Νεκτάριος Ατσαλάκης : ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ....

2014-09-09 18:28

Γνώρισα τον Νεκτάριο Ατσαλάκη την Πρώτη τ  Αυγούστου του 2014,στη παρουσίαση του  τελευταίου του  « Στις Μυρωδιές  του κόσμου»

Τον ήξερα σαν καλλιτέχνη και θαύμαζα το ηχόχρωμα της φωνής του και τον τρόπο που έπαιζε τα τραγούδια του…Είχαν όλα ένα ξεχωριστό χρώμα και τον χαρακτήριζαν..Δεν ήξερα τότε ότι ο Νεκτάριος εκτός από ένας καλός τραγουδιστής και σωστός  παίχτης ήταν  και  ενας εξίσου καλός μουσικός,πράγμα που έμαθα την μέρα που τον γνώρισα και ο θαυμασμός μου προς το πρόσωπο του αυξήθηκε κατακόρυφα,γιατί μου αρέσουν οι άνθρωποι που δημιουργούν και χαράζουν την δική τους πορεία στο δύσκολο μονοπάτι της Κρητικής μας Παράδοσης…

Εκείνη την μέρα,διαπίστωσα επίσης ,ότι ο Νεκτάριος είναι  ένας φιλόξενος άνθρωπος που ανοίγει τις πόρτες  του σπιτιού του με χαρά και καλοσύνη και υποδέχεται  ,γνωστούς  κι αγνώστους με την ίδια θέρμη  που θα καλοσώριζε στο σπίτι του ,τους φίλους και τους συγγενείς του…Μέσα από αυτή τη συνέντευξη που μου παραχώρησε ,γνώρισα ακόμα καλύτερα τον άνθρωπο Νεκτάριο Ατσαλάκη και  θαύμασα την αγάπη του για την Κρητική μουσική και το πάθος που τον διακατέχει  για την διατήρηση και σωστή διάδοση αυτής….Απλός,αληθινός με αξίες και ιδανικά,πατά γερά στα πόδια του  και κάνει σταθερά βήματα στη καλλιτεχνική του διαδρομή…Του εύχομαι από καρδιάς τα καλύτερα γιατί πραγματικά τα αξίζει…Ηρθε η ώρα όμως να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι τα λεγομένα μου!

Καλή σας Ανάγνωση!!!

Έρικα Τζαγκαράκη 9.9.2014

 

1)  Νεκτάριε Καλώς όρισες στην "Ψυχή στη θέση της καρδιάς". Πρώτα απ όλα να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να δώσεις   αυτή τη συνεντεύξη και να σου ευχηθώ κάθε επιτυχία σε οτι κι αν κανεις!Μίλησε μου λίγο για σένα,πως ξεκίνησες,πότε ξεκίνησες ποιος ήταν ο δάσκαλος σου…

ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΩ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΚΡΗΤΗΣ,ΛΑΣΙΘΙΩΤΗΣ.ΣΤΑ 7 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΙΣΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΛΥΡΑ, ΦΟΙΤΗΣΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ,ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑ ΗΤΑΝ Η ΕΛΕΝΗ ΔΡΕΤΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΑΚΤΙΚΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ.

2)      Θέλω να θυμηθείς την πρώτη φορά που έπαιξες και τραγούδησες  μπροστά σε κοινό...

ΜΕ ΠΑΣ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ....ΓΥΡΩ ΣΤΑ 8 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ,ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΒΕΡΝΑ Η ''ΕΚΑΛΗ'' ΕΦΕΡΝΕ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΛΥΡΑΡΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΛΕΡΓΗ ΜΕ ΤΟ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΣΚΟΥΛΑ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΙΞΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟΥ 1999 ΣΤΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ ΣΤΟ ΚΡΟΥΣΤΑ.

3)  α) Πόσες δισκογραφικές δουλειές αριθμείς  μέχρι σήμερα και  ποια τα συναισθήματα σου για τη κάθε μία ξεχωριστά;

ΑΡΙΘΜΩ 6 ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ,3 ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ, ΚΑΙ 3 ΖΩΝΤΑΝΕΣ,ΤΟ 2003 ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ''ΣΤΑ ΣΥΝΤΡΙΜΜΙΑ ΜΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ'' ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΟΥΛΗ,ΟΙ  ΠΡΩΤΕΣ ΜΟΥ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΡΔΙΟΧΤΥΠΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑΣ .

ΤΟ 2005 ΗΡΘΑΝ ''ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΓΙΩΡΓΟ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗ,

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΕΝΤΕΧΝΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.

ΤΟ 2008 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ 2 ΖΩΝΤΑΝΕΣ

 ''ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ'' ''ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ''

 ΚΑΙ ΤΟ 2010 ''ΚΑΝΤΑΔΑ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ''

ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΤΕ ΚΩΣΤΑ ΚΑΚΟΥΔΑΚΗ.

ΕΝΙΩΘΑ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ,

ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΤΕXNA AKOΥΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑ..

ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΝΥΠΗΡΧΑΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ CD.

ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ

 ''ΟΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ'',

Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ. Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ

 ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΑΠΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΟΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΑΣ,

ΟΛΕΣ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ.....

ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ CRETAPHON.

β) Πες μου δυο λόγια παραπάνω για την τελευταία σου δουλειά «Οι Μυρωδιές του Κόσμου»

ΟΙ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ,

ΟΙ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΜΑΣ ,

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ.

ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΩ ΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΟΠΩΣ:

 ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΝΩΛΙΟΥΔΗ ,ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ,

 ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ,ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟ, ΤΗΝ ΝΑΤΑΛΙΑ ΠΕΝΤΑΡΗ, ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΠΑΧΑΚΗ,

ΤΟΥΣ  ΜΑΝΟ ΠΙΤΟΠΟΥΛΑΚΗ ,ΚΑΙ ΜΑΝΩΛΗ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΙΑΜΠΟΛΙ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΣΦΑΚΙΑΝΟ.

ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΥΣ ΟΠΩΣ:

 ΓΙΩΡΓΟ ΡΑΠΤΑΚΗ ,ΜΑΡΩ ΓΕΩΡΓΙΛΑΔΑΚΗ,

 ΜΑΝΙΑ ΜΕΣΣΑΡΙΤΑΚΗ ,ΒΑΛΑΝΤΗ ΛΙΑΝΑΚΗ,

 ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ .

ΟΛΑ ΣΕ ΜΥΡΩΔΙΕΣ

 ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΜΑΣ.

4)      Γράφεις στίχους,μουσική,τραγουδάς,παίζεις λύρα…. 

        Ποιά απο όλες αυτές τις δραστηριότητες σου σε αντιπροσωπεύει περισσότερο;

ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΛΕΝΤΙΣΤΗ,

 ΠΑΘΙΑΖΟΜΑΙ ..ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΛΥΡΑ ΜΟΥ ,

ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ..

 ΓΡΑΦΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ,

 ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΤΙΧΟΣ ΜΟΥ ΑΚΤΙΝΟΧΑΙΔΕΥΕΙ ΤΗ ΨΥΧΗ, 

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ

 ΤΟ ΣΕΒΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

 

5)      Ποια ήταν τα πρώτα σου μουσικά ακούσματα;ποιον τραγουδιστή θαύμαζες από μικρός;

       Και ποιόν θαυμάζεις τώρα και ίσως θα ήθελες και να του μοιάσεις λιγάκι;

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ

 ΗΤΑΝ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΕΣ ,

ΤΗ ΛΥΡΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΡΔΑΛΟΥ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥΡΗ.

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.

ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑ.....

6)      Ποια είναι η γνώμη σου για τα Μ.Μ.Ε της Κρήτης;

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 

 ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, 

ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ 

ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΝΟΜΙΑ ,

ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ....

ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΣΑ.

7)      Θέλω την άποψη σου για το διαδίκτυο και για τον τρόπο που διαδίδεται πλέον η μουσική μέσω αυτού.

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΟΦΩΝΟ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ 

ΚΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΑΚΟΥΓΕΣ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ,

ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ

 ΠΑΛΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ

ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΠΙΤΙ

 ΠΛΟΥΣΙΟ Η ΦΤΩΧΟ ΣΤΑ ΟΡΗ Η ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ

ΑΚΟΥΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΣ ΟΤΙ ΩΡΑ ΘΕΣ,

ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ,

ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ

ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ

ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΕΝΙΚΑ,

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ.

8)      Πες  μου πόσο άλλαξε –αν άλλαξε- η ζωή σου 

          Από τη στιγμή που άρχισες να γίνεσαι γνωστός και να σε αναγνωρίζουν στο δρόμο ….

 

            ….ΠΑΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ......

 

9)      Τι σημαίνει «Παράδοση» για σένα;

        ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑ

        Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ   ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΕΝΑ ΟΡΓΑΝΟ

        Ή ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ.

 

10)   Με τι τρόπο συμβάλεις εσύ ούτως ώστε να διατηρηθεί    η Κρητική μας Παράδοση;

ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΩ Κ ΔΕΝ ΑΛΕΙΩΝΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΑΤΟΦΙΑ 

ΟΙ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ

ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ

 ΠΕΝΤΕ ,ΔΕΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ.

ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ

ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΚΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΥΠΑ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΙΕΣ,

ΣΤΑ ΓΛΕΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΩ ΣΤΑ ΧΙΛΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ,

ΔΥΟ ΝΑ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΛΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ.

ΟΤΑΝ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ Ι ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΟΣΟΤΕΡΟΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ 

ΚΑΙ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ…

ΕΤΣΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ,ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΜΑΣ...

 

 

11)   Πως βλέπεις τον ευατό  σου

       Καλλιτεχνικά ,και σε  προσωπικό επίπεδο…30 χρόνια μετά;

 

ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ,

ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ …

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ.

ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ,

 ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑΑΝ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ,

ΡΑΚΙ ,ΠΡΕΦΑ, ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΟΥ.

 

12)   Με τι κριτήρια επιλέγεις τους συνεργάτες σου

 στις   δισκογραφικές σου δουλειές;

Από τους μουσικούς,τους  στιχουργούς,

εως και τον πιο απλό συνεργάτη

που ενδεχομένως έχεις?

 

ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ 

ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΙΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΣΤΑ LIVE, 

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΙΩΡΘΩΣΕΙΣ,

 ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ 

ΑΡΑ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΜΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΖΗΤΩ.

ΣΤΟ ΣΤΙΧΟ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΣ ,ΨΑΧΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΕΜΕΝΑ, 

ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ,

ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΙΧΟΣ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ.

ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ «ΨΕΙΡΑΣ»

 ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΟΥ,

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟ.

 

13)   Ποιοι είναι οι σημερινοί  και ποιοι οι απώτεροί

 σου  στόχοι ,και πώς σκέφτεσαι να τους πετύχεις;

 

ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΩ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΡΗΤΙΚΟΥ

ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΑΣ

 ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ,ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ,

 ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ

 ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ.

 

14)   Πόσο ευχαριστημένος  είσαι

 από την πορεία σου στον  χώρο μέχρι σήμερα;

 

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ Η ΕΦΗΜΕΡΗ ΚΟΡΥΦΗ,

 ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ

 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟ ΖΩ ΕΝΤΟΝΑ

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΛΥΡΑ.

 

15)   Υπάρχει κάτι που σε ενοχλεί

 στο καλλιτεχνικό  στερέωμα;

Κάτι που θα ήθελες να αλλάξεις;

 

ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΑΚΟΥΣΜΑΤΩΝ ,

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ, ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΟΜΑΤΙΑ ΠΑΙΖΕΤΑ  ΟΠΩΣ ΘΕΣ ,

ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ …

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΓΓΙΖΕΙΣ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΕΣ

ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ …

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ

 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ

 ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ  ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ

 ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ....

 

16)   Έχεις ορκισμενους φιλους η ορκισμενους εχθρους?

            ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΦΙΛΟΥΣ....         

 

17)   Θέλω να μου διηγηθείς ένα ευχάριστο

κι ένα δυσάρεστο γεγονός που σου συνέβη

στη διάρκεια κάποιου γλεντιού

 η κάτι που θα σου μείνει αξέχαστο

και συνέβη στα πλαίσια

της καλλιτεχνικής σου πορείας….

 

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90 ΠΑΙΖΑΜΕ

ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ΜΟΥ,

 ΣΤΙΣ ΛΙΜΝΕΣ ,ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΡΑΚΗΣ ,

ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΟΥΛΗ ΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ,

ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΗΧΟ,

 ΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΙΞΑΤΕ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

 ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΙΞΕΤΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ,

 ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΑ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΙΚΟ

 ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗ ΤΡΥΠΑ ΤΗΣ ΛΥΡΑΣ,

ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΕΝΘΥΜΙΟ….

 

18)   Θα έκανες κάποια στιγμή στροφή στο έντεχνο ;

ΚΑΘΑΡΟ ΕΝΤΕΧΝΟ ΠΟΤΕ,

 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΕΝΤΕΧΝΑ

 ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΣΥΝΑΥΛΙΑ,

 ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΓΛΕΝΤΙΑ

ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΓΛΕΝΤΙΣΤΗΣ.

 

19)   Περιέγραψε μου λίγο την καθημερινότητα σου;

Τι κάνει ς τον ελεύθερο χρόνο σου;

Τι μουσική ακούς…τι ομάδα είσαι…

 

ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΝΟΣ Η ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ.

ΑΚΟΥΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ,

 ΓΥΡΕΥΩ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ…

ΓΕΝΙΚΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ.

ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ,

ΓΙΑ ΚΑΦΕ, ΓΙΑ ΡΑΚΕΣ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ .

ΕΙΜΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΟΦΗ.

 

20)   Πες μου κάποιο στοιχείο του χαρακτήρα σου

         που σε  κάνει υπερήφανο

         και κάποιο που θα προτιμούσες να μην υπάρχει;

 

ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ….

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ,

ΠΙΣΤΕΥΩ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΤΗΤΑ,

 ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ,

 ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ… ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΛΑΖΑ ΠΟΤΕ…

 

21)   Χρωστάς κάπου ένα συγγνώμη;Ένα ευχαριστώ;

ΦΥΣΙΚΑ ,ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΔΡΕΤΑΚΗ

ΚΑΙ ΣΤΟΝ  ΚΩΣΤΑ ΜΟΥΝΤΑΚΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΔΥΝΑΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ

ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

 ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΡΩΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ ΣΗΜΕΡΑ.

ΕΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΙΓΟΥΡΑ,

 ΣΤΟΥΣ ΓΕΙΤΟΝΟΥΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ

 ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ

 ΟΤΙ ΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ....

 

22)   Θέλω να μου πεις ποιο από όλα τα τραγούδια που έχεις γράψει είναι το αγαπημένο σου και για ποιο λόγο το έγραψες...

 

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ,

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ...

ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΕΝΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ...

 

23)   Υπάρχει κάποιο πρόσωπο που έπαιξε  καταλυτικό    ρόλο στη καριέρα σου;

Κάποια συνεργασία σου που θα ήθελες

να επαναλάβεις και κάποια που αν γύριζες

πίσω το χρόνο θα προτιμούσες

να την είχες αποφύγει;

 

ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΟΥΛΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ , ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΑΖΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ...

ΝΕΟΙ ΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ,ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΩ ΤΩΡΑ ,

ΑΛΛΑ ,ΠΗΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΞΑΝΑ.

ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ,

 ΔΕΝ ΘΑ 'ΘΕΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ..

 

24)   Είσαι αυστηρos με τον εαυτό σου?

Πώς αντιμετωπίζεις τις

ενδεχόμένως αρνητικές κριτικές?

 

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟΣ,

ΕΙΜΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ,

ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ

 ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ…

 ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…

 ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ

 ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΞΑΛΕΙΨΟΥΜΕ…

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ,

 ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕ ΠΕΙΣΜΩΝΕΙ ,

ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΟ,

 ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ 

ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΕΙΠΩΘΟΥΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ....

 

25)   Τι σημαίνουν για σένα οι φίλοι,

η οικογένεια,τα χρήματα …η δόξα;

 

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ,

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΧΩ,

Η ΔΟΞΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ ΣΚΟΙΝΙ

 ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ,

 ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ,

ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ,

ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΣΑΙ…..

 

26)   Πες μου ένα σου όνειρο που αξιωθηκες

να το δεις να πραγματοποιειται...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΑΞΙΩΘΗΚΑ

 ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ...

 

27)   Πες μου κ ενα απωθημένο σου...

 

ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ....

ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ...

 

28)   Αν αύριο ήτανε η τελευταία μέρα της ζωής σου

 πως θα επέλεγες να την ζήσεις;

 

ΑΝ ΗΞΕΡΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑ,

 ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ,

ΘΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΑ ΕΝΑ ΓΛΕΝΤΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΠΟΤΑΜΟΥΣ,

 ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΓΑΜΟ…

 ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ,

ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ,

ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕ Η ΩΡΑ

ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ,

ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ,ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ,

ΘΑ ΕΒΓΑΖΑ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΠ ΤΗ ΛΥΡΑ

ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ......

ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ......

        29)Αν αυτή τη συνέντευξη την έκανες εσύ

            στον  Νεκτάριο Ατσαλάκη τι θα τον ρωτούσες

          που δεν το ρώτησα εγώ;

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ,

ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΖΗΣΕΣ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥΝΤΑΚΗ. 

ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΛΥΡΑΣ,

 ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟΝ ΖΗΣΟΥΝ,

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, 

ΤΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΤΑΝ.....

 

30) Πες μας λοιπόν Νεκτάριε,το μέγεθος της μουσικής του κατάρτισης,

       την μεταδοτικότητα του και τι άνθρωπος ήταν….

ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΝΟΤΕΣ ΣΤΗ ΛΥΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ….

ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ…

ΤΟ ΜΕΓΕΘΟς ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ…

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ,

ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΚΡΗΤΗ,ΕΔΙΝΕ ΒΑΣΕΙΣ ΓΕΡΕΣ,ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ…

ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΑΣΚΗΣΩΝ….

ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ…ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΗΣ ΒΙΤΣΙΛΑΣ…

ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΧΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΑ….

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΑΖΕ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ,ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ,

ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ –ΠΟΥ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ,

ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΛΥΡΑ-…

ΜΕΤΑ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ,ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ…

ΕΙΧΕ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ….

ΤΑ ΕΔΙΝΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ….

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ…

ΓΥΡΙΖΕ ΟΛΗ ΤΗ ΚΡΗΤΗ,ΑΠΟ ΣΧΟΛΗ ΣΕ ΣΧΟΛΗ,

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ..

ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,- ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ ΕΓΩ,ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ,

ΤΟΤΕ-ΗΤΑΝ ΑΠΛΟΣ ,ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ,ΠΡΟΣΙΤΟΣ..

ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ «ΦΙΡΜΑ» ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ…..

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΡΙΚΑ...ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ,

ΠΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ  «ΞΑΣΤΕΡΙΑ» …

ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ…

ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΣΤΗ ΛΥΡΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ…

ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ..ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ,

ΤΟΥΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΒΟΥΝΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΝΕ….

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ….

ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ…ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΣΤΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ…..

31)Κλείνοντας αυτή τη διαδικτυακή συνέντευξη θα ήθελα να κάνεις μια ευχή….

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΜΝΟΥΜΕ ΤΟ ΤΟΠΟ ΜΑΣ...

ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ...

ΓΙΑΤΙ Η ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ..

.ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΑΔΕΡΦΙΑ.

 

Συνέντευξη:Έρικα Τζαγκαράκη