Μαντινάδες Γιώργου Κοζύρη

2014-10-09 21:59

Πριν σε γνωρίσω......ηντά' μουνε........στέκω κ' αναρωθιούμαι.......

μόνο στο δρόμο δυστυχή.........άμα θα δω .....θυμούμαι.........
(Κοζύρης)
 
 
Πάρε .....πάρε στο όνειρο μορφή......
χαρά ......να σε γνωρίσω..........
γιατί γρικώ........ κουβέντες σου.........
κ' στέκω πίσω πίσω.........
(Κοζύρης)
 
Με τον Ηρώδη.........μοιάζετε.......
μα αντίς κοπέλια παίρνεις......
όνειρα' πο τη σκέψη μου.........
κ' σφάζεις κ' πηγαίνεις.........
(Κοζύρης)
 
Βρέχει ο Θεός .....κ' βρέχομαι.......
χαρές που δεν ελπίζω.........
κ' γω από συνήθεια........
τα μάθια μου σκουπίζω..........
(Κοζύρης)
 
 
Σ' άνυδρη γης.......πρώτης βροχής.......
φαντάσου την εικόνα........
κ' ύστερα γίνου σύννεφο..........
κ' εγώ θα γίνω χώμα........
(Κοζύρης)
 
Ότι σε κάνει.... κ' γελάς.........
στο τέλος φέρνει πόνο........
το δίκιο θέλει πόλεμο.......
κ' η αλήθεια .......χρόνο........
(Κοζύρης)
 
Αγάπη ......που ξεκίνησε........
χωρίς εμπιστοσύνη........
μοιάζει με φύλλο που βρεθεί.........
στ' ανέμου την οδύνη............
(Κοζύρης)
 
 
Η μοίρα δε μας ταίριαξε.......
όμως θα δώσω μάχη........
στον άλλο κόσμο .....που μπορεί.......
μοίρα να μην υπάρχει........
(Κοζύρης)
 
Οκτώβρη....μήνα τσι σπόρας.......
να βρέξεις περιμένω........
για να πορίσει ζωηρό.........
τσ αγάπης το σπαρμένο........
(Κοζύρης)
 
Στιγμές......απού τα μάθια τζι......
απάνω μου γυρίζει........
είναι στιγμές......που η χαρά.......
το πόνο γονατίζει..........
(Κοζύρης)
 
 
Δίνω τ' ανέμου που φυσά....
το πόνο μου να πάρει.....
κ' αλλάζεις μοίρα το καιρό.....
κ΄μου ρχουντε ζευγάρι........
Κοζύρης
 
Μικρής χαράς.......εζήλεψα.....
που σταματά το δάκρυ......
να μη γελώ ......κ' από τη μια.......
βρεθώ στην άλλη άκρη..........
Κοζύρης
 
Σου' δειξα........ότι ήθελες.....
να δεις στο πρόσωπό μου........
μα έχασα .....με το καιρό.......
κ' γω ....... τον εαυτό μου........
Κοζύρης
 
Μικρές χαρές........εμάζωνα......
να κάμω μια μεγάλη........
κ΄απίς εχαμογέλασα.........
εσκορπιστήκαν πάλι...........
(Κοζύρης)
 
Πολλές φορές ο έρωτας........
ενούς μωρού θυμίζει.......
που το κουνείς ......να κοιμηθεί.......
κ ' εντέλει σε κοιμίζει............
(Κοζύρης)
 
Ζητώ συγνώμη......συγχωρώ....
κ' δε κρατώ κακίες........
γιατί με μεγαλώσανε.........
αθρώποι με αξίες..........
(Κοζύρης)
 
 
 
Το ίδιο λάθος δυό φορές....
και με τον ίδιο τρόπο... 
και με τον ίδιο άνθρωπο 
δεν άξιζε τον κόπο....
Φύγε πριν γίνει η πληγή... 
μεγάλη σαν και πρώτα ....
το ίδιο λάθος δυο φορές..... 
δεν συγχωρώ σου το 'πα...
Γιώργος Κοζύρης
 
Και διακονιάρη να με δεις.....
μοίρα να μη μου πέψεις........
χαρά γιατί.....θα ξαναρθείς .......
διπλή να τη γυρέψεις.........
(Κοζύρης)
 
Σου ' δειξα ..ότι ήθελες......
να δεις στο πρόσωπό μου........
μα έχασα με το καιρό.......
κ' γω τον εαυτό μου........
(Κοζύρης)
 
Σ΄ένα γκρεμό ' ναι.....η χαρά......
κ' στέκω εγώ ποπάνω..........
κ τη γρικώ που μου μιλεί........
μα να τη δω .....δε φτάνω........
(Κοζύρης)
 
 
Δεν έχουνε τα όνειρα.......
νούμερο να τελειώνει........
αλλιώς......το κάθε δυστυχή......
θα τρώγανε οι πόνοι.........
(Κοζύρης)
 
Χαρά μου.......ξεφορτώσου με .....
λίγη ΄σαι.........δε μου φτάνεις.........
μη σου ΄χω ........κι ' ποχρεωση ........
πως ευτυχή με κάνεις........
(Κοζύρης)
 
Άμα ποθάνω....... μη δεχτείς......
αθρώποι να σου λένε.........
συλληπητήρια ....γιατί.......
τα δυό σου χέρια ......φταίνε.......
(Κοζύρης)
 
 
Ολοχρονίς .......τα μούτρα σου.......
είναι μασκαρεμένα.......
κ' εχάσανε ...το νόημα........
οι αποκρές για σένα.............
(Κοζύρης)
 
Λάθος μου .......που το πίστεψα........
πως .....να σ ' αλλάξω θέλει.........
γεννιέται .....κ δε γίνεται..........
ο άθρωπος .......εντέλει.........
Κοζύρης
 
Ήρθανε ......με μορφή χαράς.....
δυο τρεις καημοί μεγάλοι........
κ' έραξα ......κ' τσι γκάλιασα.......
αναθεμάτο πάλι..........
(Κοζύρης)
 
Ενούς φονιά.....που όνειρα........
αλύπητα σκοτώνει.........
σ' ένα καθρέπτη ξάνοιξε........
να σχηματίσεις γνώμη.........
Κοζύρης
 
Κάποιοι ανεβαίνουνε βουνά.......
αγάπη για να βρούνε.........
κ' άλλοι την εσκοντάφτουνε........
εκιά που προπατούνε..........
Κοζύρης
 
Αν θες να δεις .....ποιος σ' αγαπά ......
κ' ποιος σ' υπολογίζει.......
τη ματζαδούρα κόψε του........
κ' εκιά ξεκαθαρίζει...........
(Κοζύρης)
 
 
Πήρα μια μάσκα.....τση χαράς........
μα δε θα τηνε βάλω........
γιατί φοβούμαι .....δυστυχής .......
μη δείχνω από το ζάλο...........
(Κοζύρης)
 
Στα πρέπει ....που δεν ήθελα.......
στα θέλω....που φοβούμαι...........
καρδιά μου σε κατάλυσα......
μα δε παραπονούμαι.......
Κοζύρης
 
Τάφο με τάφο.....ονείρου μου......
αφήνω τον αέρα..........
ένα ζαλάκι να περνώ.........
να σκάφτω κ πιο πέρα.........
(Κοζύρης)
 
 
Επιμέλεια Αφιερώματος : Έρικα Τζαγκαράκη