Στίχοι-Μαντινάδες Έρικας Τζαγκαράκη

2014-04-13 09:50

Οι ανάσες μου γίνονται σφαίρες και σκοτώνουν την κάθε στιγμή
τα φιλιά σου ματώνουν τις βέρες που μας δέσαν μαζί στη ζωή
Η καρδιά μου στο στήθος σου μέσα,να χτυπάει σαν δύο καρδιές
και το σώμα μολύβι που πέφτει στου μυαλού τις χρυσές φυλακές
...Έρικα Τζαγκαράκη...4.3.2017
 
Που 'ναι όλοι αυτοί που λέγανε
πως θα ΄ναι στο πλευρό μου....
τώρα που μόνη μου βαστώ...
στον ώμο...το σταυρό μου....
....Έρικα Τζαγκαράκη.....9.2.2017
 
 
 
Καλπάζει αδάμαστη ή ψυχή σαν άτι άγριο και σπάνιο.
Καλπάζει στα πέρατα του νου,στην άβυσσο της σκέψης,
και αφήνει τα χνάρια της στο υποσυνείδητο μου,
σαν ίσκιος που φοβήθηκε την αγκαλιά του ήλιου.
Σαν ασημένιο φεγγάρι που κρύφτηκε στην νύχτα
 και λιγοψύχησε πριν έρθει η αυγή....
Δεν φοράει η ψυχή μου χαλινάρια,δεν την πετάλωσε κανείς.
Κι αν στέκει αγέρωχη και σε κοιτά που της κλέβεις την εικόνα,
είναι γιατί δεν σε φοβήθηκε ποτέ.
Φοβάται τ “ άγριο άλογο ποτέ τον καβαλάρη;
....Έρικα Τζαγκαράκη...

 

Μου λείπεις μα δεν προσπαθώ...ν' αλλάξω το τοπίο...
πισωγυρίσματα ποτέ...δεν κάνω, ούτε για αστείο...
Σε σκέφτομαι ...μα κίνηση...καμία δεν θα κάνω....
γιατί απο ΄σένα αγαπώ...εμένα...παραπάνω....
...Έρικα Τζαγκαράκη...19.10.2016

 

Όποιος στην πλάτη του φτερά... έχει..ψηλά πετάει..
την πιο απάτητη κορφή του κόσμου κατακτάει..
....Έρικα Τζαγκαράκη.....23.9.2016

 

Μες στων ανθρώπων τσι ψυχές,τρόπο να 'χε να μπαίνω

θα ξεδιάλυνα πολλά...που δα δεν καταφέρνω....
....Έρικα Τζαγκαράκη.....4.5.2016...

 

Δύσκολη μέρα πέρασε, δύσκολη ξημερώνει...
μα μου βαστάς τη χέρα μου και στη βαστώ ακόμη...
.....Έρικα Τζαγκαράκη....28.4.2016

 

Τα νομίσματα έχουν πάντα δύο όψεις.... 

Και αν η κορόνα παραπέμπει στα μεγαλεία και στα πλούτη,

τα γράμματα δεν θα πάψουν ποτέ να παραπέμπουν στην γνώση .....

...Έρικα Τζαγκαρακη...22.4.2016....

 

Στρατό μαζεύει ο θεός ή δαίμονες θερίζουν;
κι εκεί ψηλά στον ουρανό κι οι άγγελοι δακρύζουν...
Φτιάχνουν φρουρά και τάγματα θέλουν να εδραιώσουν
γιαυτό στη γη κατέβηκαν,ψυχές ν ' αποτελειώσουν...
Κοκκίνισε η άσφαλτος,στριγγλίζουνε τα φρένα
κι ο θάνατος με το σπαθί μπαίνει μες την αρένα
Κι όπου μυρίζει αλκοόλ,ταχύτητα,ξενύχτι
εκεί στοχεύει,που μπορεί,και κλείνει κ άλλο σπίτι...
Πως να γλυτώσεις το σπαθί,πως να το αποφύγεις
αφού όλες τις αισθήσεις σου μες το ποτό τις πνίγεις;
Πως να κρατήσεις ανοιχτά τα μάτια σου που κλείνουν
δεν θα σε σώσουν οι ευχές που οι φίλοι σου σου δίνουν
Όσες φορές καλοστρατιά τα χείλη τους κι αν πούνε
δεν θα τα σώσουν τα κορμιά,ζώνες αν δε φορούνε...
Στρατό μαζεύει ο θεός,γιαυτό και να προσέχεις
πριν οδηγήσεις να σκεφτείς τις αντοχές που έχεις...
....Έρικα Τζαγκαράκη...

 

Το δικό μου το φεγγάρι ,δεν γυρίζει στα στενά
δεν μιλάει με αλήτες και ποτέ δε τραγουδά...
Το δικό μου το φεγγάρι δεν με παίρνει αγκαλιά
ερωτόλογα δεν λέει και δε μου χαμογελά...
Το δικό μου το φεγγάρι ψάχνει ακόμα ουρανό
ξάστερο ,για να του κλέψει ένα αστέρι φωτεινό...
....Έρικα Τζαγκαράκη....30.8.2015

 

Ποτέ σε ένα χωρισμό δεν φταίει μόνο ο ένας...
γιαυτό ας αναλογιστεί τις πράξεις του ο καθένας...
....Έρικα Τζαγκαράκη.... 21.4.2016

 

Παίζει κρυφτό το σ΄αγαπώ...μέσα στα χείλη...κι έλα...
κι ας φτάνει με,η αγάπη σου...μ ΄ενα φιλί...στη τρέλλα...
......Έρικα Τζαγκαράκη....23.11.2015

 

 

 
Απ΄τη ζωή σου χάθηκα...όχι για δε μ' αξίζεις...
απλά γιατί κουράστηκα...να με εκμηδενίζεις....
...Έρικα Τζαγκαράκη.... 23.11.2015
 

Σταμάτα "Μάλιστα" να λες..."οκ"...και "εντάξει"...
Μα αν ήσουν μάγκας,θα κάνες...τα όνειρα μου πράξη....
....Έρικα Τζαγκαράκη..

 

Πάντα σε σένα αρχοντισσα...
Κρήτη μου επιστρέφω
γιατί βαστάς στσ αγκάλες σου...
ότι έχω και δεν εχω..
Ερικα Τζαγκαράκη  29.9.2018

 

Σκόρπια φιλιά,μισή καρδιά,και λόγια που πονάνε...
"φύλλα" ....που πέφτουνε στη γη,κι οι ανθρώποι τα πατάνε...
...Έρικα Τζαγκαράκη ....1.9.2015

 

 Τη βέρα δε την έβαλα ,για να μ' αλυσοδέσει...δυό τρείς πληγές,

που΄χα ανοιχτές...θάρρουνα πως θα δέσει....

(Ερικα Τζαγκαράκη)

 

Δυό φίλους να΄χεις μπιστικούς , μάνα να σε σταυρώνει...
δε θα σου σπάσουν του δεντρού..που φύτεψες...οι κλώνοι...
...Έρικα Τζαγκαράκη....27.11.2015

 

Βαρέθηκα ,στους γύρω μου,να 'μαι το δεκανίκι...
και να 'ρχονται στο σπίτι μου να μου ζητούν και "νοίκι"...
Για τους "δικούς" μου στάθηκα σπάθι μες τη ζωή μου
μα όταν τους χρειάστηκα...δεν ήταν πια "δικοί" μου....
.....Έρικα Τζαγκαράκη....31.8.2015

 

Δεν είναι τα χιλιόμετρα...αυτά που με τρομάζουν...
μα δυστυχώς...οι άνθρωποι...είναι που δεν αλλάζουν...
Δεν είναι η απόσταση...που με κρατά μακρυά σου...
είναι που τρέμω την στιγμή...του τελευταίου...γειά σου...
....Έρικα Τζαγκαράκη... 26.8.2015

 

Στο τελευταίο μου λεπτό και στη στερνή μου ανάσα
βρήκα κρυμμένη δύναμη κι είπα καρδιά μου βάστα...
.......Έρικα Τζαγκαράκη....1.8.2015

 

H επίδειξη δύναμης,πλούτου, υλικού και πνευματικού,
πραγματικής η ουτοπικής ευτυχίας,
στην καλύτερη περίπτωση δηλώνει αδυναμία
 και στην χειρότερη...ΦΘΟΝΟ..

...Έρικα Τζαγκαράκη.... 3.8.2015

 

 

Το πόσο σ' έχω βαρεθεί...ο νους σου δεν το βάνει...
φαίνεται κάποια εποχή...μάγια θα μου 'χες κάνει...
Να εξηγήσω δεν μπορώ...αλλιώς το τι συμβαίνει....
πως γίνετε να υπήρξα εγώ...με σένα....ερωτευμένη;;;;;;

........Έρικα Τζαγκαράκη......18.1.2014

 

Δεν ξαναδίνω τίποτα...ποτέ...και σε κανένα.....
ΜΙΑ ΦΟΡΑ με γέννησε...η μάνα μου.....ΕΜΕΝΑ......
Οσοι δεν ξέρουν να εκτιμούν....ΦΕΥΓΟΥΝ απ τη ζωή μου.....
μάλλον θα μέινω μόνη μου...μα θα ναι...ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ!!!
.........Έρικα Τζαγκαράκη....

 

Θα κλάψω και θα αισθανθώ του πόνου το μαχαίρι...
να μου καρφώνει το κορμί ,θάνατο να μου φέρει...
θα ζω σα ζωντανή νεκρή,θα γίνομαι κουβάρι,
και θα παρακαλώ να ρθεί ο χάρος να με πάρει...
Θα νιώσω ότι χάνομαι,ότι τελειώνει ο χρόνος,
και θα χαρίζω τη ψυχή να τη σκοτώνει ο πόνος...
Κι αφού φτάσω στα όρια τότε θα ανατρανίσω
και στη ζωή που άφησα να φεύγει...θα γυρίσω..
Δε θα αφήσω άνθρωπο να με ισοπεδώσει ...
η δύναμη η ψυχική ..που 'χω ...θα με γλυτώσει... 
......Ερικα Τζαγκαράκη.... 10.6.2015

 

Η Αχαριστία είναι η μεγαλύτερη των αμαρτιών...
και η Αγνωμοσύνη ,η αρρώστια της ψυχής ...
Ανίατες ασθένειες κι οι δυό,που γιατρειά δεν έχουν...
Η Αλαζονεία, η έπαρση, η κενοδοξία και η μικρότητα
είναι οι καρποί τους...
Αυτά έσπειρες ,αυτά θα θερίσεις ματαιόδοξε άνθρωπε.....
...Έρικα Τζαγκαράκη....

 

Μπράβο μου....τα κατάφερα....είναι αλήθεια όντως...
ανήκεις τώρα πιά κι εσύ....στα "Χι" του παρελθόντος....
....Έρικα Τζαγκαράκη..

 

Πείσματα 'συ,πείσματα 'γώ...που θα μας βγάλουν πες μου....
μη με πονάς,γιατί ανοιχτές,είν' όλες οι πληγές μου...
...Έρικα Τζαγκαράκη...

Πάντα τη λέξη Σ'Αγαπώ...τη νιώθω όταν τη λέω... 
Ξεχνώ όμως και εύκολα κι αυτό 'ναι πιο σπουδαίο...
Οι άνθρωποι οι αχάριστοι...τόπο πολύ μου πιάνουν...
κι εκειά που πάντα βρίσκομαι...ψηλά 'ναι...δε με φτάνουν....
...Έρικα Τζαγκαράκη....

 

Εσύ...ένα μόνο αγαπάς...το υπέρμετρο....Εγώ σου...
μείνε...και κάνε έρωτα...με τον εγωϊσμο σου....
....Ερικα Τζαγκαράκη..

 

Σου το'χα πει....δε στο΄χα πει;;;Τώρα τι μουρμουρίζεις;;;;
άλλη φορά αγόρι μου....πρόσεχε...που ξανοίγεις....
.....Έρικα Τζαγκαράκη...

 

 

Μες στο κορμί μου η ψυχή....μες στη καρδιά ...το αίμα

.....δύο ανάσες ,μιά πνοή...κι οι δυό σε σώμα ένα..
...;Eρικα Τζαγκαράκη....

 

Παίζει κρυφτό το σ΄αγαπώ...μέσα στα χείλη...κι έλα...
κι ας φτάνει με,η αγάπη σου...μ ΄ενα φιλί...στη τρέλλα...
......Έρικα Τζαγκαράκη....23.11.2015

 

 

Απ΄τη ζωή σου χάθηκα...όχι για δε μ' αξίζεις...
απλά γιατί κουράστηκα...να με εκμηδενίζεις....
...Έρικα Τζαγκαράκη.... 23.11.2015

 

Θέλω ξανά να ερωτευτώ ...να τρέμει το κορμί μου...
να μ' ακουμπά,να κόβετε ,πάλι η αναπνοή μου...
Θέλω να νιώσω δυνατά,τον γνώριμο τον πόνο...
να πέφτω στα πατώματα,να με φιλά να λιώνω...
Να ακροβατώ, να χάνομαι,να με πεθαίνει η ζήλεια..
όταν σκεφτώ τα χείλια του...ν ' αγγίζουν άλλα χείλια...
Θέλω να νιώσω στη καρδιά,ξέφρενους πάλι χτύπους...
και ας με βρουν τα πρωϊνα,χώμα,με μαύρους κύκλους...
....Έρικα Τζαγκαράκη....

 

 
Τα σεντόνια μου έχουν πάνω τ' όνομα σου....
δεν μπορώ να κοιμηθώ..να έρθεις...βιάσου...
Είναι άδεια η αγκαλιά μου και σε ψάχνω....
το κορμί σου....στο κορμί μου θέλω να ΄χω...
Μην αργείς γύρνα κοντά μου έρωτα μου...
απ' το πόθο μου θα σπάσει η καρδιά μου....
Έλα ξάπλωσε στο πλαϊ μου και πάλι....
για να πάψει να' ναι η νύχτα μου μεγάλη....
Έλα πάρε το κορμί μου,ν 'αλητέψεις....
περιμένω με λαχτάρα...να επιστρέψεις......
.....Έρικα Τζαγκαράκη....

 

Θα γίνω πόνος.......να γίνεις Δάκρυ.....
Γκρεμός θα γίνω...να βγείς στην άκρη...
Θα γίνω πίκρα....λυγμός να γίνεις...
θα γίνω θάνατος...κρασί να πίνεις....
Σκιά θα γίνω...να γίνεις φόβος...
θα γίνω θάλασσα...να γίνεις κόμβος....
Πληγή θα γίνω....να γίνεις αίμα...
θα γίνω αλήθεια...να μείνεις ψέμα....
....Έρικα Τζαγκαράκη.....13.6.2015

 

Aγκάλιασε με... έχω ανάγκη μιά αγκαλιά σου...Κράτησε με...
μέσα στο μαύρο των ματιών σου...Βύθισε με...
Και φίλησε με....φίλησε με....
Περπάτησε με...έχω μια θλίψη στη καρδιά μου...Άκουσε με...
μέσα μου μπες ...γίνε βροχή και λύτρωσε με... 
Λεηλάτησε με...λεηλάτησε με...
Συγχώρεσε με....κάνε τα λάθη μου φιλιά...Σημάδεψε με...
σαν σταυρουδάκι στο λαιμό σου ...πέρασε με...
Και φίλησε με...φίλησε με....
....Έρικα Τζαγκαράκη.....31.10.2014

 

Σταμάτα...σ' ότι μ' αφορά...να περιτριγυρίζεις....
στο τέλος της παράστασης...θα πάρεις..ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙΣ....
.....Έρικα Τζαγκαράκη....23.1.2015

 

Και μόνη μου ...πάνω στη γη...να μείνω...δε με μέλλει...
γιατί τα χέρια μου σφιχτά....κρατούνε...δυό αγγέλοι....
....Ερικα Τζαγκαράκη....26.10.2014

 

 

Ένας αλήτης μ' αγαπάει....και' γω θα του φερθώ σωστά....
γιατί υπάρχουνε ακόμα..ΑΝΤΡΕΣ που έχουνε καρδιά....
.....Έρικα Τζαγκαράκη.... 5.12.2014

 

"Tο βλέμμα μπορει να διαπεράσει ....στιχους....ηχους.....τοιχους....

  .....Σε βλέπω...!!!!!!!"

Έρικα Τζαγκαράκη 24.1.2015

 

 

Ήρθες...δε σε περίμενα...κι έγινες στη ζωή μου...
ο ήλιος ...τ άστρα μου...το φως....το βράδυ...το πρωϊ μου..
Ήρθες και μου τραγούδησες ...με της ψυχής...την πένα...
μέλλον..παρόν..και παρελθόν...ήρθες...και γίναν...ΕΝΑ!!!!!
.....Έρικα Τζαγκαράκη....20.1.2015

 

Δεντρό δεν είμαι...και γιαυτό...ρίζες...βαθιές...δεν έχω...
τσι πατουχιές μου...όμως στη γη...αμοναχή μου...ελέγχω.....
Ποτέ στη πλάτη μου φτερά...ξένα ...δεν έχω βάλει...
κι όταν....πρωτοστρατάρισα....δε με βαστούσαν ...άλλοι.....
.....Έρικα Τζαγκαράκη...18.1.2015

 

Εγώ 'μαι αυτή που έλεγα,δε κάνω υποχωρήσεις...
κι έγινα για χατήρι σου,χαλί να με πατήσεις....
Φώναζες και δε μίλαγα κι είχες το πάνω χέρι...
μα κοίτα όμως η ζωή,τώρα τι θα σου φέρει... 
Εφόσων δεν εκτίμησες τη τόση υπομονή μου...
η ώρα ήρθε,στα χέρια μου,να πάρω τη ζωή μου...
Να' χω τον πλήρη έλεγχο,που πάω και τι κάνω...
κι αν δε σ' αρέσει αγόρι μου...σε βγάζω απο το πλάνο....
Τα πάνω κάτω ,ανάποδα,τώρα θα τα γυρίσω...
και στο δηλώνω ευθρασώς...θα σ ' αντικαταστήσω..... 
...'Ερικα Τζαγκαράκη....2012

 

Ντύσε με μάνα στα λευκά...και λούσε τα μαλλιά μου...
κι αγκάθινα παράγγειλε...τα νεκροστέφανα μου...
Σήμερα έχουμε γιορτή....γιαυτό να μη δακρύσεις....
κάλεσε φίλους και γνωστούς...νύφη να με στολίσεις....
Κάλεσε τ άστρα τ ουρανού...τον ήλιο...το φεγγάρι...
θα έρθει απόψε ο θάνατος...γυναίκα να με πάρει...
Να μη τον διώξεις μάνα μου...τη πόρτα μη του κλείσεις...
σαν τον καλύτερο γαμπρό...να τον καλωσορίσεις....
Θα με προσέχει μου τάξε... δεν θα μου δίνει πόνο...
θα ζει για μένα μοναχά...κι εγώ για κείνον μόνο...
Του κάτω κόσμου τα σκαλιά ...απόψε θα περάσω....
Φέρε μου Μάνα....τα χαρτιά....του γάμου..να υπογράψω....
.........Έρικα Τζαγκαράκη....11.9.2014

Ποιός σου' πε πως τελειώσαμε;;;; Κάνουμε απλά ...μια στάση......

ψάχνει να βρεί η αγάπη μας ...κάπου...να ξαποστάσει....

.....Έρικα Τζαγκαράκη.....(23.1.2014)

 

Εγώ σ αγάπησα πολύ....σου δώσα τη ψυχή μου....
το μόνο πράγμα που δίνε...πνοή μες το κορμί μου....
Όλα μου είχαν νεκρωθεί...μόνο η ψυχή μου ζούσε....
την ώρα που στην έδινα...εκείνη...αιμοραγούσε.....
Την πήρες...κι εγώ πίστεψα....πως τις πληγές θα κλείσεις....
Μα εσύ....καινούριες....στις παλιές....πληγές...έχεις ανοίξει....
.............Έρικα Τζαγκαράκη............. 

 

Δεν θα καταφέρεις ποτέ να με ξεχάσεις....
Δεν θα πάψεις ποτέ να με συγκρίνεις...
Ότι κι αν κάνεις...όπου κι αν πάς...με όποια κι αν είσαι...
Δεν θα νιώσεις ποτέ ξανά τα ίδια συναισθήματα...
τα ίδια αισθήματα......όσα κι αν δώσεις...όσα κι αν νιώσεις..
Δεν θα συμπληρώσεις ποτέ εκείνο το μισό φιλί....
σε όσα χείλη κι αν το ψάξεις...όποιο κορμί κι αν μοιραστείς....
Δεν θα γίνεις ποτέ ουρανός...όσα αστέρια κι αν σου τάξουν...
....γιατί έχω κλέψει τον κόκκινο ήλιο σου......
.....Έρικα Τζαγκαράκη.....1.6.2015

 

Πάνω στη κάνη τ ' όπλου σου..
.να γράψεις...τ' όνομα σου.......
όταν οι σφαίρες με χτυπούν.
.να λένε...Ο ΦΟΝΙΑΣ ΣΟΥ...
.....Έρικα Τζαγκαράκη..

 

 

Άνθρωπος του συμφέροντος,της υστεροφημίας....
της κολακείας,της ψευτιάς,της ματαιοδοξίας...
Σε ενδιαφέρει η φήμη σου...η δόξα...και το χρήμα...
ποιό απ' αυτά ..όμως θα μπεί...μαζί με σε...στο μνήμα;;;
Φρόντισε να'σαι ταπεινός,γιατί σ ' αυτή τη ζήση...
για δύο μέτρα όλοι μας ,θα δώσουμε μπαξίσι....
Άσε τους άλλους να παινούν ,τα κατορθώματα σου...
και ξάνοιξε μήπως και βρείς..ποθές....την ανθρωπιά σου...

.....Έρικα Τζαγκαράκη....28.5.2015

 

Άνθρωπο που δε στάθηκε,δίπλα σου στσι χαρές σου
μη περιμένεις να τον δεις,στσι λύπες σου...ποτές σου...
....κι ας κακοφαίνεται σου....
...Έρικα Τζαγκαράκη.... 28.5.2014

 

Δεν τσι φοβούμαι τσ' απειλές... δεν με τρομάζει πράμα..
τα μαύρα ρούχα ετοίμασε...να τα φορέσεις μάνα...
....Ερικα Τζαγκαράκη ....

 

Ποτέ κανείς δεν έβγαλε..πράμα με τη φοβέρα...
μα ήντα θαρρείς;; πως τον κρατεί..τον άνθρωπο...μιά βέρα;;;
..........Έρικα Τζαγκαράκη........

 

Aκριβοθώρητη καρδιά...χτυπά...στα σωθικά σου
μα'γω ' μάθα στα ταπεινά ,γιαυτό ...λυπάμαι...γειά σου...
.....Έρικα Τζαγκαράκη.....18.5.2015

 

Πόσες φορές στην άνοιξα ...την πόρτα της αγάπης.....
να τρέξεις μέσα να κρυφτείς...κακό να μη μου πάθεις.....
φοβάσαι όμως....δεν περνάς.....στέκεσαι στο κατώφλι....
γιατί 'ναι αμάρτημα να βγούν...αληθινοί....οι πόθοι....
...Έρικα Τζαγκαράκη....

 
Τα δεδομένα γίνονται...ανατροπές συνήθως...
για κάποιους που ξεχώριζαν,πάντοτε μες στο πλήθος..
Κι αν δε μπορείς τη δύναμη...να βρείς να αγνοήσεις...
όλα όσα σε στοιχιώνουνε...πως θα τα πολεμήσεις;
Γιαυτό λοιπόν σου εύχομαι,για τα γενέθλια σου
να γίνουν όπλα σου οι κραυγές...και οι λυγμοί...κλειδιά σου.....
Ευχή Γενεθλιών...Ερικα Τζαγκαράκη...
 

Αν κάποια δύσκολη στιγμή....βιώσεις στη ζωή σου...
να με φωνάξεις...και εγώ...θα είμαι εκεί...ΜΑΖΙ ΣΟΥ....
Αν έρθει κύμα δυνατό...και σπάσουν τα πανιά σου....
να με φωνάξεις....μη ντραπείς...κι εγώ...θα'μαι κοντά σου...
....Εγώ...η Έρικα σου...
...Έρικα Τζαγκαράκη....

 

Mε τα πινέλα της ψυχής,ζωγράφισε στο σώμα,
οτι με λόγια να μου πεις...δε μπόρεσες ακόμα!
(Ερικα Τζαγκαράκη)
 
Η Ζωή μου είναι ένα άγριο τριαντάφυλλο!
Δε με ενοχλούν τα αγκάθια του...
Ένα ένα τα αφαιρώ...όχι όλα...μόνο αυτά που χαλάνε την ομορφιά του...
Τα υπόλοιπα τα αφήνω εκεί να με προστατεύουν..
Καμιά φορά δε μπορείς να διανοηθείς ποιός θέλει να σου κόψει το κοτσάνι...
Γιαυτό θα τα έχω εκεί...Να προστατεύουν το τριαντάφυλλο μου..
Να προστατεύουν τη ζωή...τη ζωή μου...
....Έρικα Τζαγκαράκη.... 8.3.2015
 
 
Όποιος τολμήσει και και κακό...κάνει σε άνθρωπο μου...
μη τον εφέρει η στράτα του...στο δρόμο το δικό μου...
Μιά τρίχα ανε πειράξουνε,ανθρώπου π' αγαπάω...
σκύλα και χάρυβδη μπορώ,να γίνω,να τους φάω...
.....Έρικα Τζαγκαράκη...13.3.2015

 

Το πρώτο λάθος συγχωρώ, το δεύτερο ξεχνάω,
στο τρίτο όμως ,άνθρωπος, είμαι και ‘γω, και σπάω...
Έρικα Tζαγκαράκη..

 

Ποιός δρόμος,ποιά διέξοδος,πες μου,ποιο μονοπάτι
μου κρύβει την αγάπη σου,κι όλο μου λείπει κάτι...
.....Έρικα Τζαγκαράκη....4.3.2015
 
 
 
Δεν μπόρεσες ποτέ να με διαχειριστείς...
Και είναι αυτό που σε πονάει τελικά...
Δεν είμαι για τα εύκολα εγώ...
το φώναζα...σου το 'λέγα ...το ήξερες...
Δεν έζησα ποτέ....με.... "ΔΑΝΕΙΚΑ" ....
...Έρικα Τζαγκαράκη..... 7.3.2015
 
 
Κόρη.μητέρα κι αδελφή,σύζυγος κι ερωμένη
μα ένας άντρας μοναχά,με όλα αυτά την δένει...
...Έρικα Τζαγκαράκη.... 8.3.2015....
 
 
 
Σα το παιδί που ο κύρης του κι η μάνα δε το θέλει
νιώθω,και είστε υπεύθυνοι...αυτή...κι εσύ εντέλει...
 
Κανένα δικαστήριο δεν θα σε αθωώσει
που σκότωσες μου τη ψυχή...προτού να μεγαλώσει
 
Έβγα λοιπόν και πες παντού,πως είμαι εγώ η αιτία
που δείχνεις πρόσωπο κακό,τώρα στη κοινωνία
 
Έβγα και κατηγόρησε και ρίξε μου τσ ευθύνες
μα απ το σεντούκι της ψυχής...δε σβηνονται οι μνήμες
 
Έρικα Τζαγκαράκη

 

Πόσα «σ’ αγαπώ» πέταξες στα σκουπίδια; Αναρωτήθηκες ποτέ; 
Πόσα κομμάτια της ψυχής μου σου χάρισα; 
Πόσες φορές μου τα γύρισες πίσω; 
Πόσες φορές με έδιωξες, πόσες με ζήτησες ξανά; 
Πόσες αντοχές σου χάρισα; 
Πόση δύναμη μου έκλεψες; Πόσες φορές πνίγηκες στα λάθη σου;
Πόσες με τράβηξες μαζί σου στον βυθό; 
Πόσα χρόνια έγιναν σκόνη, 
Πόσες αρετές ξεχάστηκαν κάπου βαθιά μέσα μου; 
Πόσα φτερουγίσματα δεν έγιναν ποτέ ουράνια ταξίδια; 
Πόσες ελπίδες τυλίχτηκαν και χάθηκαν για πάντα 
ανάμεσα σ αυτά τα μικρά σου φτερά; 
Δεν θα γίνεις ποτέ αητός… 
Κι ας ήθελα να ταξιδέψω μαζί σου στους αιθέρες…
.........Έρικα Τζαγκαράκη..

 

 

To "Σ' αγαπώ" σου....κάμε το...σφαίρα και λάβωσε με....
και μη σκεφτείς αν πληγωθώ...μόνο...ΣΗΜΑΔΕΨΕ ΜΕ...
...Έρικα Τζαγκαράκη..... 24..5.2015

 

Χωρίς εσένα ένα χαρτί ....είμαι τσαλακωμένο....
μία ψυχή,σ ΄ένα κορμί...αιώνια δικασμένο...
Είμαι σαν στάλα της βροχής,χωρίς τη καταιγίδα....
σαν ένα αγρίμι που ζητά να πέσει στη παγίδα...
Χωρίς εσένα βήματα...δεν έχει η διαδρομή μου....
ελπίδα...ανάσα...αγάπη μου....θάνατε και ζωή μου.....
.....Έρικα Τζαγκαράκη.....23.5.2015

 

 

Υποχωρήσεις κάνω εγώ...μονάχα για έναν άντρα....
για ' κείνον που τα λάθη του....τ' αναγνωρίζει πάντα...
Για κείνονε που έμαθε,συγνώμη να ζητάει...
που μες στα μάτια με κοιτά...και λέει πως μ' αγαπάει....
Για κείνον που οι πράξεις του...με κάνουνε να νιώθω...
Βασίλισα στην σκέψη του....και στο κορμί...το πόθο....
....Έρικα Τζαγκαράκη....

 

Δεν μ αφορα τι σκεφτεσαι που εισαι και τι κανεις...

.μαθε πως καποιους στη ζωη καποια στιγμη τους χανεις.....

Ερικα Τζαγκαρακη

 

Δεν μ αφορά τι σκέφτεται...που είναι...και τι κάνει

Για τσ άλλους είναι ζωντανός...για μένα έχει πεθάνει...
 
Δεν μ ενδιαφέρει πως περνά...αν τρώει..ανέ κοιμάται...
έαν τα χείλη του γελούν ή αν στεναχωράται...
Δεν με ενδιαφέρει αν πληγές...το σώμα του έχουν ζώσει...
του επιστρέφονται....διπλά...τα όσα μου΄χε ξώσει...
Στα πόδια μου να τονε δώ... να 'χει απο πόνο ρέψει....
όποιον περαστικό θα δώ...θα πω...να τον μαζέψει...
Και αν ακούγονται σκληρά...τα λόγια τα δικά μου...
είναι γιατί μου σκότωσε...τα συναισθήματα μου...
Κάποτε έκλαιγα εγώ ...και τον παρακαλούσα...
τον είχα κάνει εικόνισμα...και τον επροσκυνούσα...
Μα όπως αλλάζει ο καιρός...αλλάζουνε κι οι ρόλοι...
γίνονται οι κακοί...καλοί...κι οι άγγελοι...διαβόλοι...
.........Έρικα Τζαγκαράκη.....25.8.2014
 
 

Δεν με ενδιαφέρει...αν πονάς...αν έχεις γονατίσει...
Δεν με ενδιαφέρει αν πληγές...έχεις παντού γεμίσει...
Δεν μ' αφορά ...τα μάτια σου...λεπτό αν δεν στεγνώνουν...
αυτά παθαίνουν ...σκόπιμα...όσοι...τσ ' άλλους ...πληγώνουν....

...........Έρικα Τζαγκαράκη..... 9.2.2014

 

Τα ψέματα του μου ' λέγε...το ένα πίσω απ΄τ΄ άλλο...
και νόμιζε πως είχε βρει ...κοροϊδο μεγάλο...
Δεν φταίει αυτός...μα φταίω εγώ...που εθελοτυφλούσα...
και πίστευα πως μ΄αγαπά...όπως τον αγαπούσα...
.....Έρικα Τζαγκαράκη...

 

Τον άνθρωπο τον ύπουλο,να τον φοβάσαι πρέπει
κάνει τον φίλο σου μπροστά ,μα σαν το φίδι έρπει
Κι όταν στη κάνει τη ζημιά,θα είναι αργά για σένα
θα έχεις χάσει πρόσωπα,πολύ αγαπημένα
Διάλεγε τις παρεές σου,και ποιον θα΄χεις κοντά σου
και πρόσεχε σε ποιόν και που,θα πεις τα μυστικά σου

Έρικα Τζαγκαράκη 31.1.2012

 

Χρόνια το ντύνω το κορμί...στα μαύρα...κι είσαι αιτία....
κι έπαψε να΄χει η ζωή....για μένανε...αξία....
....Έρικα Τζαγκαράκη..... 9.5.2015

 

Ο Γάμος της εκκλησίας ....κάποια στιγμή μπορεί να τελειώσει...
Ο Γάμος της ψυχής όμως...δεν τελειώνει...ΠΟΤΕ....
....Έρικα Τζαγκαράκη....

Μείνε μακριά απ'τη φωτιά κι απο ξανθιά γυναίκα
για θα σε κάψουν σίγουρα και σένα κ άλλους δέκα!!!!!!

Ακούω,βλέπω δε μιλώ και δε με νοιάζει πράμα
με βουλοκέρι το κλείσα τσ αγάπης μας το γράμμα....

Κι αν με θωρρεί δε μου μιλεί,κι αν μ αγαπά δε ξέρω
με τη φωθιά που μ' άναψε να την εκάψω θέλω....

Άνθρωπος εκδικητικός δεν είμαι μα θυμήσου
θα έρθει η ώρα που πληγή θα γίνω στη ζωή σου....

Έρικα Τζαγκαράκη

Σε γνώρισα κ απέκτησαν ,νόημα ,και οι μέρες
έρχονται πια και φεύγουνε ,σαν Κυριακή ,οι Δευτέρες.
Έρικα Τζαγκαράκη 

 

Θα θελα να σουν θάλασσα ,και να μουν η στεριά σου
να ξημεροβραδιάζομαι ,φως μου στην αγκαλιά σου
Έρικα Τζαγκαράκη 

 
Αγγίξανε...τα χείλη σου...τα χείλη...τα δικά μου...
κι ένας ερωτικός σεισμός...γίνηκε...στη καρδιά μου...
....Έρικα Τζαγκαράκη....15.1.2015
 
Όταν ποθάνω...να μη ρθεί... κιανείς τους να με κλάψει...
αζοντανή...έτσι κι αλλιώς...μ'έχουνε...κάποιοι θάψει...
.....Έρικα Τζαγκαράκη....12.1.2015

 

Δεν επιτρέπω να ΄ρχέσαι...να κλαίς να φεύγεις πάλι...
παράταμε μα σου δώσα...μία ζωή χαλάλι...
...Έρικα Τζαγκαράκη.... 23.4.2015

 

Ένα μαχαίρι στο λαιμό,μου'βάλες κι είναι κρίμα
να σ' αγαπώ...κι εσυ να θές...να μπώ μέσα στο μνήμα...
Έρικα Τζαγκαράκη.. 11.6.2015
 
Ένα φιλί σου ....αρκετό... είναι για να μπορέσει...
να κόψει γόρδιους δεσμούς...που μ' έχουν χρόνια δέσει......
.....Έρικα Τζαγκαράκη.... 3.1.2015

 

Zούσα βαθιά στη πλάνη μου...δεν είχα απαιτήσεις...
το μόνο που με ένοιαζε...ήταν να μην αργήσεις....
Ζούσα σε ένα μικρόκοσμο...ολότελα δικό μου...
και νόμιζα...πως σε νοιάζε...μονάχα το καλό μου....
Τις ώρες που τα μάτια μου...στάζαν απελπισία...
εσύ για μιά άλλη αγκαλιά...γινόσουνα θυσία...
Τα έβλεπα...δεν μίλαγα...έσκυβα το κεφάλι...
ήμουνα ζωντανή νεκρή...μα σε σκεφτόμουν πάλι...
Πληγές συχνά μου άνοιγες...κι εγώ αιμοραγούσα...
και μόνη..τσ ανοιχτές πληγές...να γιατρευτούν...φιλούσα....
Ώσπου ένα χέρι δυνατό...με τράβηξε απ τη δύνη....
και μου 'μάθε τον έλενχο ...να 'χω...και την ευθύνη....
Με δίδαξε να αγαπώ...κι εγώ τον ευατό μου...
να μάθω να διεκδικώ....αυτό...που ' ναι δικό μου...
Να δίνω ότι μου δίνουνε...να παίρνω ότι δίνω....
να με πληγώνει πιά κανείς...ποτέ να μην αφήνω....

....Ερικα Τζαγκαράκη....

Να με ξεχάσεις ...δεν μπορείς...μα δεν με νοιάζει στάλα...
σου λέγα ..μείνε... πλάϊ μου...μα κάνες πίσω ζάλα...
..........Τζαγκαράκη Έρικα......20.2.2014

 

Μονάχα μέσα στ' όνειρο...έρχεσαι και τα λέμε...
σφιχτά αγκαλιαζόμαστε....και για τα λάθη...κλαίμε....
μονάχα μέσα στ' όνειρο ...εμείς οι δυό μιλούμε...
κι έχουμε...τόσα 'να πολλά....αγάπη μου....να πούμε...
........Έρικα Τζαγκαράκη.....

 
Δεν θα καταφέρεις ποτέ να με ξεχάσεις....
Δεν θα πάψεις ποτέ να με συγκρίνεις...
Ότι κι αν κάνεις...όπου κι αν πάς...με όποια κι αν είσαι...
Δεν θα νιώσεις ποτέ ξανά τα ίδια συναισθήματα...
τα ίδια αισθήματα......όσα κι αν δώσεις...όσα κι αν νιώσεις..
Δεν θα συμπληρώσεις ποτέ εκείνο το μισό φιλί....
σε όσα χείλη κι αν το ψάξεις...όποιο κορμί κι αν μοιραστείς....
Δεν θα γίνεις ποτέ ουρανός...όσα αστέρια κι αν σου τάξουν...
....γιατί έχω κλέψει τον κόκκινο ήλιο σου......
.....Έρικα Τζαγκαράκη.....1.6.2015

 

 
Θα βγω στη βροχή..Να πέσει ορμητική πάνω μου...
Να ξεβγάλει απο πάνω μου την αρνητική ενέργεια...
Να ξεπλύνει τις λυκοφιλίες...
Να εξαγνίσει τη ψυχή μου που σκοτείνιασε για λίγο...
Θα βγω στη βροχή...Να με λατρέψει ο ουρανός...
Να μ αγκαλιάσει και πάλι τρυφερά...
Σαν να 'μαι δικό του παιδί...
..........Έρικα Τζαγκαράκη.....27.9.2014

 

Eγώ μπορώ να αγαπώ,ψυχή να δίνω μόνο...

μα αν πληγωθώ...πιο δυνατά...πληγώνω κι απ το πόνο...

Έρικα Τζαγκαράκη

 

Λάθη στα λάθη γίναμε...στα πάθη μας συντρίμμια...
και μοιάζουν τώρα τα κορμιά..μ'ατίθασα αγρίμια
(Ερικα Τζαγκαράκη) 15.5.2015

Τα λάθη είναι άνθρωπινα...κι αν έκανα κανένα...
ζητώ συγγνώμη απ το θεό...μα όχι...κι απο σένα....
....Τζαγκαράκη Ερικα....22.2.2014

 

Μη κρίνεις για να μη κριθείς...κι άν δεν γνωρίζεις.....ΡΩΤΑ...
Κανένα μην κατηγορείς....εάν δεν μάθεις πρώτα....
Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι...δυό τρία προσωπεία...
για κάθε συμεπριφορά....ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ...
...Τζαγκαράκη Ερικα.... 22.2.2014

 

Τα πρέπει Δε Λογαριασα...τα θέλω μ'αγκαλιάζουν....
γιαυτό και δεν υπάρχουνε ...άνθρωποι να μου μοιάζουν.....
Έρικα Τζαγκαρακη .

 

Δείξε ανωτερότητα ...καρδιά μου....και στο μέλλον...
θα'χεις μια θέση σίγουρη....στο τάγμα...των αγγέλων...
Μάθε καρδιά να συνχωρείς...αυτούς που σε σταύρωσαν...
που τη ψυχή σου έδωσες...κι αυτοί....χολή σου δώσαν....
..........Έρικα Τζαγκαράκη .....25.2.2014

 

Ηλιο και ελπίδα ζήτησες...χαρά...αγάπη ...γέλιο...
γιαυτό κι εγώ αγάπη μου...ήρθα να σου τα φέρω...
Καθε ημέρα που περνά...για μένα θα ναι σκόλη...
το ξέρω,...το χαμόγελο...το χουμε ανάγκη όλοι...
Ακου λοιπόν τι θα σου πω...και κράτα το σε μιά άκρη...
πάντοτε το χαμόγελο..."σκάει" μετά το δάκρυ....
Άνθρωπος αισιόδοξος...κι εγώ....γιατί σου μοιάζω...
γιαυτό κι απ τα πρόσωπα...εισαι...που δεν αλλάζω
...Έρικα Τζαγκαράκη...

 

Κρυφή μου αγάπη,στο μονοπάτι,του έρωτα σου θα προχωρώ....
Κρυφό μου πάθος,δεν είσαι λάθος,είσαι πηγή ζωής ,να αναστηθώ....
Χείλη που τρέμουν,φιλιά που φέρνουν,ελπίδες,πάθη και σ' αγαπώ
κι αν δεν αντέχεις,μείνε ,μην φεύγεις,μείνε για λίγο να ονειρευτώ...
Κρυφή μου σκέψη,φτάνει μια λέξη,φτερά να δώσει για να πετώ...
μια λέξη μόνο,πες τη να λιώνω...πες τη να φτάσω στον ουρανό...
πες μου μονάχα ...Σ΄αγαπώ.....ένα μονάχα.... σ'αγαπώ.....
Ερικα Τζαγκαράκη..2.5.2015
 
 
Σταματα πια να με πονας να με πληγωνεις τοσο...
γιατι για να σωθω εγω..μπορει να σε σκοτωσω
...Έρικα Τζαγκαράκη...

 
Πάνω απ τα σύννεφα κοιμάται η Αντιγόνη...και παιδιαρίζει με έναν ήλιο αγκαλιά...
τι κι αν ο ουρανός της άπλωσε σεντόνι...αυτή ανέκαθεν....ποθούσε τα γυμνά...
Έρικα Τζαγκαράκη.....18.1.2015...
 

Θέλω να κλάψω ...μα κι αυτό...το δάκρυ ....στέρησες μου...
κι έγινα άνυδρο δεντρό...μέσα...στις θάλασσες μου...
.....Ερικα Τζαγκαράκη.... 19.3.2014

 

Τα εν οίκο...μη εν δήμω...λέει χρόνια ο λαός...
κρίμα που δεν το κατέχεις...και περνιέσαι για σοφός...
....Έρικα Τζαγκαράκη...

 

Μου λένε ...πως τα μάτια μου...μόνιμα έχουν θλίψη..

είναι γιατί...μες τη ζωή...κάποιος...μου έχει λείψει...
.....Έρικα Τζαγκαράκη.... 2.3.2014

 

Για μιάς αγάπης φονικό...στα σίδερα κλεισμένη
βρίσκομαι,και δε μ ' αφορά,το τι με περιμένει....
17.2.2015
 

Ο άνθρωπος που σ ' αγαπάει,σε θαυμάζει,δεν σε συναγωνίζεται,
σε ζηλεύει,δεν σε καταπιέζει,σου δανείζει τα φτερά του,δεν κόβει τα δικά σου
Ο άνθρωπος που σ ' αγαπάει,θα κλέψει χρόνο απ' το χρόνο του,
στιγμές απ΄τις στιγμές του,και ήχο απο τις σιωπές του,και θα σου τα χαρίσει.
Θα σου δώσει ένα κομμάτι της δικής του ψυχής.
Θα νιώθεις ότι σε ακούει προσεκτικά όταν μιλάς.
θα σου κρατήσει το χέρι και δεν θα πει λέξη..
Τι να τις κάνεις τις λέξεις; 
Κάποιες φορές η πραγματικότητα των πράξεων σπάει το φράγμα της σιωπής...
Ο άνθρωπος που σ 'αγαπάει,θα ξεπεράσει τον ευατό του....ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!
.........Έρικα Τζαγκαράκη.....18.2.2015

 

Φεγγάρι μου ,ανέ  τον δείς,σκέψου τη μοναξιά μου
το πόνο μου, τα δάκρυα, τα αναφιλητά μου
Σκέψου τσ’ αμέτρητες βραδιές, τότε που ξαγρυπνούσα
με την ελπίδα, αγκαλιά,λίγο,να τον κρατούσα
Σκέψου τις νύχτες που ‘χανα,όλη τη δύναμη μου
το πόνο που απρόσκλητος,φώλιαζε ,στο κορμί μου
Θυμήσου,πως μαστίγωνε η θλίψη τη καρδιά μου
τον χωρισμό που σκότωσε όλα τα όνειρα μου
Φέρε στη σκέψη σου,άνε θες,φεγγάρι τη μορφή μου
και τις φορές,που έκλαψες,φεγγάρι μου,μαζί μου
Κι αφού φεγγάρι μου σκεφτείς ,τι έχω περασμένα
όταν τον δεις ,να μη του πείς,τίποτα πια για μένα
Κι αν μ ‘ άλλη αγάπη,αγκαλιά,τον δείς ,μη του θυμώσεις
χαμήλωσε,και δυό φιλιά στα χείλη να του δώσεις
Ρίξε και τις αχτίδες σου,τους δυό τους να φωτίσεις
το δρόμο της αληθινής,αγάπης να τους δείξεις
 
…….Έρικα Τζαγκαράκη………
 
 
Με πιάνει το παράπονο,καμιά φορά και κλαίω
δε φταίει όμως η ζωή,εγώ μονάχα φταίω
Εγώ που δε λογάριασα,μιά στάλα τη καρδιά μου
που σ' άφηνα και σκότωνες,όλα τα όνειρα μου
Εγώ που έπνιγα στο χθές,όλες τις πεθυμιές μου
και τώρα τι κατάλαβα...που έφυγες...για πες μου...
....Έρικα Τζαγκαράκη...
 
Αν σου στερέψουν τα όνειρα να παρεις τα δικα μου
κι αν καποια λαθη εκανες...τα καιω στη φωτιά μου...
Αν δύση βλέπεις στη ζωη,δες την ανατολη μου,
έλα και παρε δυναμη απο την δυναμη  μου
...Έρικα Τζαγκαράκη...

Σ' αυτό το ζάλο βάστα μου...βάστα...σφιχτά τη χέρα...
και μη μ άφήσεις να χαθώ...ουράνιε...πατέρα....
......Έρικα Τζαγκαράκη....28.1.2015
 
Είμαι πολύ περήφανη για την καταγωγή μου...
και δεν τη χρησιμοποιώ ...για την ανάδειξη μου...
Γιαυτό λοιπόν μη μου ζητάς...ποιά είμαι ....ν αναφέρω....
 πόσο γερά...πατώ στη γή...το ξέρεις...και το ξέρω.... 
(Ερικα Τζαγκαρακη)

Το φίδι...που στο κόρφο μου...έτρεφα τόσα χρόνια....
σταλιά - σταλιά το αίμα μου....έπινε απ ' το σώμα....
Και... άφού ήπιε αρκετά ...και χόρτασε τ 'ασκί του...
ξαμασκαρεύτηκε εδά...κι είδα τη...τη μορφή του....

...Ερικα Τζαγκαράκη....

 

Έλα και ρίξε μαχαιριές...κι άλλες...μα 'γω αντέχω...
γιατί 'χω μάθει απο παιδί...τη δύναμη να έχω...
Χτύπα με κι άλλο .... όπως μπορείς...
μ ΄όποιον κι αν έχεις τρόπο...
δεν πέφτω εγώ...πέφτεις εσύ...
στα μάτια....των ανθρώπω....
...Έρικα Τζαγαράκη...24.2.2014

 

Εγώ είμαι αυτή που ψεύτικα....ψεύτικα σ 'αγαπούσε...
Εγώ είμαι αυτή που έφυγε....Αυτή που σ αδικούσε....
Εγώ είμαι αυτή που σώπαινε....πάντα ...και δεν μιλούσε....
Εγώ είμαι η επιπόλαια...Αυτή...που δεν ρωτούσε....
Στο τοίχο που σε έστηνε....και σε πυροβολούσε....
"Εγώ είμαι αυτή που έδινε...Πάντα...και δεν ζητούσε...."
............Έρικα Τζαγκαράκη......

 Ποιός σου 'πε πως θα μοιραστώ...ψυχή...καρδιά...και κλίνη....
σ 'αφήνει...πάντα...ότι εσύ...αφήνεις...να σ αφήνει....
.....Έρικα Τζαγκαράκη.... 4.2.2014

 

Οι φίλοι - φίδια....τελικά...σαν την Λερναία Υδρα...

έχουν κεφάλια ...κάμποσα...μα εγώ ...ένα μόνο είδα...

Το πόσο ξεγελάστηκα... δεν με προβληματίζει....

επένδυσα...άλλη μιά φορά...κάπου...που δεν αξίζει...

.....Έρικα Τζαγκαράκη....28.1.2014
 
 
Ο χρόνος ήτανε εχθρός...και στη περίπτωση μας...
άφησε ανεξίτηλα...σημάδια στη ζωή μας...
 Αταίριαστη η αγάπη μας... λάθος ο έρωτας μας.... 
στα πρέπει και στη λογική...πνίξαμε τη καρδιά μας... 
Για λίγο ήτανε γραφτό...να ζήσει αυτή σχέση....
γιατί δεν είχε δύναμη....και πίστη...να παλέψει.... 
(Ερικα Τζαγκαράκη 4.9.2013)
 
 

Ρίξε ουρανέ μου μια βροχή... 
να έρθει να με πάρει αγκαλιά να κοιμηθούμε....
και όσα δεν είπαμε ως τώρα...είναι αφορμή....
μέσα στο σώμα...ο ένας του άλλου...να τα πούμε....
(Ερικα Τζαγκαράκη 7.9.2013)

 

Να μην ελπίζεις στο θεό... για να σου βρεί ραχάτι....
μα να χεις τα αμέντε σου... ακόμα και στη πλάτη... 
(Ερικα Τζαγκαράκη) 16.10.2013

 

Ήσουν για μένα ο θεός...σ' είχα στη προσευχή μου...
μα τώρα άσπονδος εχθρός....έγινες στη ζωή μου.......
Είναι στιγμές που δεν μπορώ....ούτε να σε κοιτάζω...
γιατί η μορφή σου έγινε..."Θάνατος"....και τρομάζω......
.......'Ερικα Τζαγκαράκη......... 18.11.2013

 

 

Εγώ δεν έχω στη καρδιά...φθόνο...κακία...ζήλεια...
μα θα χορέψω ...στο σκοπό...που μου΄παίξες...τη λύρα...
.......Έρικα τζαγκαράκη..... 3.12.2013

 

Η Υποκρισία κι η Ψευτιά....προσωποποιημένη....
είσαι.... γιαυτό και δίπλα σου...κανείς...ποτέ....δεν μένει.....
......Έρικα Τζαγκαράκη.....8.12.2013.....

 

Δεν σε λυπάμαι ...είναι κι αυτό...συναίσθημα...σαν τ' άλλα...
κι εγώ ...για σένα...ούτε θυμό...δεν νιώθω πλέον....στάλα...
......Έρικα Τζαγκαράκη 10.1.2014....

 

Μιά...δυό φορές μ 'αρνήθηκες... Ιούδα....Ισκαριώτη...
κι ας λες...πως με ανέστησες....στη νιότη μου...τη πρώτη...
...........Έρικα Τζαγκαράκη.....10.1.2014

 

Είναι γραφτό...ότι αγαπώ..να με πληγώνει πάντα...
συνήθισα και δεν πονώ...κι ούτε ρωτάω γιάντα...
Στα χέρια μου το γράμμα σου...όμως....κοφτή λεπίδα....
Να το ξεχάσω προσπαθώ...να πω πως δεν το είδα....
Αν νιώθεις όμως όμορφα...με τα λεγόμενα σου...
Τότε...συνχαρητήρια..."Με τέλειωσες"....ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ.....
..........Έρικα Τζαγκαράκη..........

 

Oι λέξεις είναι ικανές...τόσο...να σε πονέσουν....
γιαυτό θα τις χρησιμοποιώ...σ αρέσουν...δεν σ αρέσουν....
Οι λέξεις είναι ...τα όπλα μου....μόνο μ αυτές....ΣΚΟΤΩΝΩ....
μπορώ....ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΟ....να προκαλέσω....πόνο....
.........Έρικα Τζαγκαράκη......... 28.12.201

 

Έχω απογοητευτεί...απο πολλούς ανθρώπους...γιατί δεν βρέθηκε κανείς...να τους εμάθει τρόπους..

Συμπόνια,αλήθεια,σεβασμό,τιμή,και ντομπροσύνη....εύχομαι απο δω και μπρός...ο θιός να τους εδίνει...

Να μάθουνε εκτίμηση και ήθος τι σημαίνουν....και να θυμούνται πάντοτε...πως ότι δίνουν....παίρνουν...

..........Έρικα Τζαγκαράκη...... 15.12.2013

 

Όποιος στο δρόμο της τιμής,το λίθο του έχει βάλει
πρέπει σκυφτός να πορπατεί,να μη τήνε προσβάλει
...'Ερικα Τζαγκαράκη....17..4.2015
 
 
Κι αφού στη θέση της Καρδιάς,έβαλα την Ψυχή μου...
Ένα χαμόγελο έγινε ,ολόκληρη η ζωή μου
20.4.2015
 
Το τραγικό,είναι γονιός,να θάβει το κοπέλι
κι αυτό το πόνο ούτε εχθρός...για τον εχθρό...δε θέλει...
....Έρικα Τζαγκαράκη..
 
 

 

Eυχαριστώ τη μάνα μου.... ....
γιατί μου έχει δώσει....
όπλα ...σωστά...να πολεμώ...
όποιον θα με προδώσει....
Ευχαριστώ τη μάνα μου....
που μου δώσε αξίες....
και μου μάθε πως φέρονται...
πραγματικά οι κυρίες........(Ερικα Τζαγκαράκη) 27.9.2013

 

Δεν ήμουν θύτρια ποτέ....κι ούτε θα γίνω θύμα...
μα θα μαι πάντοτε μπροστά 'πο'σένα..ένα βήμα...
.......Έρικα Τζαγκαράκη....24.3.2015
 
 
Μπορείς να κάνεις ότι θες,να πεις,να δεις,να ψάξεις...
τα "όπλα",που'χω στο μυαλό...ποτέ σου δε θα φτάσεις....
.....Έρικα Τζαγκαράκη.....25.3.2015
 
Μπορώ να φτάσω ως εκεί ,που δε τολμά η σκέψη...
που η λογική κι η αρετή,καμιά δεν έχουν θέση...
Να γίνω δαίμονας,μπορεί,να κάψω τη ψυχή σου..
μα το νεκρό απο έρωτα,θ' αναστηθεί,κορμί σου....
...Έρικα Τζαγκαράκη.... 16.4.2015
 
 
Μέσα στης σκέψης τα στενά,στους πιο κρυφούς μου τόπους
κλέβω απ'τα χείλη σου φιλιά,δίχως μεγάλους κόπους....
........Έρικα Τζαγκαράκη..... 28.3.2015

Σαν τα κοράκια πέσατε πάνω μου να με φάτε...και ζωντανή τη σάρκα μου ...έρχεστε και τσιμπάτε...

Μα 'γω 'μαι όμως αετός που πράμα δεν φοβάται..γιαυτό κοράκια..δύσμοιρα....αν σας βαστά ...ελάτε...
Ερικα Τζαγκαρακη....23.4.2014
 

Σου τον χαρίζω κοπελιά...θα γίνω εγώ.... η "άλλη"
τα ψεύτικα του τα φιλιά...σου δίνει...μα ....χαλάλι...!!!!!

Eρικα Τζαγκαράκη
 
...Πες ότι θες... κάνε οτι πεις.... μετά ,σταμάτα...φτάνει...
μην είσαι τόσο ανασφαλής...κερδίζει ...κι όποιος χάνει.... 
Κάνε ότι θες...πες οτι πείς...μη παίζεις με τις σκέψεις...
μην είσαι τόσο αφελής.. σκοτώνω...με τις λέξεις...
.....Έρικα Τζαγκαράκη....10.8.2014
 
Ελπίδες...πάθη...όνειρα...μνήμες....εικόνες...σκέψεις...
όσο κι αν θέλεις...δεν μπορείς....ουτέ ένα να μου κλέψεις....
........Έρικα Τζαγκαράκη.........8.8.2014
 
Είναι στιγμές που δεν κυλά....το αίμα στο κορμί μου...
όταν σκεφτώ πως έπαιξες...πάλι με τη ψυχή μου....
.........Έρικα Τζαγκαράκη...

 

Εγώ εχώ μάθει τη ζωή

να τη κοιτώ στα μάτια...

...κι ας μ'έσπασε...

    ....πολλές φορές....

σε χίλια δυό κομμάτια..

Έρικα Τζαγκαράκη

 

Στσ' αγάπης μέσα το μπαξέ,το πιο γερό φιντάνι
ήσουνε,μα ο πόνος μου,τώρα φωθιά σου βάνει....
Έγινε ο πόνος μου φωθιά,κέντησε τη καρδιά μου...
και εκάψανεσε ρόδο μου ,τ 'αναστενάγματα μου..
....Έρικα Τζαγκαράκη....9.4.2015
 
 
Τα χείλη μου,τα χείλη σου απόψε δε φιλήσαν...
και μοιάζω ξομονάστηρο,που δε το λειτουργήσαν...
...Έρικα Τζαγκαράκη...12.4.2015
 
 
Έχω μιά θλίψη στη καρδιά,κι ένα καημό στα μάτια
και γίνανε χαμόσπιτα,του νου μου τα παλάτια...
...Έρικα Τζαγκαράκη...13.4.2015

 

Γυρνάς και λες...δεν έκανα για σένα μία χάρη...
Μα...μα σου 'χα δώσει τη ψυχή....να 'χεις για μαξιλάρι....
...Έρικα Τζαγκαράκη....2011

 
Να ξαναρθείς αγάπη μου....Να ξαναβρώ το φως μου...
Έφυγες και σκοτείνιασε...για πάντα ο ουρανός μου....
.....Έρικα Τζαγκαράκη....
 
Είναι στιγμές που με νικά...και με λυγίζει ο πόνος....
κι έχω πληγές π' αγιάτρευτες...τις έχει αφήσει ο χρόνος......
......Ερικα Τζαγκαράκη......
 
 
Θα γίνει η απουσία μου...πόνος καημός και δάκρυ...
γαιτί είμαι αυτή που σου δώσε αληθινή αγάπη...
Όταν θα γίνω "ανάμνηση"...τις αντοχές σου μέτρα... 
γιατί θα ψάχνεις να με βρείς...στη κάθε μιά γυναίκα....
Θα έρθει η ώρα που κι εσύ θα γονατίσεις χάμε...
μη με φωνάξεις τότε πια...... δεν θα'μαι εδώ...λυπάμαι....
(Ερικα Τζαγκαράκη 31.10.2012)
 
Δεν θέλω πια να μ αγαπάς....η αγάπη σου....πονάει....
σαν άγριο κύμα έρχεται...και στη καρδιά μου....σπάει....... 
....Ερικα Τζαγκαράκη....2014
 
Eγώ...εσύ...κι ανάμεσα...σε μας τους δυό....να κάνει....
η μοναξιά......περίπατο.....στου γάμου...το στεφάνι...
....Έρικα Τζαγκαράκη.... 19.8.2014
 
 
Έρικα Τζαγκαράκη: Ποιός σου πε Αρη φίλε μου...πως η ρακί....σκοτώνει;;;
Άρης Παπαδάκης :μα είν' π' αυτά.. που οντέ θα πιεις.. για λίγο σε λυτρώνει....
Ερικα: Είναι η ρακί...ένα ποτό...με φάρμακο που μοιάζει.....
Aρης: δυο ποτηράκια φτάνουνε.. στη σκοτινιά να λοιάζει....
Ερικα: Βάλε στο ρακοπότηρο....μία ρακί να πιούμε....
Aρης: να γίνει η όρεξη πολύ.. κ' ωραία να περνούμε
Έρικα : Το φάρμακο του λογισμού... της σκέψης το ξαθέρι...
Άρης: είν' η ρακί που οντέ θα πιεις.. ντελόγο θα στα φέρει
Έρικα : Κρήτη...Ρακι...παραδοση...λύρα...και μαντιναδες...
Άρης: πεντε αφορμες που κανουνε τραγουδια τους σεβνταδες
Έρικα : Βάλε μου μιά ρακί να πιώ...να σβήσω τη μορφή σου...
Άρης: γιατί μου είν' αδύνατο.. να ζω στη θύμησή σου...
Ερικα: Σαν τη ρακί ...στο άιμα μου...που μπαίνει ...και ζαλίζει...
Άρης: είσαι και 'συ.. που οντέ σε δω.. ο κόσμος μου γυρίζει.....
Eρικα: Εχω ρακί και κόπιασε...να πιούμε μιά ...ομάδι....
Aρης: που να σε πιάσει κοπελιά.. μπας κλέψω σου το χάδι....
Eρικα : Αναθεμάτη για ρακί.. και τι μου ξετελεύγει.. 
Aρης : ξεθαβει σκέψεις μου νεκρές.. κ' η λογική μου φεύγει....
Eρικα : Κρασί...μεζές...καλή ρακί...ξηρούς καρπους και μέλι...
Aρης: αυτά που θέλει ο κρητικος.. κέφι χαρά να φέρει...
             ....Mε τη Ρακι....
Έρικα Τζαγκαράκη-Άρης Παπαδάκης
 

Τι κι αν δεν ζούμε πια μαζί..τι και αν δεν σε βλέπω
κρατώ στο νου και στη ψυχή...τη σκέψη σου...κι αντέχω...
Μπορεί να ζούμε χωριστά...να ζείς σε ξένο σώμα...
μα 'χω σημάδια στο κορμί...απ τω χεριώ σου ακόμα...
Έχω σημάδια στη καρδιά...έχω πληγές που κλαίνε...
πως μ άφησες χωρίς ψυχή...για πάντα θα σου λένε...
Τι κι αν χωρίσαμε εμείς....ακόμα σ αγαπάω...
ακόμα τις ανάσες σου θυμάμαι να μετράω...
Ακόμα μες στον ύπνο μου ...γυρεύω το κορμί σου...
τα χάδια σου...την αγκαλιά...τις λέξεις...τη πνοή σου...
Όπως χτυπά τα κύματα η θάλασσα στο βράχο...
έτσι κι εγώ...με τέτοια ορμή....στη θύμηση σου θα ρθω...
Γιατί έχω το δικαίωμα να ' ρχόμαι στ΄όνειρο σου....
να σου θυμίζω πως πονάς...σαν τον εγωϊσμο σου...
Τελειώσανε τα σ αγαπώ...οι αγκαλιές...τα χάδια...
μ ' άλλη κοιμάσαι τώρα εσύ...και μ άλλο εγώ τα βράδια...
Τι κι αν χωρίσαμε εμείς...ακόμα σ αγαπάω...
Σε σκέφτομαι...σε νοιάζομαι...σε νιώθω...σε ζητάω...
Είσαι χιλιόμετρα μακριά απ τη ψυχή μου φως μου..
δεν είναι ο χωρισμός εχθρός...μα είναι...ο άνθρωπος μου!!!!
....Έρικα Τζαγκαράκη...