Μάρω Γεωργιλαδάκη : Όταν ο πατέρας μου κατάλαβε ή του έλεγα ότι γράφω μου ΄λέγε "Δεν γράφουν οι γυναίκες...Μόνο οι άντρες...Να τ ΄αφήσεις αυτά και να διαβάζεις..."

2014-05-30 19:06
 Δεν χρειάζονται συστάσεις για την Μάρω Γεωργιλαδάκη
Όλοι όσοι ασχολούνται με τα κρητικά δρώμενα,
τους στίχους και τη μουσική της πατρίδας μας
απλά ξέρουν το όνομα της Μάρως.
Η Μάρω έχει αφήσει το δικό της στίγμα
στη Κρητική μουσική και στη λαογραφία του τόπου μας
Η μαντιναδοφιλόσοφος της Κρήτης μας κατοικεί 
στην Αθήνα κι απο κει νοσταλγεί,σκέφτεται,γράφει...
Η Συνεντευξη μας έγινε ηλεκτρονικά και πραγματικά
την απολαύσα!!!!
Η Μάρω είναι ένας χείμαρος,ένας πληθωρικός άνθρωπος 
με ευαισθησίες και αδυναμίες που την κάνουν ακόμα πιο αγαπητή
στο κόσμο που την λατρεύει!!!
Κάντε  καφεδάκι ,καθίστε αναπαυτικά
και απολαύστε Μάρω Γεωργιλαδάκη
στα καλύτερα της!!!!!!!!!!!!   
.....Έρικα Τζαγκαράκη.....
 
 
 
Κατερίνα Κορνελάκη: Αγαπητή Μαρω πες μας αρχικά δυο λόγια για τη ζωή σου.
                                    Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την μαντιναδα 
                                    και τι είναι αυτό που σε εμπνέει ;
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: 
                  Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον 
                   να μάθετε για μενα...
                   Με τιμά και είναι χαρά μου....
                   Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πόμπια...
                   Μεσσαρά Ηρακλείου..
                   Απο τα 12 μου ασχολήθηκα με τον αθλητισμό
                   και πιο ειδικά με το άθλημα της ξιφασκίας
                   με πολλές επιτυχίες,πρωτιές 
                   και συμμετοχές στην εθνική ομάδα.
                   Το 1989 πέρασα στο Τεφαα Αθηνων
                  (χωρίς εξετάσεις μιας και τότε οι αθλητές 
                   με πρωτιές πανελληνίως περνούσαν Γυμναστκη ακαδημία
                   χωρις εξετάσεις..)
                   Ευτυχως δηλάδη για μενα χαχαχα
                   Να κάνουμε και την αλήθεια αστείο!!!!!
                   και απο τότε ζω στην Αθήνα 
                   αν και ημουν πολυ συχνά στο χωριό μου.
 
                   Πότε δεν αποφάσισα ν ασχοληθώ με τη μαντινάδα 
                   για καποιο λόγο ιδιαίτερο...
                   Έγραφα απο μικρη και μ αρεσε να εκφράζομαι 
                   με ενα στίχο η μαντιναδα...
                   και μάλιστα δεν ελεγα οτι έγραφα..
                   λιγοι ηταν ολοι εκείνοι που το ήξεραν
                   και περισσότερο καλοί φίλοι..
                   Αγαπούσα πολύ και αγαπώ τη μουσική μας...
                   Το οτι εγινε γνωστό τ ονόμα μου πάνω στη μαντινάδα 
                   πιστεύω οτι οφείλετε στο διαδίκτυο..
                   Και ας πω κι απο ενα βιβλίο που ειχα συμμετοχη ..
 
                   Αργότερα κάποιοι καλοί μου φίλοι 
                   που ασχολιόταν με τη λύρα ερασιτεχνικά 
                   είχαν παρει στίχους μου και τραγουδούσαν
                   χωρις να ξέρει ο κόσμος ποιανού είναι οι μαντινάδες 
                   και δεν μελοποιηθηκαν ποτέ..
 
                   Οπως κι έλεγα πολλές σε παρέες μας.
                   Ετσι εχω χασει πολλούς στίχους..
                   Και ακόμα και σήμερα ακουω μαντιναδες 
                   που δεν ξέρει κανεις τίνος ειναι αλλα φταίω σ αυτό..
                   Δεν ελεγα δεν μιλούσα..
                   Παει τωρα ...περασμενα ξεχασμένα.
                   Εχω γράψει τοσα πολλα...
 
                   Ολα με εμπνέουν οτι δω οτι αισθανθώ
                   οτι με αγγίξει γενικως στην ψυχή..
                   Μπορώ να γραψω ακόμα και για μια ιστορία 
                   κάποιου αγαπημένου φίλου που χαιρετε η πονει..
                   Χωρις καν να εχω νιώσει προσωπικά τίποτα..
                   Μπαίνω ομως πολυ βαθιά στο πρόβλημα κάποιου
                   που αγαπώ η και στη χαρα του...
                   Κάνω δικό μου αυτό που ακούω αρκεί να νιώθω αγάπη 
                   γι αυτόν που μου μιλεί..
                   Γενικώς γράφω εκτός απο της ψυχής μου
                   και των αισθημάτων μου οτι με αγγίζει....
 
 
                   "Εγωισμε μου μια φορα σηκωσε το κεφαλι...
                    απου εστρωθηκες χαλι να σε πατούν οι άλλοι.."
 
 
Κατερίνα Κορνελάκη: Πολλές σημαντικές και  αξιόλογες οι συνεργασίες σου .
                                   Πόσο ευχαριστημένη είσαι
                                      από την πορεία σου στον χώρο μέχρι σήμερα
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:
                   Νιώθω πολύ ευχαριστημένη και πολυ χαρούμενη 
                    οταν καποιος καλλιτέχνης
                    με βρίσκει και μου ζητά να μελοποιήσει
                    κάτι δικό μου..
                    Νιωθω όμορφα κι ευχαριστώ πολύ όλους όσους 
                    μ εμπιστεύτηκαν πανω στη μαντιναδα..
 
                    "Πολλοί ανθρώποι... τα απλά... πράγματα... προσπερνούνε...
                     κι ύστερα στα περίπλοκα... δυστυχισμένα ζούνε..."
 
 
 
 
Κατερίνα Κορνελάκη : Βλέπουμε τα τελευταία χρόνια να εκδίδονται
                                      ολοένα και περισσότερα βιβλία . 
                                      Τελικά είναι θέμα αστείρευτου ταλέντου 
                                      σ’ αυτόν τον τόπο ή απλά έχει γίνει μόδα; 
 
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:
                     Δεν μπορώ να πω αν ειναι μόδα η οχι
                    το να γράψει καποιος ενα βιβλίο..
                    Ο καθένας ειναι ελεύθερος να πράττει οπως νιώθει..
                    Κι εγω εχω γράψει..
                    Καλά εμένα έτυχε..
                    Δεν ειχα ποτέ στο νου ως τότε για βιβλίο
                    Μια πρόταση δΈχτηκα κι αυτό ήταν ολο.
                    Δεν εγραψα βιβλίο για να κερδίσω χρήματα 
                    ισα ισα που στο συγκεκριμένο 
                    εβαλα κι απο την τσεπη μου έκτος το τρέξιμο
                    που ειχα κανει τοτε 
                    γιατι ήμασταν 3 άτομα αλλά όλα
                    τα ειχα αναλάβει μονη μου..
                    Κι όποιος γνωρίζει απο προετοιμασία βιβλίου
                    μπορεί να καταλάβει..
                    Ο μονος άνθρωπος που βοήθησε ήταν η Στέλλα Καρτακη 
                    εκτος του οτι έκανε τη μακέτα 
                    το εξώφυλλο του βίβλου δώρο για χατήρι μου
                    διότι τότε δεν γνώριζε τα παιδιά...
                    Και ο αντρας μου με βοήθησε...
 
                    Φυσικά και οι άνθρωποι αυτού του τόπου 
                    ειναι αστείρευτοι στο θεμα μαντιναδα που μιλουμε..
                    Παντα υπηρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν αθρωποι 
                    που βγαζουν μαντινάδες ειτε γίνονται γνωστοί ειτε οχι..
 
                    Οσοι το ειδαν μοδα η οτιδηποτε άλλο 
                    δε εγραψαν ποτε και δεν γράφουν με ψυχή..
                    απλα μόδα...αλλο το στιβάνι στο ποδι ενος κρητικού
                    κι αλλου η μποτα στο πόδι κάποιου αλλου ...
                    κι οποίος καταλαβε καταλαβε..χαχαχα
                    Αρχισα τσι φιλοσοφιες μου ε;;;;;χαχα
 
                   "Τση μαντινάδας η καρδιά με όνειρα κι ελπίδες...
                    χτυπά στσι σκέψεις που γεννούν μονάχα μερακλήδες.."
 
 
 
 
 
Κατερίνα Κορνελάκη:  Τι σε ενοχλεί στην κατάσταση που επικρατεί
                                       στον χώρο της μαντιναδας στην Κρητη σήμερα
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:   Πολλα μ ενοχλούν αλλα δεν ασχολούμαι...
                                      Ξανοίγω ηντα κανω κι ηντα γραφω εγω..
 
                                      "Δεν πάω εγώ με του καιρού τα ζάλα και συνήθειες...
                                      μα ζω στον κόσμο που 'φτιαξα με τσι δικές μου αλήθειες.."
 
 
Κατερίνα Κορνελάκη:  Πιστεύεις ότι το κοινό είναι
                                      ο ρυθμιστικός παράγοντας 
                                     που αποθεώνει ή καταδικάζει στην αφάνεια
                                    ένα συγγραφέα ενα μαντιναδολογο ,ενα στιχουργο?
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:
                    Οχι για μένα οχι...
                    Δεν πιστεύω κατι τετοιο..
                    Πιστεύω οτι εκείνος που γράφει
                    και γράφει με την ψυχή του 
                    δεν επηρεαζεται απο το κοινο..
                    προσωπικα εμενα δεν μ' εχει επηρεασει.. 
                    Οπως ημουν απο τοτε που αρχισα να γραφω
                    ειμαι και τωρα που συνεχιζω να γραφω 
                    ασχετα οτι μελοποιήθηκαν περισσότερα 
                    κι εγιναν γνωστα τα γραφτά
                    και ο τρόπος που γραφω..
 
                    "Αν εχεις φίλους κι εδικούς..κόσμο να σε θαυμάζει
                     και χίλιοι να σ εχθρεύονται τσι κάνεις ολους χάζι"
 
 
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη: Αν η ζωή σου ήταν είδος μουσικης ,
                                 ποιο θα ήταν αυτό;
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:   χαχαα....Θα ηταν ροκ...
                                      Είμαι άτομο με νευρο
 
                                     "Αμα δεν έχει ο άνθρωπος του κουζουλού τη γνώμη
                                      και δεν γλεντά, δεν τραγουδεί..κι ήντα πως ζει ακόμη;"
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:   Εχεις 2 παιδιά .
                                  Αν στο μέλλον εκφράσουν την επιθυμία τους 
                                   να ακολουθούσουν τα χνάρια σου,
                                   θα τα αποτρέψεις η θα τα υποστηρίξεις;
 
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:
                   Κοίτα... γενικώς επειδη οτι κι αν μου ελεγαν οι γονεις μου 
                    παντα εκανα αυτο που ηθελα και δεν τους ακουγα ..
                    ακομα και στη μαντιναδα, οταν ο πατερας μου..
                  ( που ηταν μερακλης και ειναι ..
                    αλλα με καποια ηλικια πλεον στα 72 του 
                    και καλα να 'ναι...)
                    καταλαβε ή του ελεγα πως γραφω μου λεγε...
                   "δεν γραφουν οι γυναικες μονο οι αντρες
                    να τ' αφησεις αυτα και να διαβαζεις
                    (η τοτε νοοτροπια) 
                    δεν τον ακουσα σε αυτο ποτε...
                    εγραφα και τα κρυβα..χαχαχα.....
                    Οποτε στην ερωτηση αυτη θα πω πως
                    αν θελουν ν' ακολουθησουν τα χναρια μου
                    θα τα υποστηριξω..
                    Και φυσικα οχι μονο σε αυτο 
                    αλλα οτι κι αν κανουνε σστη ζωη τους..
                    ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ 'ΧΟΥΝΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ....
 
                    "Δεν έχω συναισθήματα... τα πήραν μαζωμένα ...
                     δύο ψυχές.. μες τη ζωή..που 'καμα σε μια γέννα"
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Απο όλα αυτα που εχεις γραψει  
                                  ξεχωριζεις καποιο η  αγαπας καποιο ιδιαιτερα?
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: 
                  Οπως τα αδερφια δεν μοιαζουν 
                   αλλα το καθενα εχει το δικο του χαρακτηρα 
                   προσωπικοτητα  η στυλ
                   αλλα ειναι απο ιδια μανα και πατερα ...
                   ετσι νιωθω οτι γραψω....
                   Ισως να ξεχωριζω αλλα δεν το δειχνω ουτε το λεω..
                   δεν εχω πει οτι η μια ειναι καλυτερη της αλλης
                   η καποια αλλη λιγοτερο καλη...
                   Δεν την χαρακτηριζω..
                   το γεννημα μου το αγαπω..
 
                  "Δεν λεω είναι για καλό... για λίγο... για μεγάλο...
                   μα 'υχαριστιέμαι τη ζωη..που φεύγει διχως αλλο..."
 
 
 
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Νιώθεις την ανάγκη να ζητήσεις ένα συγγνωμη ?
                                    Η να πεις ένα ευχαριστώ;
                                    Θα μας πεις σε ποιους και γιατί;
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: 
                   Αν νιωθω την αναγκη;;;
                   Οτι ειναι να πω η νιωθω την αναγκη να το πω 
                   το χω πει και το χω δειξει σε κεινους που ανηκει..
                   Παντως εχω πει πολλα συγνωμη για λαθη μου 
                   και παααρα πολλα ευχαριστω
 
                     "Οτι κι αν νιώσω θα το πω.....ετσα χω συνηθίσει...
                   αφου μπορεί στα ξαφνικά να φυγω απ τη ζηση"
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Έχεις μια ιδιαιτερη αδυναμια στη μητερα σου...
                                    θελω να μου μιλησεις   λιγο για κεινη...
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: 
                   Η Μανα ειναι για μενα το ιερότερο ον
                   στη ζωη ενος αθρωπου.
                   Ναι εχω μεγαλη αδυναμια στη μαμα μου
                   γιατι εχει τραβηξει πολλα 
                   και παντα τα καταφερνε σε ολα.
                   Για ολους μας (εχω αλλες δυο αδερφες) 
                   ακομα και για τον πατερα μου.
                   Σκεφτεται τα παντα και τα προλαβαινει ολα.
                   Ειναι ο αθρωπος που μου λειπει πιο πολυ 
                   απ' ολους εδω που ζω.
                   Αλλα καλα να 'ναι μονο υγεια να 'χει 
                   και ας μου λειπει..
                   Πολλες οι μαντιναδες μου για τη μαμα μου..
 
                  "Οσα υπάρχουν σ αγαπώ.. απ την ψυχή μου βγάνω....
                   Μάνα μου και αρχοντισσα και δώρο σου τα κανω..."
 
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Τι γνώμη έχεις για την Κρητική μουσική σήμερα;
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:
                   Παντα αγαπουσα και αγαπω τη μουσικη μας
                   το ειπα και στην αρχη.
                   Εχουν αλλαξει πολλα σημερα 
                   ομως αυτο που θεωρω προσωπικα
                   ειναι οτι η Κρητη παντα εβγαζε αξιολογους μουσικους
                   βγαζει και θα συνεχισει.
                   Ειναι η παραδοση μας ειναι η ριζα μας..
 
                   "Η μουσική τση Κρήτης μας....αθάνατη λογάται....
                    κι οσο γυρίζει τούτη η γη.....παντοτε θα γροικαται"
 
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Τι έχεις κερδίσει και τι εχεις χασει
                                  όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεσαι στο χώρο? 
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: Εχω κερδισει την εμπιστοσυνη
                                     πολλων καλλιτεχνων στα γραφτα μου...
                                     Αυτο και μονο...
                                    Δε νιωθω να εχω χασει κατι..!!
 
                                    "Δεν εχω πλούτη και φτωχή...λογούμαι στην ουσία 
                                       μα τσ ακριβές μου τσι φιλιές...έχω περιουσία"
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Έχεις ορκισμενους φιλους η ορκισμενους εχθρους?
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: Εχω και απο τα δυο.
                                     Δεν αποτελω εξαιρεση στον κανονα της ζωης.
                                     Ειδικα μετα που ακουστηκε τ ονομα μου
                                     με αφορμη τα γραφτά μου...
 
                                     "Μίση.. κακίες ..έρωτες...ζήλειες αγάπες..πόνοι....
                                      και καλλιμέντα τση ζωης...μια πλάκα τα τελειώνει"
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Έχεις νοιώσει ποτέ να σε εκμεταλεύονται;
                                    Να σε έχουν χρησιμοποιήσει; 
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: 
                  Φυσικα και το 'χω νιωσει 
                   αλλα θα σου πω κατι..
                   Παντα μου αρεσε οτι περνα απο το χερι μου
                   και μπορω να κανω
                   για να χαρει ο αλλος το εκανα και θα το κανω.
                   Αυτα φαινονται σιγα σιγα με τον χρονο..
                   Δε μετανιωνω ποτε κι ας πληγωνομαι μεσα μου
                   κι ας μου το λενε οι δικοι μου αθρωποι..
                   Εχω ακουσει πολλα ''καλα να παθεις''....
                   ομως δεν αλλαζω......
 
                   "Καμε καλο και ξεχνα το κι οπου μπορεις να δωσεις 
                    αξιζε γ-η δεν αξιζε να μην το μετανιωσεις..."
 
                   Να ξερεις οτι πολλες μαντιναδες μου 
                   τις λεω πρωτα στον εαυτο μου....
 
 
Κατερίνα Κορνελάκη:   Λάθη που μπορεί να εχεις κάνει
                                      στο παρελθον σου...
                                      με τι τροπο πιστευεις οτι θα μπορουσαν
                                       να σου επιφέρουν
                                     πνευματικο κέρδος στο μέλλον?
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη:   Εχω κανει λαθη και ακομα κανω..
                                      Πνευματικο κερδος μεγαλο...
                                      Πλουσια νιωθω γιατι γινομαι καλυτερη..
                                      Παντως πολλες οι μαντιναδες 
                                      που εχουνε αυτο το στυλ τση φιλοσοφιας μου..
                                     Τση δικη μου φιλοσοφιας..
                                     Διαπιστωσεις στο χρονο...
 
                                     "Οπως θα στρώσει καθαης απάνω θα ξαπλώσει..
                                       χαρας σ αυτόν που εκανε..λαθη και βρηκε γνώση.."
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Θα στήριζες κάποιον νέο στιχουργό στο ξεκίνημα του ;
 
   
Mάρω Γεωργιλαδάκη: Ε φυσικα ..
                                     Μα το εχω κανει και με μεγαλη χαρα..
                                     Και θα συνεχισω αν μου ξαναζητηθει..
 
                                     "ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΨΥΧΗ..ΜΕ ΚΕΦΙ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ..
                                       ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΓΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ...ΠΟΥ 'ΧΕΙ Η ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ.."
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη: Ένα τραγούδι σου... αναφέρετε ως τραγούδι...
                                   του εκάστοτε ερμηνευτή, σε ενοχλεί αυτό, 
                                   το θεωρείς άδικο;
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: Οχι βεβαια καθολου αφου εκεινος ειναι που ακουγεται..
                                     Ο Ερμηνευτης..Εκεινος τραγουδαει.
                                     Νιωθω απλα ιδιαιτερη χαρα ειδικα  
                                     αν παει πολυ καλα το τραγουδι μου 
                                     και το αγαπησει ο κοσμος..
                                    Ο στιχουργος ειναι για μενα το γραμμα 
                                    στο ραμφος ενος περιστεριου....
                                    Παλι φιλοσοφω..χαχαχαα....
 
                                   "ΑΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΜΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΨΕΙ..
                                    ΜΟΙΑΖΕΙ ΑΕΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΤΑ ΑΘΟΡΥΒΑ ΤΑ ΥΨΗ"
 
Έρικα Τζαγκαράκη: Ποιους καλλιτέχνες που έχεις συνεργαστεί,
                                 ξεχωρίζεις και γιατί ?
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: 
                    Θα σου πω πρωτα με ποιους εχω συνεργαστει....
                    ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΟΡΝΗΛΑΚΗ...ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ ....ΣΤΑΜΑΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ....
                    ΑΝΤΩΝΗ ΓΑΜΠΙΕΡΑΚΗ...ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΚΗ......ΓΙΩΡΓΟ ΠΟΡΤΑΛΙΟ...
                    ΣΤΕΦΑΝΟ ΒΟΡΔΩΝΗ.... ΑΝΔΡΕΑ ΧΑΤΖΗΣΠΥΡΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΑΝΩΛΗ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ....
                    ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΜΑΛΗΣ....ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΣΤΑΜΑΤΟΥΛΗ ΜΕ ΜΑΚΡΥΔΑΚΙΑ....
                    ΓΙΩΡΓΟ ΣΚΑΡΠΑΘΙΩΤΑΚΗ....ΜΙΧΑΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ...ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ....
                    ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΤΣΑΚΑΛΑΚΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΑ ΜΑΝΩΛΑΡΑΚΗ...
                    κι αλλα ονοματα ειναι αλλα δεν τα λεω τωρα 
                    επειδη τα ετοιμαζουνε αυτο τον καιρο 
                    οπως και με τους ιδιους που προειπα 
                    συνεχιζεται η συνεγρασια μας...
                    Απο ολους αυτους του ανθρωπους καλλιτεχνες 
                    δεν μπορω να σου πω
                    οτι θα ξεχωρισω καποιον οσον αφορα
                    τον καλλιτεχνικο μερος
                    γιατι ο καθενας εχει την πορεια του 
                    κι σ' αυτο που κανει θεωρω 
                    οτι εχει το δικο του υφος
                    κι αλλοι ειναι πολλα χρονια στο παλκο
                    ενω αλλοι ξεκινανε τωρα....
                    Δεν μπορω και δε θελω να ξεχωρισω κανενα......
                    Ομως καποιους τους γνωριζω πολλα χρονια 
                    ειναι και καλοι μου φιλοι 
                    όπως Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΟΡΝΗΛΑΚΗΣ...
                    ο ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗΣ
                    και ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ
                    τον οποίο έχω παντρέψει
                    και το ΜΙΧΑΛΙΩ το ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ
                    που τον γνωρίζω απο 16 χρονών..
                    Κ αποιους που δεν ηξερα καθολου 
                    αλλά με βρηκανε η μεσω του διαδυκτιου 
                    η μεσω κοινων μας φιλων 
                    εχουμε αποκτησει μια καλη φιλικη σχεση ....
 
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Θα έδινες στιχους σε λαικο τραγουδιστη?
 
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: Αν και τα γραφτα μου 
                                    δε νομιζω οτι ταιριαζουνε 
                                    σε λαικο τραγουδιστη 
                                    γιατι καποια εχουν πολυ βαρια κρητικη προφορα 
                                    και αλλα λιγοτερο αλλα ειναι κρητικα,
                                    φυσικα και θα εδικα αν μου ζητηθει ...
                                   Εξαλλου μπορω να γραψω και χωρις 
                                   να υπάρχουν μεσα βαριες κρητικες λεξεις....
 
Έρικα Τζαγκαράκη: τι Κάνεις τον ελευθερο χρονο σου?
 
 
Mάρω Γεωργιλαδάκη: Δε μου αφηνει ελευθερο χρονο
                                     η οικογενεια μου.
                                    Αν και οταν βρω λιγο,
                                    ασχολουμαι με το γραψιμο 
                                     ή με το διαδίκτυο 
                                     ή με καλους φιλους..
                                    Το μονο που μπορω να πω 
                                     πως κανω με την καρδια μου
                                     ειναι να βγω κανα Σαββατο 
                                      και μονο για να διασκεδασω
                                      σε καποιο κρητικο μαγαζι της Αθηνας 
                                      με την παραδοση μας..
 
Έρικα Τζαγκαράκη:  Ακούμε ότι οι δημιουργοί 
                                  παίρνουν πολλά χρήματα, 
                                   προκειμένου να γράψουν 
                                   μια επιτυχία για έναν νέο καλλιτέχνη,
                                   Αληθεύει αυτό ?
 
 Mάρω Γεωργιλαδάκη: Δεν ξερω αν αληθευει αυτο.
                                       Εχω ακουσει κι εγω διαφορα αλλα δεν το ξερω.
                                       Συνηθως δε με νοιαζει τι κανουν ολοι εκεινοι 
                                       που δινουν μαντιναδες η τραγουδια..
                                       Η δικη μου πληρωμη μεχρι σημερα    
                                       απ' ολες τις συνεργασιες μου
                                       ειναι η αγαπη του κοσμου 
                                       κι οτι γνωριζουν τ' ονομα μου 
                                       μεσα απο τις μαντιναδες μου..
 
Έρικα Τζαγκαράκη-Κατερίνα Κορνελάκη:  Μαρω σε ευχαριστουμε πολυ για αυτη την συνεντευξη..
                                                                      Κλεινοντας θα θέλαμε
                                                                       μια μαντιναδα για το site μας 
                                                                        "Η Ψυχη στη θέση της καρδιάς"
 
 Mάρω Γεωργιλαδάκη: Κι εγω σας ευχαριστω παρα πολυ 
                                     γι' αυτο το ενδιαφερον..
                                     Υγεια να 'χετε κι εσεις κι εμεις
                                     κι ολος ο κόσμος 
                                    που ειναι το σημαντικότερο
                                    την εποχη ετούτη.....
                                    Μια μαντινάδα;;;;;;
              
                                  "ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΛΟΥΤΗ..ΜΑ ΥΓΕΙΑ....ΚΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ..ΜΕ ΚΟΠΟ...
                                   ΝΑ 'ΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ...ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΟ ΤΡΠΟ...."
Συνεντεύξη: Ερικα Τζαγκαράκη-Κατερίνα Κορνελάκη