν μπορώ να ζω κάπου που να μην την βλέπω..Στα δύσκολα εκεί θα με βρεις να σκέφτομαι... Μικρόβιο του  μπαμπά αυτό και έτσι με παρότρυνε να ακολουθήσω την ναυαγοσωστική. Η ναυαγοσωστική τώρα ήταν συνδυασμός της θάλασσας και των πρώτων βοηθειών που μου αρέσουν πολύ… Αγαπώ τον άνθρωπο και νιώθω ευλογία να ξέρεις να βοηθάς κάποιον που το έχει ανάγκη. Δύσκολη δουλειά και αυτοί που έχουν κινδυνεύσει καταλαβαίνουν τι πάει να πει αυτό, δυστυχώς όμως είναι ένα επάγγελμα στην χώρα μας που δεν πληρώνεται αξιοπρεπώς (να μου πεις και ποιο πληρώνεται) με συνέπεια να μην υπάρχουν άτομα να δουλέψουν. Ειδικά η Ελλάδα που την περιτριγυρίζουν τόσα πελάγη θα έπρεπε να έχει άλλη αντιμετώπιση στους ναυαγοσώστες. Μακάρι να αλλάξουν τα πράγματα για να ασχοληθώ ξανά.

Kατερίνα: Από όλες τις δραστηριότητες που ασχολείσαι ,ποια θεωρείς ότι κρατάει τα σκήπτρα στην ζωή σου;

Aρχοντούλα:Στην ίδια κατηγορία βάζω την νοσηλευτική με τον χορό είναι δυο πράγματα που τα κάνω με όλη μου την καρδιά..Και εύχομαι ο θεός να με βοηθήσει να τα συνεχίσω σε όλη μου την ζωή.

 

Kατερίνα:Πες μου τα σχέδια σου για το μέλλον; Και πρώτα από όλα αν η δημιουργία οικογένειας είναι στις προτεραιότητες σου;

Αρχοντούλα:Θέλω σίγουρα να τελειώσω με το ΤΕΙ και να βρω ένα νοσοκομείο να εργάζομαι μόνιμα. Το μεταπτυχιακό είναι στο μυαλό μου όπως και τον ελεύθερο μου χρόνο να συνεχίζω να διδάσκω σαν δασκάλα χορού..Όσο για την οικογένεια προτεραιότητα όχι γιατί δεν υπάρχει ο κατάλληλος άνθρωπος αν τον έβρισκα σίγουρα μετά τα παραπάνω θα έπαιρνε σειρά αυτό..Στις μέρες μας είναι δύσκολη η λέξη οικογένεια και για να την δημιουργήσω πρέπει ο άλλος να πληροί όλες τις προϋποθέσεις.

Κατερίνα:Κλείνοντας να σε ευχαριστήσω για το χρόνο σου και να σου ζητήσω να κάνεις μια ευχή….για σενα…και μία για την ανθρωπότητα….

Αρχοντούλα:Για μένα θα ευχηθώ ένα και σημαντικό να είμαι υγιής… Όλα τα υπόλοιπα έρχονται όταν έχω υγεία.

 ΥΓΕΙΑ = ΔΥΝΑΜΗ να υλοποιεί ο άνθρωπος κάθε του επιθυμία.

Για την ανθρωπότητα εύχομαι 3 πράγματα ανθρωπιά ,ειλικρίνεια , εμπιστοσύνη . Ο κόσμος κάπου χάθηκε και έδωσε βάση σε αϋλα πράγματα χωρίς να σκέφτεται τον συνάνθρωπο του βλέποντας τον για εκμετάλλευση και καταπατώντας τον. Την σήμερον ημέρα δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη σε κανέναν γιατί κανένας δεν είναι ειλικρινής. Εύχομαι λοιπόν να μην χαθεί η ουσία της ζωής γιατί αυτό είναι η ευτυχία και η ύπαρξη μας στον κόσμο…" να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ".....

Εγώ σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου…