Μαντινάδες Πόπης Νικηφόρου

2014-05-03 19:41

Όταν δεν έχεις τι να πεις ….μην ενοχλείς τις λέξεις 
Κι αδέ βαστάς τα μυστικά, με το σεβντά μην μπλέξεις 

Πόπη Νικηφόρου


Αν σ’  αγαπήσω θα χαθώ γιατί τ’ ανέμου μοιάζεις 
Κι όπου φυσά γυρνάς κι εσύ, τη γνώμη σου κι αλλάζεις.

Πόπη Νικηφόρου

Στον έρωτά σου μ’ άφηνες, συχνά να κινδυνεύω 
Να με γλιτώνεις, να μου λες ….είδες που σε λατρεύω;

Πόπη Νικηφόρου

Είδα στα μάτια σου χαρές, και με ‘καμες να νιώσω 
Πως πήρες από μέσα μου …..ότι ήθελα να δώσω.

Πόπη Νικηφόρου


Έχομε αφήσει τις καρδιές, πιστά ν’ αγαπηθούνε
Μα σαν τ’ αδέρφια τσ’ εκκλησάς, ξεχωριστά θα ζούμε.

Πόπη Νικηφόρου

 

Θα φύγω μα τη σκέψη μου απάνω σου θ’ αφήσω….
Να πω, πως κάτι ξέχασα, για να ξαναγυρίσω..

Πόπη Νικηφόρου

Αν πούμε πως η αγάπη μας ...μ ένα βιβλίο μοιάζει

όποιο κι αν είν το τέλος του..το θέμα δεν αλλάζει...

Πόπη Νικηφόρου

 

Αν είναι η αγάπη σου βουνό ως τη κορφή δεν φτάνω..

να υπάρχει λόγος μιά ζωή...προσπάθεια να κάνω...

Πόπη Νικηφόρου

 
 
 

Ότι αγαπήσω γίνεται,φωτιά καπνός και στάχτη...

Γιαυτό βαστώ της μοίρας μου,τόσο μεγάλο άχτι...

Πόπη Νικηφόρου

 

Η ευτυχία τι θαρείς,πως είναι καταβάθος;

λίγες στιγμές μες τη ζωή,που κάνει ο πόνος λάθος...

Πόπη Νικηφόρου

 

Εγώ φοβάμαι τσι γκρεμούς,κι όμως κοντά σιμώνω...

τα όρια του φόβου μου,θέλω να μεγαλώνω....

Πόπη Νικηφόρου

 

Όσες φορές εδάκρυσα,κι όσες θα κλάψω ακόμη...

είναι γιατί δεν άλλαξα για μιάν αγάπη γνώμη...

Πόπη Νικηφόρου

Αν δεν αντέχεις να βραχείς στσ' αγάπης μου τη μπόρα...

άμε να βρείς καλοκαιριά,σ άλλη αγκαλιά ...απο τώρα...

Πόπη Νικηφόρου

 

Ανάμεσα σ ότι μου λες,και σ όσα δεν γνωρίζω

υπάρχει αλήθεια και ψευτιά,μα δεν τη ξεχωρίζω...

Πόπη Νικηφόρου

 

 

Έμαθα να ανέχομαι ,του πόνου την οδύνη...

αφού η χαρά να αντισταθώ,το θάρρος δεν μου δίνει...

Πόπη Νικηφόρου

Hλιε άνε μου φέρνε χαρές....κάθε ξημέρωμα σου....

θα χάνε σβήσει οι πόνοι μου...στο ηλιοβασίλεμα σου...

Πόπη Νικηφόρου

 

Απο τη λύπη στη χαρά...κάνει η ψυχή ταξίδια....

δεν έχει νόημα η ζωή...σαν να ναι όλα ίδια...

Πόπη Νικηφόρου

 

 

Είπα του χρόνου ...φεύγοντας...μιά σκέψη μου να πάρει...

κι είπε...δεν θέλω ενθύμια...ζήτα μου...άλλη χάρη.....

Πόπη Νικηφόρου

 

Κάθε αγάπη στη ζωή...έρχεται μ άλλο τρόπο..

μα οι πληγές πομένουνε...πάντα στον ίδιο τόπο...

Πόπη Νικηφόρου

Ότι αγααπήσω γίνεται...φωτιά...καπνός...και στάχτη...

γιαυτό βαστώ τση μοίρας μου....τόσο μεγάλο άχτι....

Πόπη Νικηφόρου

 

Στον ίδιο δρόμο η ζωή ...δεν θέλει να μας βάλει...

γιατί ΄ναι τα στενά μικρά...κι η αγάπη μας ...μεγάλη...

Πόπη Νικηφόρου

 

Όσες φορές εδάκρυσα...κι όσες κι αν κλάψω ακόμη....

είναι γιατί δεν άλλαξα...για μιάν αγάπη γνώμη....

Πόπη Νικηφόρου

Δάκρυ που δεν σκουπίζεται...και το στεγνώνει ο άερας...

είναι η απουσία σου....κάθε στιγμή τση μέρας....

Πόπη Νικηφόρου

 

Είδα στα μάτια σου χαρές...και μ έκανες να νιώσω...

πως πήρες απο μέσα μου...οτι ΄χα να σου δώσω...

Πόπη  Νικηφόρου

 

Έμαθα να ανέχομαι ...του πόνου την οδύνη.....

αφού η χαρά...ν αντισταθώ...το θάρρος...δεν μου δίνει...

Πόπη Νικηφόρου