Μαντινάδες Γιώργου Καμαράτου

2014-10-09 21:15

Ποια είσαι εσύ και πως μπορεί ...μέσα στα δυο σου μάτια...

ονείρων που ´χω παιδικών...να υπάρχουνε κομμάτια......
Γ.Καμαράτος
 
 
Ο στεναγμός μικρό παιδί
όμως θεριό μου μοιάζει 
όντε σε φέρνει ο λογισμός
 κι η μοίρα κάνει χάζι......
Γ.Καμαράτος
 
Που παει η αγάπη όντε χαθεί
ποια στράτα Θεέ μου παίρνει 
κρύβεται κάπου ζωντανή...
 η φεύγοντας ....πεθαίνει......
Γ.Καμαράτος
 
Παράξενο συναίσθημα 
όταν μπορείς να νιώθεις
ότι αυτό π´ αναζητάς 
δεν γίνεται να το ´χεις......
Γ.Καμαράτος
 
Ότι μ´ αρέσει απαιτώ
 να το ´χω μα με τρόπο
 που προκαλεί εντύπωση
 στα μάτια των αθρώπω......
Γ.Καμαρατος
 

Σε 'να καθρέπτη κοίταζα

 και δάκρυσα που είδα

ποιος ήμουν και πώς έγινα

τι έκανα,που πήγα........

Γ.Καμαράτος

 

Τα χρόνια φύγαν σαν νερο

σε ποταμό που τρέχει 

ετσά κι νιότη έφυγε

 και γιαγερμό δεν έχει.......

Γ.Καμαράτος

 

 

Τον ρώτησα το δάκρυ μου

 για τη μορφή που παίρνει

 κι είπε με κλάμμα τ' όνειρο

 σβήνει αφού δε βγαίνει........

Γ.Καμαράτος

 

Και από τότε ο στεναγμός

 όντε πορίσει κάνει 

λιμάνι που 'ναι απάνεμο

 φουρτούνα να το πιάνει........

Γ.Καμαρατος

 

Μεσ´ του σεβντά σου την φωτιά

 ξερό κλαδί θα γίνω 
να καίγομαι και δύναμη
 στη φλόγα σου να δίνω........
Γ.Καμαράτος
 
Τόπο δε βρήκα να σταθώ
 λίγο σκιά να κάνει
 στην κάψα Θεέ μου του σεβντά
που μ´ έχει πια ξεκάνει.......
.Γ.Καμαρατος
 
Στου λογισμού τ' απόκρυφα 
στενά.... θα σεργιανίσω
 λίγες στιγμές π' αναζητώ
 κοντά σου να της ζήσω.........
Γ.Καμαράτος
 
Στο λογισμό μου σύνορα 
όσα κι αν έχω βάλει 
δε γαληνεύει αδέ βρεθεί 
μέσ' τη δική σου αγκάλη........
Γ.Καμαράτος
 
 
Των αστεριών εχάζευα 
το φως να τρεμοπαίζει
 και με τα χέρια ρυθμικά
 χτύπουνα το τραπέζι.........
Γ.Καμαράτος
 
Χαμογελώ μα δε γελώ
 και έχεις μεγάλη ευθύνη
στα χείλη το παράπονο
 μόνιμα που 'χει μείνει..........
Γ.Καμαράτος
 
Χαμογελώ μα δε γελώ 
ο κόμπος δε μ' αφήνει 
που 'χει στεριώσει στο λαιμό
σαν έφυγε εκείνη.........
Γ.Καμαράτος
 
 
Θα σου τα κόψω τα φτερά
 πριχού ξεπεταρίσεις 
π' αν έβρεις τρόπο χώρια μου
 να φύγεις μη γυρίσεις...........
Γ.Καμαράτος
 
Όντε ξυπνώ σε κλάμματα 
σαν το παιδί μου βγάνει 
τ' όνειρο που στσ' αγκάλες μου 
έιχα μ' εσένα κάνει............
Γ.Καμαράτος
 
Ένα λεπτό άνε βρεθείς 
στη στράτα που βαδίζω 
όντε ξυπνήσεις θα θωρείς
 ολο τον κόσμο γκρίζο..........
Γ.Καμαράτος
 
Κάποιες στιγμές με διαπερνά 
ο ήχος της φωνής σου 
μες την σιωπή κι αναζητώ
 γύρω μου την μορφή σου........
Γ.Καμαράτος
 
Στου λογισμού την αγκαλιά
 σ' έχει κι απόψε βγάλει 
μ' αντί χαρά παράπονο 
έχω στα χείλη παλι.........
Γ.Καμαράτος
 
Όντε σε φέρνει ο λογισμός
 για λίγο μουσαφίρη 
να 'ρχεσαι φώς μου γελαστή 
κάνε μου το χατήρι..........
Γ.Καμαράτος
 
 
Τα ματιά σου με θαλασσιές
 μοιάζουνε φως μου χάντρες
 και μέσα τους ναυάγησαν
 όσοι τα είδαν άντρες.........
Γ.Καμαράτος
 
Με μπόρα χειμωνιάτικη
 τα πείσμα που σε πιάνει 
μοιάζει μα δεν κρατά πολύ
 γρήγορα ξεθυμάνει .........
Γ.Καμαράτος
 
Γροικώ τριγύρω μου χαρές
 και κλαίω αναθεμάτες
 που μοιάζω με τυφλός και ζώ 
του στεναγμού τσι στράτες.........
Γ.Καμαράτος
 
 
Η πεθυμιά μ' αδύναμο 
δεντρό στα όρη μοιάζει 
που του 'χει κάψει τα κλαδιά
 το χιόνι και τ' αγιάζι..........
Γ.Καμαρατος
 
Μία εικόνα στο μυαλό 
έχει καιρό κολλήσει 
την ώρα που τα χείλη μου 
σίμωσε να φιλήσει.........
Γ.Καμαρατος
 
Οτι 'γαπήσω πιο πολύ
 Θεέ μου απ' οτι πρέπει 
η μοίρα να 'ναι δίπλα μου
 ποτέ δεν επιτρέπει........
Γ.Καμαράτος
 
 
Νύχτες γεμάτες όνειρα
μέρες κενές και άδειες 
κι αναμνήσεις σαν φρουροί
μοιάζουν π' αλλάζουν βάρδιες........
Γ.Καμαράτος
 
Χαρές μου σίμωσαν πολλές 
του μισεμού τον πόνο 
να νταγιάντω μα τι θα βγεί
 που ζω για 'σένα μόνο........
Γ.Καμαράτος
Κάνε μου τόπο ανε θές 
κοντά σου να καθήσω 
για δέ μπορώ 'πο σένανε
 άλληνε ν' αγαπήσω........
Γ.Καμαράτος
 
Να 'μουνε θεέ μου ναυαγός
 σε μιά βραχονησίδα 
μα να 'χε χαρτογράφιση
 σαν το κορμί που είδα.........
Γ.Καμαράτος
 
Ενός παιδιού εζήλεψα 
κι 'ναι αιτία φώς μου 
που άκουσα το σ' αγαπώ
 να του το λές ομπρός μου.....
Γ.Καμαράτος
 
Επιμέλεια Αφιερωμάτος : Έρικα Τζαγκαράκη