Γιάννης Θεοδωράκης : " Όταν θα μάθουμε να ξεχωρίζουμε το μέτριο απο το καλό και το καλύτερο, ίσως τότε να πιστέψω οτι θα μπορώ να έχω και εγώ φίλους μου στιχουργούς ,περισσότερους απο τους λίγους που διαθέτω ετούτη την στιγμή "

2014-03-24 09:12
Ο Γιάννης Θεοδωράκης γεννήθηκε στο Μόντρεαλ στο Καναδά.
Σε μικρή ηλικία γύρισε με την οικογένεια του στην Κρήτη.
Τα ακούσματα του πλημμυρισμένα απο λύρες και λαούτα...κι έτσι ξεκίνησε...
Η Παρουσία του στην δισκογραφία ξεπέρνα τις 150 εμφανίσεις,ενώ για περίπου
 δέκα χρόνια επιμελούταν και παρουσίαζε
μιά ραδιοφωνική εκπομπή στο Dream Fm 90.6,το "Μουσικό Κρητικό Σεργιάνι"
Πλέον τον ακούμε στον "Ερωτόκριτο"στους 87.9 Fm,
 κάθε Τρίτη -Πέμπτη -Παρασκευή 4 με 6 το απόγευμα!!!
Eχει γράψει 3 βιβλία:
"ΓΙΑ ΣΕΝΑ" 2006, "ΒΑΘΙΑ ΣΗΜΑΔΙΑ" 2008, "Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΥ" 2010 ...
Σε μία τηλεφωνική συνομιλία που είχα μαζί του ...ήταν χείμαρος...Δεν μάσησε τα λόγια του...
Δε κρύφτηκε πίσω απο το δάχτυλο του...Του ζήτησα συνεντεύξη "διαφορετική¨" απο τις άλλες...
Του ζήτησα να κόψει αν θέλει κάποια ερώτηση...Δεν έκοψε ΚΑΜΙΑ...
Προσπάθησα να τον "στριμώξω"στην γωνία.. δέν έκανε κανένα ελιγμό να μου ξεφύγει..
Εγώ ήξερα εκ των προτέρων ότι θα ήταν αληθινός και τσεκουράτος...
Καιρός να το μάθετε κι εσείς...
Ο Γιάννης Θεοδωράκης..είναι ακριβώς...αυτός ...που φαντάζεστε!!!!
..............Έρικα Τζαγκαράκη.............
                 
 
 
1) Γιάννη,καλως όρισες στην "Ψυχή στη θέση της καρδιάς" και σ ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συνεντεύξη 
   που με ευχαρίστηση δέχτηκες να μας παραχωρήσεις!! Δεν θα σου κανω ερώτησεις που έχεις 
   συνηθισει να δέχεσαι...Θα ήθελα να πάμε ένα βήμα παραπέρα και να γνωρίσει ο κόσμος τις άγνωστες πτυχές 
   του Γιάννη Θεοδωράκη...Πες μου πρώτα απ όλα αν είσαι καλά και με τι ασχολείσαι αυτή τη περίοδο,και μετά
   θα βουτήξουμε σε πιο βαθιά νερα!!!
 
 
 Καλώς σας βρήκα και σας ευχαριστώ που με τιμάτε ζητώντας μου να μιλήσω....
  Δύσκολα σήμερα μιλάς,μάθαμε να κρύβουμε τα πιστεύω μας 
  για να μην δεχόμαστε κριτική απο πουθενά...
  Βλέπεις δύσκολα κανείς μπορεί να αντέξει την αλήθεια..
  Είμαι καλά δόξα τον θεό, έχω υγεία και αυτό μου φτά νει..
 
 
2) Τι έχεις κερδίσει όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεσαι στο χώρο? 
    Δόξα,χρήμα,κοινωνική καταξίωση;
    Και τι ρόλο έπαιξαν..αν έπαιξαν.. όλα αυτά στη ζωή σου;
 
   Με ρωτάς τι κέρδισα και οφείλω να πω την αλήθεια...
   Είμαι απο αυτούς που κέρδισαν τα πάντα,
   και δόξα και χρήμα και κοινωνική καταξίωση -αναγνωρισιμότητα...
   Κέρδισα χρήματα απο τα τρία βιβλία που εχω βγάλει απο τις πωλήσεις που έκαναν - το εξηγώ -
   για να μην πιστέψει κάποιος οτι κερδισα χρήματα απο τραγουδια 
   Είμαι απο εκείνους που τα παντα τα χαρισα και δεν πληρώθηκα....
   Ο κόσμος με λατρεψε και τον ευχαριστω έζησα μεγαλες στιγμες 
   και όλες τις οφείλω στον απλό κόσμο και στις μεγαλες αγκαλιές 
   που μου έδωσε ολα αυτα τα χρόνια....
   Όλο αυτό με έκανε να απομονωθώ πολλές φορές για να προστατέψω εμένα,
   Η αναγνώριση πολλες φορες δεν ειναι οτι καλύτερο,
   αυτός ο χώρος έχει πονηριά .Πρέπει να έχεις γερό στομάχι...
   Ο αυθεντικός ειναι εύκολα εύαλωτος απο τις εκάστοτε κακές γλώσσες...
 
 
3) Γιάννη.. επιλέγεις τους συνεργάτες σου η σε επιλέγουν εκείνοι;
 
 
   Δεν διάλεξα ποτε με ποιόν καλλιτέχνη θα συνεργαστώ και τι τραγούδι θα δώσω...
   Αυτό γινόταν μεχρι και πριν 4 χρόνια που ημουν ενεργός 
   Πλεόν σταμάτησα και συνεργάζομαι με λίγους όσους αξίζουν στα δικά μου μάτια...
 
 
4) Έχεις νοιώσει ποτέ να σε εκμεταλεύονται; Να σε έχουν χρησιμοποιήσει; 
 
   Αν με εκμεταλλεύτηκαν με ρωτάς και τώρα χαμογελάω....
   Εχεις πατέρα έναν άνθρωπο που η αξία του είναι τεράστια.. 
   Ρώτησε τον να σου πει τι εκμετάλευση έχει δεχτεί εκείνος....
   Ασφαλώς και με έχουν εκμεταλευτεί.. αυτό γίνεται,γινόταν και θα γίνεται πάντα...
   Μια ζωη κάποιος θα διψάει να γινει γνωστός 
   Μια ζωη παντα κάποιος θα ειναι γνωστός και θα τον εκμεταλλεύονται...
 
 
 
5) Έχεις κρατήσει φιλίες απο τις εκάστοτε συνεργασίες σου; 
   Έχεις κάποια άτομα με το οποία συνεχίζεις να συνεργάζεσαι και
   θα το έκανες και με μεγάλη σου χαρά στο μέλλον;
   Δεκτά και τα ονόματα ...
 
  Εχω φιλίες μεσα στον χώρο δυνατές ,έχω βέβαια και πληρωμένες φιλίες αυτές ειναι περισσότερες....
   Η αληθινή φιλια κρατάει χρόνια και γω χρόνια εχω φίλους τους αδερφούς Σπυριδακη,
   τον Γιώργο Ψαρουδακη,τον Γιάννη Σεισσάκη τον οποίο και πάντρεψα ,
   τον Μιχάλη Αλεφαντινο, τον Γιώργο καλορμάκη,τον Γιαννη Κατάκη,τον Στρατιδακη τον Αντώνη..'
   Μετά έχω συμπάθειες που δεν λέγονται φιλίες....άλλο το ένα, άλλο το άλλο...
 
 
6) Έχει έρθει κάποια στιγμή στη ζωή σου που είπες
   "Θα τα παρατήσω όλα βρε αδελφέ;"
 
   Αυτήν την περίοδο τα εχω παρατήσει,μεχρι πριν 4 χρόνια είχα 150 συμμετοχές σε δισκογραφία,
   Αυτα τα χρόνια έμεινα μεσα σπίτι,οι εμφανίσεις μου σε τηλεόραση 
   και ραδιοφωνικές συνέντευξεις ειναι μηδαμινές...
   Κουράστηκα πολύ... βαρέθηκα.... σιχαθηκα...
 
 
 
7) Θα ήθελες να πεις σε κάποιον ένα ευχαριστώ;
   Έχεις πει ποτέ "ευχαριστώ" κάπου που πιστεύεις οτι έπαιξε 
   σημαντικό ρόλο στην καλλιτεχνική σου πορεία;
 
   Ευχαριστώ έμαθα να λέω ,γιατι απλα δεν ξεχνώ.
   Το πρώτο μου ευχαριστω στον κόσμο για την αγάπη που μου έδωσε τόσα χρόνια...
   Ευχαριστώ ακόμα καθε καλλιτέχνη που με τραγούδησε με σεβασμό....
   Το μεγαλύτερο ευχαριστώ το χει ο πατέρας μου και η μαμά μου 
   για την συμπαράσταση τους ολα αυτα τα χρόνια...
 
 
8) Πως βλέπεις την κατάσταση που επικρατεί στο διαδίκτυο;
   Σε ενοχλεί που υπάρχουν τόσα πολλά άτομα που γράφουν;
   Σε ενοχλεί η αντιγραφή και η παραποιήση των στίχων ,
   δικών σου η και συναδέλφων σου ;
 
  Η κατάσταση στο διαδίκτυο ειναι η πλεον ιδανική να αναδείξει ονόματα που δεν ίδρωσαν 
  που δεν βγήκαν εξω, που δεν μίλησαν με τον κόσμο, που δεν χαιρέτησαν ανθρώπους...
  Όλους εκείνους λοιπον που κανεις δεν συναναστραφηκε, κανεις δεν γνώρισε,
  πίσω απο μια οθονη υπολογιστη κρύβεται ο πραγματικός χαρακτήρας...
  Εμενα ο κόσμος με ειχε μάθει πριν βγει το Facebook και γι αυτο νιωθω περήφανος...
  Κλείνοντας αυριο το Facebook πόσους πιστευεις θα θυμάται ο κόσμος;;;
 
  Δεν με ενοχλεί που γράφουν τόσοι πολλοί, άλλωστε τόσοι πολλοί ηταν παντα,
  μου αρέσει να γράφει ο νέος κόσμος δεν σνομπάρω...
  Να γράφει γιατι νιώθει ομως και οχι για να εισπράξει ενα μπράβο,
  δεν ειναι για παλαμάκια ουτε για μπράβο οι μαντιναδες 
  και λυπάμαι γιατι αυτο σήμερα πάει να υπερισχύσει της επιθυμίας μου-μας...
  "γράφουμε γιατι νιώθουμε απλα πράγματα"
 
 
  Συνάδελφο έχω μόνο στην δουλειά μου στην πιτσαρία μου,την αδερφή κ τον πατέρα μου,
  συνάδελφο στον στίχο δεν εχω γιατί δεν είναι για μένα δουλειά η μαντινάδα
  αλλα έκφραση,τρόπος έκφρασης ειναι ο στίχος οχι δουλεια...
  Τωρα στο θέμα της αντιγραφής θα σου πω οτι πρώτα βγαίνει το αυθεντικό πενηντάευρω
  και μετά γίνεται η παραχάραξη του,υπάρχει, υπήρχε και θα υπάρχει παντα,
  δεν ασχολήθηκα ποτε με όσους με αντέγραψαν... μικροπρέπειες για μενα...
  Γράφω κάτι αλλο και συνεχιζω, οποίος δεν εχει ιδέες, έχει καλή κλοπή νόμος...
 
 
 
9) Πως θα αντιδρούσες αν κάποιος "ανέβαζε" δικούς σου στίχους
   με το όνομα του ;Σου έχει συμβεί; 
 
   Μου εχει συμβεί πολλές φορές, μια εξ αυτών 
   απέσυρα με μήνυση δισκογραφική δουλειά,
   εκ τοτε δισκογραφικα δεν είχα θέμα ποτέ.
   Στο διαδίκτυο αν γινεται κάτι τέτοιο δεν με αφορά,
   απο την στιγμη που θα πω μια μαντιναδα μου,
   ξερω οτι αν σε κάποιον θα του αρεσει, δεν θα του αρέσω εγω,
   άρα δεν γράφει το όνομα μου, δεν εχει υποχρέωση να το κανει,
   θα το δει κάποιος θα την γράψει κ εκείνος με το όνομα εκείνου 
   που την ανέβασε και συνεχίζεται το γαϊτανάκι,
   οποτε μένει να το δεχτώ αυτό ή να μην "λέω" οτι γράφω..
 
 
10) Εν κατακλείδι πιστεύεις οτι το διαδίκτυο έκανε καλό η κακό
    στην Παράδοση του τόπου μας και στους ανθρώπους που
    προσπαθούν να την διατηρήσουν;
 
   Καλό κάνει το διαδίκτυο για μένα...
   Για όσους έχουν παρωπίδες... στα μάτια που ευτυχώς, μεγαλώνουν σε ηλικία
   και κουράζονται και αφήνουν τα σκήπτρα σε νέους με νέες ιδέες δεν αρέσει αυτό.
   Αλλά δεν θα μιλήσω εγω για αυτούς...ας μιλήσουν εκείνοι...
 
 
11) Οι καλλιτέχνες δημιουργούν σήμερα;
      (Εφόσων υπάρχει πληθώρα στίχων και μαντινάδων)
     η ακολουθούν την πεπατημένη οδό των επανεκτελέσεων
     και των ζωντανών ηχογραφήσεων; 
     Ξεχωρίζεις κάποιον καλλιτέχνη επειδή απλά και μόνο
     κάνει τη διαφορα;
 
   Όσοι παρακολουθούν την δισκογραφία θα δουν οτι
   όσοι δημιουργούν δεν ειναι πλεον πολλοί...
   Είναι λίγοι ,δυστυχώς φτάνουν ομως....
   Τον Χριστό τον δοξασαν 12 ας μην το ξεχνάμε αυτο..
   Δεν εχει σημασια αν έχουν στα χέρια τους υλικό απο στίχους και μαντινάδες,
   αν δεν εισαι εσύ δημιουργικός,τους καλύτερους στιχουργούς να έχεις, 
   ζωντανή ηχογράφηση θα κανεις...
   Πλέον όμως και αυτές κούρασαν τον κόσμο,τελευταία δεν βγαίνουν ούτε ζωντανές,
   Δεν υπάρχουν νέες ιδέες στο χώρο της πώλησης της μουσικής
   και αυτό ηταν αποτέλεσμα να κλείσουν τα δισκοπωλεία 
   και οι δισκογραφικές να μην αναλαμβάνουν να βγάλουν νέες δουλειές..
   Φταίνε όλοι σε αυτό, ραδιόφωνα,στιχουργοί,δισκογραφικές...
   Δεν φταίνε μόνο οι οργανοπαίχτες.. εκείνοι οτι ξέρουν παίζουν, πολυ απλά.
 
  Ξεχωρίζω τον καλλιτέχνη που έχει πάθος στο τραγούδι του,
  όποιος τραγουδάει μηχανικά ετσι για να το κάνει μόνο,
  ούτε με αγγίζει ,ούτε με ενδιαφέρει προσωπικά..
 
 
12) Πες μου τρεις αξίες που σου δίδαξαν οι γονείς σου 
'   και τις ακολουθείς πιστά;
 
 
  Ο πατέρας μου,με έμαθε να ειμαι άνθρωπος να λέω την αλήθεια,
  και να προστατεύω όσους αγαπώ,μου έμαθε επίσης να μην πίνω,
  ούτε να δοκιμάζω ναρκωτικά..
  Μου έμαθαν να αγαπώ τους ανθρώπους να σέβομαι τους μεγαλύτερους
  και να εκτιμώ....Όσοι με ξέρουν προσωπικα γνωρίζουν κ τι άνθρωπος ειμαι..
 
 
 
13) Πες μου και κάτι που δεν κατάφερες να "ακολουθήσεις
    αν και το έχεις διδαχθεί απο μικρό παιδί...
 
   Σπούδασα  4 χρόνια στην Πάτμο σε εκκλησιαστική σχολή.
   Στην Πάτμο ηθελα να γίνω Παππάς κάποτε... δεν το ακολούθησα.....
   Ίσως να μην το ηθελα...οτι αλλο θέλησα και αγάπησα το κυνήγησα και το απέκτησα....
   Αυτό που ακολουθώ ακομα και σημερα ειναι η μαντινάδα ...
   Πάντα τρέχω πίσω της και παντα δεν την φτάνω...
 
 
14) Συνχωρείς τους ανθρώπους;
 
  Συνχωρώ τους ανθρώπους..δεν είμαι κακός άνθρωπος,θέλω να πιστεύω...
  Όμως...οταν προδώσεις την εμπιστοσύνη μου να είσαι καλά,αλλά μακρυά απο μένα...
  Το κακό δεν το θέλω για κανέναν, 
  αλλά δεν θέλω να πληγωθώ η να προδώθω δεύτερη φορά απο κάποιον..
  Μια φτάνει....συνήθως η πρώτη φορα ειναι δύσκολη η δεύτερη ειναι εύκολη...
 
 
 
15) Θα στήριζες κάποιον  νέο στιχουργό στο ξεκίνημα του ;
 
 Στηρίζω, και θα συνεχίσω να το κάνω, γιατί όταν εγώ ξεκινούσα δέχτηκα πόλεμο
 απο τους παλιούς του χώρου, και στιχουργούς που ειναι μέλη συλλόγων μαντιναδολόγων 
 αλλά και απο οργανοπαίχτες.
 
 
16) Περιέγραψε μου τον ευατό σου με τρείς λέξεις!
 
 Αυθόρμητος,παραπονιάρης τελειομανής Νευρικος,ερωτικός....
 εχω κι άλλες λέξεις, τρεις δεν φτάνουν... 
 "είμαι απερίγραπτος"  γι αυτο εχω και πολυ χιούμορ παντα...
 (έδωσα απάντηση να με κατηγορήσουν όσοι ειναι με το χέρι στην σκανδάλη)
  Γράψτο κι αυτο δεν με πειραζει..
 
 
17) Θα σε δυσκολέψω τώρα...Αν θες απαντάς... θέλω να μου πεις
  ποιος καλλιτέχνης πιστεύεις οτι εχει όλο το "πακέτο" και οτι 
   θα αφήσει τη σφραγίδα του στο χώρο....
 
   Πακέτο για μένα είναι: δισκογραφία, εντιμότητα ,δημιουργικότητα,
   δεξιοτεχνία μη εγωισμός,άνθρωπος....
   Έχουμε κι απ αυτούς ναι,Μιχάλης Αλεφαντινός τεράστιος,
   Παπαδακης Γιωργης ο άρχοντας, Βασιλης Σκουλας,
   και νέους έχουμε ομως Μπικάκης Στελιος, Σπυριδάκηδες Μανώλης και Δημήτρης,
   Κλωστράκης Νεκτάριος, Στρατάκης Νίκος, Σεισάκης Γιάννης, 
   Χρηστός Στιβακτάκης το καλύτερο λαούτο της κρητης...
   Έχουμε κι άλλους ομως δεν θελω να πω άλλους θα τους δείξει ο χρόνος όλους....
   Αυτοί που ανέφερα ειναι για εμενα, αν ρωτήσεις κάποιον αλλο,
   θα σου πει άλλους ειναι το πως ακούει ο καθε ενας την μουσική της κρητης...
 
 
18) Πότε να περιμένουμε καινούριο βιβλίο; Τραγούδια;
 
    Δεν ειναι καιρός ακομα να βγάλω νεο βιβλίο,
    παντα κάτι ετοιμάζω ομως δεν με βιάζει ο χρόνος...
    Τραγούδια σύντομα με όσους συνεργάζομαι,
    ακομα παντα κάτι φτιάχνουμε..
   
 
 
19) Έχεις "χαλάσει" ποτέ δισκογραφική δουλειά,άλλου στιχουργού για να πάρεις την θέση του;
 
    Ποτέ και οταν ηξερα οτι κάποιο τραγούδι 
   ειχε γραφτεί απο κάποιον στιχουργό και ο καλλιτέχνης
   ήθελε αλλαγή στίχου εγω δεν του έδωσα,εν αντίθεση μου συμβαίνει συχνα ακομα
   και δισκογραφική εταιρία δεν επιτρέπει στους (καλλιτέχνες της)
   να έχουν μεσα σε δισκογραφική δουλεια τους στίχους μου!!!
   Γυρίσαμε στην εποχή του 1967 που υπήρχε η λογοκρισία στους στίχους....
   Βήματα πίσω δυστυχώς,αλλά εγω πάω μπροστα δεν έμεινα ποτε στα δισκογραφικά
   και πολλά απο τα νέα μου τραγούδια θα κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο...
 
 
20) Τι δεν σου αρέσει στην "μαντινάδα" ;
 
    
    Δεν μου αρέσει που σιγά-σιγά, για χάρη του ενός μπράβο και του χειροκροτήματος,
     η μαντιναδα έχασε το πάθος της, την αλήθεια της, τον αυθορμητισμό της....
    Περάσαμε στην εποχή που η μαντιναδα έφτασε συντακτικά σε πανεπιστημιακό επίπεδο,
    ομως λείπει απο μεσα της το πάθος...
    Γράφουμε απλα για να γράφουμε οχι επειδη νιώθουμε....
    Γράφουμε για το τι θα πει ο κόσμος για τα γραπτά μας,
    και οχι γιατι η ψυχη μας η καρδια μας εχει ανάγκη να μιλήσει....
 
 
21) Τι σε έχει κάνει να μην βγαίνεις σε κρητικά γλέντια τα τελευταία χρόνια;
 
 
    Η αχαριστία των ανθρώπων ειναι τεράστια, 
    ο βασικός λόγος που με έκανε κάποια περίοδο της ζωής μου
    να μισώ την στιγμη που μπήκα στον χώρο αυτό,
    ήταν,είναι και θα είναι η αχαριστία,η καλλιτεχνική αχαριστία....
    Δεν έμαθε ο κόσμος να εκτιμά δυστυχώς...
    Καλό του κάνεις... κακό σου δίνει....
 
22) Σε πλησίασαν άνθρωποι επειδή είσαι ο Θεοδωράκης,σε είδαν απλά ως "Διαφήμιση";
 
 
    Ασφαλώς, αρκετός κόσμος το έκανε αυτό, κάνοντας με παρέα, 
    φωτογραφήθηκαν μαζί μου σε διάφορες στιγμες για να εκμεταλλευτούν...
    για δικούς τους λόγους την γνωριμία μας λέγοντας οτι τάχα είμαστε αδέρφια.....
    Παντού υπάρχει αυτο... πάντα έτσι γινόταν ... 
    Αν κάποιος γίνει λίγο γνωστός,παντα κάποιοι γύρω του είναι για να φαίνονται...
    και οχι γιατι το ήθελαν πραγματικά...
    Μην ξεχνας οτι ζούμε στην εποχή του φαινεσθαι..
 
 
23)  Τι θα συμβούλευες τους ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν με τα κρητικά δρώμενα;
 
     Θα έλεγα οτι αν γύριζα τον χρόνο πίσω και είχα την γνώση που εχω τώρα,
     δεν θα ξεκινούσα, θα προτιμουσα να είμαι σε άλλο χώρο του στίχου.. 
     Ισως θεωρηθώ μηδενιστής απο κάποιους ομως δεν είμαι... την αλήθεια λέω... 
     Αυτός ο χώρος ειναι δύσκολος πολύ,
     προσοχή λοιπόν γιατί τα είδωλα κάποιων
     " δεν ηταν ποτε είδωλα..."
     Κάποιοι άλλοι που θεωρείται οτι ανήκουν στα ψηλά 
     δυστυχώς γι αυτούς ποτέ δεν υπήρξαν κατα κεί....
     Όλα αυτά μπορεί να μην δίνουν θάρρος στους νέους,
     ίσως όμως κάποιοι μπορεί
     να έχουν το νου τους και να προσέχουν..
 
 
24) Τι γνώμη εχεις για το ραδιόφωνο και της κρητικές εκπομπές;
 
    Κάνοντας 14 χρόνια ραδιόφωνο πιστεύω οτι μπορώ να μιλήσω και να εκφέρω άποψη
    λέγοντας οτι και εδώ, σε αυτό το κομμάτι είμαστε απαράδεκτοι....
    Μάθαμε να πουλάμε κρήτη μιλώντας δήθεν κρητικά, μη γνωρίζοντας οτι η κρητική προφορά 
    δεν πωλείται ούτε αγοράζεται.... 
    Δώσαμε λόγο σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν καν ποιός ειναι ο Μουντάκης, ο Σκορδαλός, 
    πήραν τα μικρόφωνα τα φερέφωνα, σεβασμό θέλει η Κρήτη...
    Δεν την πουλάς ουτε την ξεφτιλιζεις με ανίδεους σε κομβικά πόστα...
 
 
25) Η γνώμη σου για της τηλεοπτικές  εκπομπές;
 
    Έχουμε θέμα και εκεί...
    Πιστεύω παντα ονειρεύομουν μια εκπομπη που βασικό πρόσωπο
    θα ηταν ο καλεσμένος ο λυράρης, ο Λαουτιερης, η ζωή του καλλιτέχνη,
    η παρουσίαση του ανάλογη με το εύρος του ονόματος του... 
    Οποτε το συμπέρασμα δικό σας....
 
26) Υπάρχουν φιλίες ανάμεσα στους στιχουργούς και τους μαντιναδολογους; 
 
    Πιστεύω οτι υπάρχουν ελάχιστες, δεν είμαστε σε θέση ακόμα 
    να αναγνωρίσουμε το καλύτερο απο το μέτριο δικό μας,
    Κάνουμε αγώνα να φανούμε εμείς του μέτριου,καλύτεροι του καλού...
    Δυστυχώς η παιδεία μας ειναι λίγη ακομα...
    Όταν θα μάθουμε να ξεχωρίζουμε το μέτριο απο το καλό και το καλύτερο,
    ίσως τότε να πιστέψω οτι θα μπορώ να έχω και εγώ φίλους μου στιχουργούς
    περισσότερους απο τους λίγους που διαθέτω ετούτη την στιγμή.
 
27) Ποιά τραγούδια σου πιστεύεις οτι σε βοήθησαν;
 
    Μια φωτογραφία Σπυριδάκης Δημήτρης....
 
    Μ'ενα γλυκό χαμόγελο  (συνθέτης Κλωστράκης, τραγούδι Αλεφαντινός Μιχάλης )
 
    Μια νύχτα στο πουθενά Σεισάκης γιαννης 
 
    Τα μεθυσμένα σ'αγαπώ Κονταρός Μανώλης 
   
   Φυλαχτό μου Χρήστος Σεβαστός 
 
   Να σε δω να γελας Ζερβάκης του Νκηφόρου Γιώργης 
 
  Ταξίδεψε με Λεκακης Γιωργης 
 
  Το τραγούδι του πόνου  Σπυριδάκης Δημήτρης
 
  Αυτα τα λατρεύω απλά... 
  Και ευχαριστω που τα τραγούδησαν άνθρωποι με κύρος και με σεβασμό..
 
 
 
28) Κλείνοντας θα ήθελα να σε ευχαριστήσω γιαυτήν την τόσο όμορφη 
    συζήτηση.. να σου ευχηθώ καλή επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις,τόσο
    σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικο επίπεδο ,και πριν σε αποχαιρετησω
    θα ήθελα μια ευχή... Για τους Ελληνες και τις δύσκολες ώρες που 
    βιώνουμε σαν Χώρα....
 
 
   Πίστη να εχει ο κόσμος και θετική διάθεση τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους....
   Υγεία σε εσένα και σε όλο τον κόσμο σας ευχαριστω πολυ για την αγάπη σας!!!