Ρίμες - Μαντινάδες Πόπης Νταβιγλάκη

2014-03-27 19:53

      "Μεράστρι"

Κάποιος ξενύχτησε ξανά μέσα στου νου του τα στενά... 
ομάδι με τις μοναξιάς του την κραυγή..
δώρο του κάνει παρελθόν και το παρόν του καίει....
ανάσα παίρνει δυνατή μα δε πειράζει λέει...
Έμαθε μια ζωή σκυφτός ...της μοίρας του νά 'ναι πιστός
να μη της αντιτείνει... κι έτσι βραδιές σαν και αυτή 
πέτρα στο μπέτι του φορεί και παίρνει κάθε ευθύνη ...
πέτρα που απ' τ' όνειρα... ξεσέρνει και γκρεμίζει....
κι ένα δε 'φήνει άθικτο να τό 'χει να ελπίζει...
σαν φυλακτό είχε κρυφά.. κρατήσει μόνο ένα....
από τη μοίρα μα κι' αυτό το γκρέμισε το ψέμα...
η΄φαντασία μοναχά της σκέψεις του παρηγοριά...
'φαίνει τις πεθυμιές του....κι έτσι μεράστρι όντε θα βγει...
κουράγιο δίνει στη ψύχη και βρίνει τσ' αντοχές του....

 

 Αν είμαι ήλιος σβήσε με...αν χιόνι να με λιώσεις... 

κι αν είμαι λάθος...τίμημα που δε θα μετανιώσεις... 

Δωσ' μου βροχής τ' αγκάλιασμα....ήλιου τη ζεστασιά σου...

κάτι απ' του λίβα τη φωτιά... φόρεσε στα φιλιά σου...

Θα σου φωνάξω Σ' αγαπώ...φώναξε 'συ πιο πάνω... 

το όνειρο πραγματικό...να γίνει το μεγάλο....! 

Κλέψε νοτιά τον ψίθυρο...και άρωμα του μπάτη... 

και πες μου αυτό που νιώθουμε... ότι δεν είναι απάτη...!

Νταβιγλακη Πόπη 26/10/2014

 

Κάτεχε ότι αγαπώ..... ψέμα δεν το τυλίγει...

 χαρίζω πάντα από καρδιάς ...κι ας το εκτιμούνε λίγοι..

 ότι φωλιάσω στην καρδιά...δύσκολα το 'ποβγάνω... 

μα δε θα γίνω και χαλί.. να πορπατούν επάνω... 

δε δίνω χάδι τρυφερό...φιλί κανακεμένο.... 

όταν δεν τό 'χει η καρδιά με χτύπο αναθρεμμένο.... 

όπου περίσσια αισθανθώ...φεύγω προτού το πούνε...

 κι αν κλαίω...τους χαμογελώ..σαν λεν πως μ' αγαπούνε..

. κι αν λίγα σου φανήκανε τα σού 'χω χαρισμένα... 

τώρα που φεύγω σύγκρινε...την κάθε μια με εμένα..

Νταβιγλάκη Πόπη 26/10/2014

 

 

Νταβιγλάκη Πόπη  21/1/2014 

 
Πάψε...πάψε καρδιά μου να χτυπάς.... 
ψευτιά 'ναι δεν αξίζει.....
σαν το παιχνίδι σε θωρεί ...
που όποτε θε κουρδίζει...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 7/3/2014
 

Χρησιμοποίησε ότι θες μα όμως την την ψυχή μου.....
μη το τολμήσεις για δε θες να δεις την δυναμή μου...
 
Πόπη Νταβιγλακη 23/2/2014
 
'Οντε ποθάνω κάμε μου ταρίχευση το σώμα....
να δεις πως θ' ακτινοβολεί το Σ' αγαπώ ακόμα...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 23/2/2013
 
Ολόλευκο μες την καρδιά...σε είχα περιστέρι...
μά 'γινες Ζάρα που λαλεί... θανάτου μου χαμπέρι.....
 
Νταβιγλακη Πόπη 21/2/2014 
 
 
Δεν αγαπώ τα μέτρια...τα λίγα δε μου φτάνουν..... 
φαντάσου δα οι μοιρασές...τσ' αγάπης πως με κάνουν..
Νταβιγλακη Πόπη 17/10/2014
 
Όφου διαμάντια δάκρυα ψυχής ο θησαυρός του....
στάζουνε τα ματάκια του απ' το παράπονό του....
καρδιά μου ποιος συννέφιασε την λαμπερή ματιά σου...?
και σε βροχή από δάκρυα πνίγεις τα όνειρα σου....?
 
Νταβιγλάκη Πόπη 15/2/2014
 
 
Τρόπο ν' αλλάξεις γιατί εγώ σ' αυτόν πού 'χεις λυγίζω... 
νιώσε κι ας είναι μια φορά το νιώθω απ' το νομίζω...

Φονιάς είναι ο τρόπος σου ....που δίκη δε σηκώνει..
αφού κανείς δεν τα θωρεί τα νιώθω που σκοτώνει....

Τα λογία σου βαθιές πληγές ανοίγουν δίχως σφαίρες....
κι εγώ μετρώ αντί χαρές μέρες μου τελευταίες.....

Πόσο πόσο ν' αντέξει η καρδιά τ' αναστενάγματά σου... 
να Σ' αγαπά να την πονείς ...κι αυτή να λέει μαγκιά σου...

Καρδιά 'χω και καταχτυπά στο στήθος κι όχι πέτρα....
πως να τσι πω στ' αντάλλαγμα τα αισθήματά σου μέτρα;

Πέτρινη θά θελα καρδιά νά 'χω να μη λογιάζω..... 
που τα φτηνά αισθήματα να μη τα λογαριάζω....

Μια καρδιά που αγαπά δε πέφτει σκαλοπάτια....
και κουρελή νά 'χει σεβντά τον βλέπει σε παλάτια.....

Κάμε αγάπες όσες θες ....μη με υπολογίζεις....
μα σαν θα 'κούς το Σ' αγαπώ για μένα θα δακρύζεις...

Κάμε...κάμε αγάπες όσες θες ...όμως σαν τη δικιά μου....
αληθινή δε θα βρεθεί στο δρόμο σου καρδιά μου....

Να βρεις... να βρεις μωρέ να σου το πουν
 το Σ' αγαπώ πληθώρα....
μα... σύγκρινέ το με αυτό ...
π' άκουσες μόλις τώρα!!
 
Πόπη Νταβιγλάκη
 
Βραδιές σαν τη αποψινή... 
φεγγάρι σε ζηλεύω.....
γιατί μπορείς και αγκαλιά.... 
δίνεις σ' ότι λατρεύω....
αγέρι στείλε της νυχτιάς.... 
τ' άρωμα να μυρίσω....
στης σκέψης το ξεγέλασμα... 
την αγκαλιά να ζήσω....

Πόπη Νταβιγλάκη....
24/5/2013
 
 
Αδιάφορα στη φεύγα σου στέκομαι χαιρετάω...
ώρα καλή και στο καλό σου λέω και γελάω...
Παρακαλώντας το Θεό το βλέμμα μη γυρίσεις...
μη τύχη και στα μάτια μου καθρέφτη αντικρίσεις...
Που 'ναι θολός και ράγισε και στο αντίο σπάει...
λυγμούς το βλέμμα μαρτυρά στα δάκρυα που κυλάει...
Με κόπο πείσμα εγωισμό στένω της μοίρας μπέτη...
εσύ μονάχα μη σκιαστείς ξερό κάμω καερέτι...
Άνοιξε βήμα και γοργά φύγε μη τυραννούμαι...
μά 'χω πολλές σου θύμησες γλυκές να αποξεχνιούμαι.. ..
Που όταν θα νιώθω μοναξιά όταν θα νιώθω πόνο...
θα ανοίγουνε μια αγκαλιά κι εκεί θα σ' ανταμώνω....
Φύγε λοιπόν κοίτα μπροστά και πίσω μη γυρίζεις....
μα ένα βιος στη σκέψη μου αγάπη θα θυμίζεις....
Από τις λίγες κι άξιες το πάντα που κερδίσαν....
και μια ζωή κέντρο καρδιάς μόνιμα κατακτήσαν....
 
Πόπη Νταβιγλάκη 17/5 2013
 
Ενός λεπτού σιγή για......
Για την ειλικρίνεια του χαρακτήρα μας, που καταπατήθηκε....
Για τα ψεύτικα χαμόγελα που εισπράξαμε, με αντάλλαγμα κομμάτια της ψυχής μας.....
Για τα δάκρυα που μεταμορφώσαμε σε χαμόγελα, με λαμπερά βλέμματα,για να μη πληγώσουμε άτομα που αγαπήσαμε....
Σε μαχαιριές πισώπλατες που χαϊδέψαμε, ματώνοντας τα χείλη μας,για να μη δυσαρεστήσουμε άτομα που πιστέψαμε....
Σε φιλίες που έβραζαν σαν ηφαίστεια ....και πέταγαν τη λάβα τους σπίθες σπίθες δήθεν άθελα....
Επίσης για τα εξαγριωμένα σκυλιά που συναναστραφήκαμε...ξέροντας ότι θα μας δαγκώσουν, κι όμως ελπίζαμε ότι θα τα δαμάσουμε με την αγάπη μας.....
Για τα ψέμματα που κατάπιαμε αμάσητα....από ΤΑΚΤ.......Ενώ ξέραμε την αλήθεια....
Για τα άτομα που μας σκούπισαν τα δάκρυα, με ροδοπέταλα,που όμως αντί να μας μείνει το άρωμα , έχουμε ενθύμιο γρατζουνιές........
Για άτομα που δεν πιστέψαμε....και που όμως ζωγράφισαν τις ομορφότερες σελίδες στο βιβλίο της ζωής μας....!
Τέλος για τους ανθρώπους που λειτουργούν, σαν ΆΓΕΛΟΙ στη ζωή μας χωρίς κανένα όφελος....!
Ακόμα ένα χειροκρότημα για την παιδική αφέλεια που μας διακατέχει,και παρόλα αυτά δεν αλλάζουμε με πείσμα ούτε ένα χιλιοστό του χαραχτήρα μας,ΤΙΜΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΡΧΈΣ ΜΑΣ......
Α! και ένα μεγάλο ευχαριστώ...στον καλύτερο καπετάνιο της ζωής μας......
ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΜΑΣ !! 

Πόπη Νταβιγλάκη 14/1/2014
 
 
 
Όλα τα θέλεις μα εγώ… τα εκλεκτά θαυμάζω….
χαβιάρι να 'χουν οι πολλοί… εγώ δεν δοκιμάζω!…
 
Νταβιγλάκη Πόπη 21/8/2014 
 
Λιβάνια σμύρνα και κεριά...σου φέρνω Παναγιά μου....
μ' αγάπη ντύνε τους εχθρούς ...από τη σιρμαγιά μου..
 
Νταβιγλάκη Πόπη 15/8/2014
 
Τρόπο θα βρω κι αληθινό... τ' όνειρο θα στο κάνω...
παιδιού να δω χαμόγελο... στο πρόσωπό σου απάνω
Πόπη Νταβιγλάκη
 
Τη ζεστασιά μιας αγκαλιάς... σου στέλνω με τη σκέψη...
να σου κρατάει συντροφιά... μέχρι η αυγή να φέξει...
Πόπη Νταβιγλάκη
 
Αδυναμία άτιμο...... νά ξερες πόση σού 'χω...
κι ας είναι η αγάπη σου..... το πιο στενό μου ρούχο...
Πόπη Νταβιγλάκη
 

Ακραία φαινόμενα καιρού...μα διόλου δε με νοιάζει...
αφού σαν δω τα μάτια σου σ' όλο τον κόσμο λιάζει..
Νταβιγλάκη Πόπη 29/10/2014
 
 
Νταβιγλάκη Πόπη 12/8/2014 
Από βραδύς στο όνειρο...αυγής η πρώτη σκέψη...
ανάθεμά τον για σεβντά...α δε με καταστρέψει...
Απ' το δικό σου όνομα..άλλο δε θα προφέρω....
χώνω το μά 'ναι δύσκολο.... πως θα τα καταφέρω..??
Απού η κάθε μια μορφή...με τη δική σου μοιάζει...
και κουζουλού χαμόγελο...το πρόσωπό μου βγάζει...
 

Νυχτώνει και επιμένω εγώ…
πάλι για σένα ξενυχτώ…
κι όσα δε σού είπα σ’ αγαπώ…
τώρα στα τραγουδάω...
άυπνα δικά σου λόγια...
και τα χάδια σου στο σώμα...
σαν νεράιδες σαγηνεύουν ...
και τη σκέψη μου παιδεύουν..
διακαές το επιθυμώ μου…
που ξεχνάω τον θυμό μου…
και στις σκοτεινές τις νύχτες…
άτιμοι… πόθοι αγύρτες..
μες το μαύρο τους το χρώμα...
βλέπω τη μορφή σου ακόμα...
και στα νυσταγμένα μάτια ..
οι ελπίδες μου καράτια..
στου καημού τα συναξάρια....
κάποιες νύχτες παλικάρια....
με κερνάνε αναμνήσεις ...
και μου τάζουν θα γυρίσεις...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 4/8/2014 
 
 
Μ’ ένα νου αναδρομάρη και παρέα το φεγγάρι….
βγαίνει η σκέψη στο σεργιάνι …με τον πόθο μου αλάνι…
άτιμη σκεψη τροτέζα δίνεις αναμνήσεις πρέζα….
δε γουστάρω μα φουμάρω…. και με τον καημό φλερτάρω… 
μια γελώ και μια δακρύζω…. και πολλές φορές σε βρίζω…
αφού μέσα έχεις κρατήσει ότι θα με γονατίσει…
μες τη μνήμη μου δεν έχω τόπο που να μη τον έχω…
που να πω δεν είναι μέσα… κι έτσι ν’ αποκτήσω μπέσα…
λήθης τόπο να διασχίσω… και στο μέλλον να βαδίσω
Όρκο του Θεού να δώσω… μη ξαν’ αγαπήσω τόσο!
 
Νταβιγλάκη Πόπη 3/8/2014
 
 
Μου είχες πει...
τα πάντα για μένα είσαι εσύ...
σου είχα πει...
Θα σε προσέχω σαν παιδί...
μου είχες πει ..
πρόσωπο αν είχε η χαρά θα ήταν.. εσύ...
δες τη χαρά....γεννά φαρμάκι...
κι απ' τα μάτια μου κυλά...!

πόσες υποσχέσεις τώρα αναιρείς
πόσα όνειρα πετάς ανώριμα
πόσα Σ' αγαπώ ρίχνεις στον γκρεμό...
χωρισμού μπαξίσι...πόνου φιλοδώρημα...

και 'γω εδώ να καρτερώ..
στου χωρισμού σου τ' αδιέξοδο...
διέξοδο...
να προσπαθώ μήπως και βρω...
για το φαρμάκι του...
αντίδοτο ανέξοδο..

μα τι θα βγει πια πληρωμή...
θα ξεκλειδώσει της καρδιάς την φυλακή
που το κλειδί....
μονάχα εσύ τό 'χεις στα χείλη...
και το δίνεις σαν φιλί...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 30/7/2014
 
 
Νταβιγλάκη Πόπη 25/7/2014
Στην προσευχή μου κάθε αργα...λέω το ονομά σου...
να γίνουνε αληθινα τα πεθυμά η καρδιά σου...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 21/7/2014 
Εκούρνιασα τη σκέψη μου...πάνω στη θύμησή σου...
να ξεγελάσω την καρδιά πως βρίσκομαι μαζί σου...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 16/7/2014
Νάζι της φαντασίας μου...κι απόψε η μορφή σου... 
Θε μου και τι δε θά δινα για μια στιγμή μαζί σου...
 
Νταβιγλάκη Πόπη...20/7/2014
Η σκέψη μου στη σκέψη σου..... βρίσκει ραχάτι μόνο....
αρέσει....... δεν αρέσει σου..με ινάτι θα τρυπώνω...
 

 
Νταβιγλάκη Πόπη...20/7/2014 
Στη φεύγα μου δε γκρέμισα... μα σ' άνοιξα τους δρόμους...
το βάρος της αγάπης μου....σου πήρα απ' τους ώμους..
Νταβιγλάκη Πόπη 20/7/2014
Στη λαίλαπα του χωρισμού.. 
χάρη ζητάω του Θεού...
έλεος να να με σώσει...
από αξημέρωτες βραδιές...
του νου που έμεινε στο χθες...
κι άφεση να μου δώσει...
αρχίζω τις γυροβολιές...
πίνω το δάκρυ μου γουλιές...
στη Γη βαριά πατάω....
στη παραζάλη μου αγνοώ
του εγωισμού το απαιτώ...
και σένα αναζητάω...
η νοσταλγία μου σκορπά...
των αναμνήσεων φωτιά...
κι ότι αγαπώ το καίει...
με το εγώ μου στη γωνιά ...
να μου φωνάζει δυνατά...
ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ.. ΟΙ ΘΑΡΡΑΛΕΟΙ
 
 
Νταβιγλάκη Πόπη 22/7/2014
Έψαξα γράμματα μαγικά...
και έγραψα το σ' αγαπώ...
έτσι ώστε όποτε σε σκέφτομαι....
να το ακούς ψιθυριστά...
που να μη νιώθεις μοναξιά...!
Ζήτησα από τη νύχτα να χαμηλώσει...
και μάζεψα λίγα αστέρια...
και τα κέντησα στο σεντόνι σου.... 
για να μην αισθάνεσαι φόβο..!
προσκάλεσα την ονειρονεράιδα...
να σου ζωγραφίσει....
το πιο απατηλό σου όνειρο...
για να το ζήσεις...!
προσκάλεσα και παρακάλεσα.... 
Αγγέλους μουσικούς...
να σε νανουρίσουν...... 
με την πιο γλυκεία μελωδία...
και να σου τραγουδούν τρυφερά...
ότι επιθυμείς να ακούσεις... 
μέχρι να αποκοιμηθείς...!!
 
 
 
Νταβιγλάλη Πόπη 5/7/2014 
Τα χείλη μου ένα φρούριο....νιώθω..λόγια κλειδώνω....
η σκέψη μου δραπέτισσα...κι ως θέλω σ' ανταμώνω...
 
Νταβιγλάκη Πόπη 19/6/2014
Ψέμα ένα είναι ικανό...όλα να τ' ανατρέψει....
και ότι καλό αισθάνθηκα...με μιας να καταστρέψει...
 
Νταβιγλάκη Ποπη 6/6/2014
Θα ειμαι για σενα..μια πληγη..θα ειμαι για σενα πονος...
εκεινο που θα αγαπας...μα και μισεις συγχρονως..
Η πρωτη σκεψη της αυγης...της νυχτας τελευταια...
ο ορισμος που θα με πει...αγαπη σου μοιραια......
Θα ειμαι αυτο που προκαλει...το γελιο και το κλαμα...
αυτο που θελεις...να ξεχνας...και που ποθεις σιναμα....
Των νιωθω η καταρα σου τ' αναθεμα της σκεψης....
το Θεε μη παθει τιποτα...για θα με καταστρεψεις....
Του ισως θά' μαι φοβος σου... να μη ξαναπερασεις...
παρομοιες που ζησαμε...οι δυο μας καταστασεις....
 
 
 
Νταβιγλάκη Πόπη 12/6/2013
Τη γλώσσα έχεις του μυαλού...φαίνεται σπουδαγμενη...
γι' αυτό κρατείς..τη σκέψη μου στη σκέψη σου δεμένη...
 
Νταβιγλακη Ποπη 9/6/2014
Σαβανωσα τη σκεψη μου...
σ’ εθαψα στο μυαλο μου...
κι αν ειδες δακρυ να κυλα..
ηταν για τ’ όνειρό μου....
 
Νταβιγλάκη Πόπη 29/5/2013
Να μη με λες αγάπη σου....γιατί με διαολίζεις...
η προδοσία σου πληγή.... κι αγάπη δε θυμίζεις...
 
Πόπη Νταβιγλάκη 22/5/2013
Ποτέ μου δεν περίμενα να με πληγώσεις τόοοσο......
και να μη πω μία φορά .....μετάνιωσα ωστόσο......
 
 
Πόπη Νταβιγλάκη 4/3/2013 
 
Να είναι αυτή η γλυκιά θλίψη…
της νύχτας που σου ψιθυρίζει…
κάτω από το όμορφο φως του φεγγαριού και σου θυμίζει ….
στιγμές πολλές στιγμές… διαφόρων καταστάσεων…
που άλλες φορές αναζητάς…. κι άλλες εύχεσαι….
να μην τις είχες ζήσει ποτέ …
κι έτσι λοιπόν κάτω από αυτήν την ατμόσφαιρα…
την ρομαντική να την πω….
πώς να την πω αλήθεια …
τι λόγια να βρω που τα συναισθήματα είναι ….
άλλοτε γλυκά και άλλοτε πικρά…
μα που όταν τα θυμάσαι…
βρίσκεσαι στην πραγματικότητα θες δε θες…..
που όμως …
χάδι το μπλε της νύχτας μάνας που σε κανακεύει…
σε ηρεμεί και ονειρεύεσαι ….
επουλώνει το μετάνιωσες …
και εύχεται για ότι χαίρεσαι…
που τα δάκρυα σου φτάνουν στη ψυχή….
και την ξυπνάνε….
με παράπονο για πράγματα που έζησες ή δεν έζησες ….
για όνειρα που έχτισες …αλλά που ποτέ…
δε φιλοξενήθηκες στην αυλή τους….
και οι σελίδες στης ζωής σου το βιβλίο…
υπογράφονται ……
άλλες με ερωτηματικό… άλλες με τελεία…
κάποιες με θαυμαστικό….
και κάποιες άλλες μένουν τελείως κενές….
που τις γυρνάς βάζοντας τους παύλα….
μα πότε δεν τις ξεχνάς…..
φοβάσαι να βάλεις μια τελίτσα μπροστά….
γιατί ελπίζεις ότι στο μέλλον….
θα τις υπογράψεις έστω και καθυστερημένα…..
με ένα θαυμαστικό! ….που θα πιάνει όλη την σελίδα ….
γιατί θα έχει κάνει επίσκεψη η σοφία της εμπειρίας…..
μα που εύχεσαι να μη σε πετύχει με βάδισμα χελώνας…..
και να σε προφτάσει στην απογραφή ζωής ….
που θα κάνεις στα γηρατειά σου!!!!!!
 

Νταβιγλάκη Πόπη 26/7/2014
Πόσα θέλεις...πες μου πόσα..
να μου πεις...όπως και πρώτα...
μείνε εδώ...γιατί αν σε χάσω....
του θανάτου...θα πλαγιάσω...
πονάνε τώρα οι στιγμές...
αφού μου κλέβεις ότι χθες...
μ' έκανε να γελάσω...!
η νύχτα μάνας αγκαλιά...
να μου κρατάει συντροφιά...
να σε ξεχάσω....!
πες μου ποσά θέλεις..? πόσα...?
να μου πεις...ξανά τα όσα....
μ' έκαναν..να σε πιστέψω...
τις στιγμές να ανατρέψω...
βραδιές ασέληνες...από πανσέληνες...
και ότι ζήσαμε..με μιας το σβήσαμε...
η νύχτα κέρασμα....μάνας συμπέρασμα...
χαρίζει όραμα...του νου πανόραμα..
μορφή στολίδι μου...ζωής κεντίδι μου...
του νου ταξίδι μου.... το παραμύθι μου..
λόγια ατέλειωτα..στα αξημέρωτα...
βράδια του έρωτα....να ξεγελάσω..
ποσά θέλεις...?πες μου πόσα...?
να μου πεις...ξανά τα όσα..
μ' έκαναν...ξανά να κλάψω...
και να Σ' αγαπώ...να πάψω..

Νταβιγλάκη Πόπη 12/10/2014 

Όσοι αγαπήσαν το χριστό...οι ίδιοι τον σταύρωσαν.....

κι όσοι τσ' αγάπης σύντραμαν....αυτοί και τη σκοτώσαν...

 

 

Νταβιγλακη Ποπη 9/10/2014

Μη κλαις μωρό μου..πάψε μπλιο..μη μαραζώνεις ...σώπα....

μα όταν σού ειπα Σ'αγαπω..απ' την καρδιά μου στό 'πα..!!

 

 

Νταβιγλάκη Πόπη 9/10/2014 

Σαν δε μπορείς του Σ' αγαπώ το μέγεθος να δείξεις... 

τιμή σιωπής του κράτησε..και μη το ξανά θίξεις...

 

 

Νταβιγλάκη Πόπη... 7/10/2014 

"Υπόδουλος"... στους φόβους σου... έγινες...μα λυπάμαι....

που κάποτε... το θάρρος σου... μπεγιέντιζα θυμάμαι... 

Ξεπούλησες την μπέσα σου... πέταξες την τιμή σου ... 

όρκους σου καταπάτησες... μη χάσεις τη βολή σου...!

 

Νταβιγλάκη Πόπη 15/10/2014 

Αριστερά στο μπέτη σου... ένα φιλί μου έχεις... 

το χέρι βάνε στην καρδιά τη μοναξιά ν' αντέχεις...

 

 

Νταβιγλακη Πόπη 14/10/2014

Ένα... σποράκι απ τ' όνειρο κράτησα μόνο ένα... 

το σπέρνω κι όλοι του οι ανθοί τυλίγουνε εσένα....! 

και όσα αγκάθια έχουνε... τις ρίζες του πλεγμένες... 

στο άρωμά σου... θά 'βρουνε τσι ελπίδες σκοτωμένες...

 

Νταβιγλάκη Πόπη 13/10/2014

 

Σε ψηλή κορφή,σ'εμαθα να ζεις...για τα χαμηλά ...δεν θα εκτεθείς...

Αετίνα μου καρδιά....που όπου αγαπάς....κόντρα στον αέρα ...μια ζωή πετάς...

Δάκρυα σκορπάς...μόνο στα κρυφά...μάνα σου η κορφή...βράχος η ψυχή......

Όσο κι αν πονάς ...πίσω δε γυρνάς...θες και συγχωρείς..δε παρακαλάς..

Αετίνα μου καρδιά...πως με τυραννάς..στο γιατί απαντάς...πώς με αγαπάς...

Σε ψηλές κορφές...μ' έμαθες μου λες...μα οι χειμωνιές...με μαργώσαν δες...

 

Συνέντευξη Πόπης Νταβιγλάκη: i-psychi-sti-thesi-tis-kardias3.webnode.gr/news/%CF%80%CF%8C%CF%80%CE%B7-%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B2%CE%B9%CE%B3%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%B7%3a-%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%AF-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CE%B6%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1/

 

Περισσότερη Πόπη Νταβιγλάκη :psuhismouluhnos.blogspot.gr/

Facebook profile: www.facebook.com/popintaviglaki

Επιμέλεια Αφιερώματος:Έρικα Τζαγκαράκη