Γιώργος Γιακουμάκης:Θεωρώ ότι η Κρητική Μουσική.. είναι ακριβώς στην θέση που της αξίζει και για να γίνω πιο σαφής.. είναι στην κορυφή!

2015-07-26 11:43

O Γιώργος Γιακουμάκης,είναι ένας νέος καλλιτέχνης με όλη την σημασία της λέξεως!Είναι ταλαντούχος,καλλίφωνος,δεξιοτέχνης της λύρας και καλός μουσικός!
Ξεχώρισε,και συνεχίζει να ξεχωρίζει,ανάμεσα στην πλειάδα καλλιτέχνων που κατακλύζουν τα μουσικά δρώμενα της Κρήτης μας,
βασιζόμενος πάντα στις καλλιτεχνικές του δυνάμεις και στην ισχυρή του προσωπικότητα ,δύο όπλα που στην μουσική Κρήτη του 2015 
είναι απαραίτητα,για έναν νέο άνθρωπο με τόσες καλλιτεχνικές ανησυχίες όπως τον Γίώργο Γιακουμάκη!
Σεμνός,ταπεινός,σοβαρός,κάνει μικρά και σταθερά βήματα κάθε φορά που αποφασίζει να μας χαρίσει λίγο απο το καλλιτεχνικό μεγαλείο της ψυχής του!
Καλύτερα όμως να διαπιστώσετε και μόνοι σας,διαβάζοντας αυτή την συνέντευξη,και ακούγοντας τα τραγούδια και το δημοσιογραφικό υλικό που παραθέτουμε μέσω αυτού εδώ του αφιερώματος,ότι όσα πρωείπα για τον Γιώργο Γιακουμάκη είναι πέρα ως πέρα αληθινά!

Καλή σας ανάγνωση
Έρικα Τζαγκαράκη

 

 

1)      Γιώργο Γιακουμάκη , καταρχήν να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να μου παραχωρήσεις

αυτήν εδώ την διαδικτυακή συνέντευξη! Να αρχίσουμε με τα βασικά και να μου πεις

 λίγα πράγματα για σένα.. από που κατάγεσαι; που γεννήθηκες; που ζεις;

ποιά είναι η οικογενειακή σου κατάσταση.

Ευχαριστώ  πολύ Έρικα γι αυτήν σου την πρόταση και πρωτοβουλία να μου δοθεί το βήμα μέσω

τούτης εδώ της συνέντευξης να αναλύσουμε πράγματα για μένα.

Γεννήθηκα.. μεγάλωσα.. και διαμένω έως και σήμερα στις Δαφνές Ηρακλείου
και είμαι μέλος τετραμελούς οικογένειας.

          

2)      α) Ανήκεις στην νεότερη γενιά Κρητικών Καλλιτεχνών.. Θέλω να μου πεις

τι γνώμη έχεις για την Κρητική Μουσική σήμερα;

3)      β )Θεωρείς ότι είσαι ένας παραδοσιακός λυράρης;

 

Θεωρώ ότι η Κρητική Μουσική..
είναι ακριβώς στην θέση που της αξίζει και για να γίνω πιο σαφής.. είναι στην κορυφή!
 Είναι φανερό άλλωστε.. πως αν και παραδοσιακή μουσική

 έχει κατακτήσει τις καρδιές όλων των Ελλήνων.

Συνθετικά και στιχουργικά επίσης αναπτύσσεται καθημερινά..
μιας και υπάρχουν αξιόλογοι δημιουργοί που ασχολούνται με σοβαρότητα!

Ναι είμαι παραδοσιακός λυράρης!

 

3) Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη λύρα;
     Ποιος ο   δάσκαλος σου;

 

Η πρώτη μου επαφή με την Λύρα ήταν στην ηλικία των 13 χρόνων και δάσκαλος μου υπήρξε ο αείμνηστος Μανώλης Καρπουτζάκης!

 

 

 

 

 

4)  Θυμάσαι τη πρώτη φορά που ανέβηκες στο πάλκο;
    Ποια ήταν τα συναισθήματα σου τότε και ποια είναι τώρα;

Η πρώτη μου εμπειρία με το πάλκο συνέβη 30 Μαΐου του 1999 όταν μόλις 14 ετών έπαιξα σε συναυλία του γυμνασίου Βενεράτου όπου φοιτούσα.

Το συναίσθημα ήταν έντονο και πρωτόγνωρο μιας και ήταν η πρώτη φορά! Άγχος και ανασφάλεια νομίζω ότι κυριαρχούσαν περισσότερο.. τα πράγματα τώρα έχουν αλλάξει κατά πολύ.. κουβαλώ ήδη 13 χρόνια επαγγελματικής πορείας!

 

5) Θέλω να μου αναφέρεις επιγραμματικά η και αναλυτικά, όπως θέλεις εσύ, την πορεία σου στην δισκογραφία μέχρι σήμερα

 

Στον χώρο της δισκογραφίας μπήκα το 2010 με το cd single «Κάτι από την ψυχή μου» Η επόμενη δισκογραφία ήρθε το 2011 «Στιγμές Γλεντιού» μια Ζωντανή Ηχογράφηση.. και η ποιο πρόσφατη μου δισκογραφική εμφάνιση έγινε το 2014 με τον δίσκο «Μυστικά Κλειδιά» με ολοκαίνουργες προσωπικές μου συνθέσεις!

 

6) Γιώργο, θέλω να μου πεις με ποια κριτήρια διαλέγεις
    τα τραγούδια που συμπεριλαμβάνονται στις
    δισκογραφικές σου δουλειές;
  Σε ενδιαφέρει η ποιότητα του στίχου ή η επωνυμία του εκάστοτε στιχουργού;
Θα διάλεγες να συμπεριλάβεις σε μια επόμενη δουλειά σου στίχους από έναν παντελώς άγνωστο στιχουργό;

 

Αυτό που κοιτάω τόσο σε θέμα μελωδίας όσο και στίχου είναι κυρίως να με αντιπροσωπεύει!

Με ενδιαφέρει πάρα πολύ γενικά η ποιότητα.. όχι δεν έχω κανένα θέμα αρκεί να βρω αυτό που θέλω και είναι στα μέτρα μου..

 



 

 

 

7) Ποια προσόντα πρέπει να διαθέτει κάποιος μουσικός
     για να θεωρείται καλός στις μέρες μας,
     που υπάρχει τόσος  ανταγωνισμός?

 

Οι απόψεις εδώ διίστανται.. προσωπική μου άποψη είναι πως ο εκάστοτε καλλιτέχνης πρέπει να συμπληρώνει ορισμένα βασικά στοιχεία!
Κι αν δεν τα συμπληρώνει να κάνει προσπάθεια να τα κάνει καλύτερα.. Ερμηνεία.. Σωστό παίξιμο..
Επικοινωνία με το κοινό.. και σωστή συμπεριφορά γενικότερα!

 

8) Πως νιώθεις όταν συνάδελφοι σου τραγουδάνε στα  γλέντια τους δικά σου τραγούδια;

Είναι ένα περίεργα όμορφο συναίσθημα.. χαμογελάς..
και νιώθεις μια κάποια είδους ικανοποίηση.. νιώθεις πολύ όμορφα!

 

9) Κρατάς αρχείο από τις καλλιτεχνικές σου δραστηριότητες;

 Ναι φυσικά!
Σε κάθε μου εμφάνιση με τους συνεργάτες μου φροντίζω
να διατηρώ αρχείο βίντεο αλλά και φωτογραφικό..
γενικότερα είμαι της οργάνωσης!

 

 

10) Πες  μου πόσο άλλαξε; αν άλλαξε.. η ζωή σου..
 από την στιγμή που άρχισες  να γίνεσαι γνωστός και να σε αναγνωρίζουν στο δρόμο;

Δεν μπορώ να πω ότι υπήρξε αλλαγή..  
σίγουρα όμως με χαροποιεί το γεγονός ότι κάποια μερίδα ανθρώπων αναγνωρίζει αυτό που κάνω!

 

 

11) Το επάγγελμα σου προκαλεί αγάπη, θαυμασμό, σεβασμό..
προκαλεί όμως και μίση, πάθη, αντιπάθειες.
Έχεις νοιώσει ποτέ να σε εκμεταλλεύονται ή να σε έχουν χρησιμοποιήσει;

 

Ανέκαθεν ήμουν της άποψης πως ο μουσικός δεν πρέπει μόνο να παίρνει αλλά και να δίνει..
απλόχερα έγινε..
και συνεχίζει όλα αυτά τα χρόνια! Αγαπώ αυτούς που με αγαπούν.. κι αν έχω εχθρούς δεν τους ξέρω!

 


 


12) Ποια η σχέση σου με το διαδίκτυο και ποια η γνώμη σου; Συμβάλει θετικά η αρνητικά

 στην πορεία ενός καλλιτέχνη;

 

 Διατηρώ επαφή με το διαδίκτυο καθημερινά..
είναι κατά την γνώμη μου απαραίτητο εργαλείο για την προβολή ενός καλλιτέχνη..
αρκεί να αξιοποιείται σωστά!

 

13) Αν σε ρωτούσα να μου πεις ποιος είναι ο Γιώργος Γιακουμάκης  τι θα μου έλεγες;
πρώτα ως άνθρωπος.. και μετά ως καλλιτέχνης;

 

Είμαι ένας άνθρωπος που διατηρεί χαμηλούς γενικότερα τόνους!

Μου αρέσει η δημιουργία σε όλα τα επίπεδα..
και θέλω τα πράγματα γύρω μου τακτοποιημένα!

Η συνέπεια! είναι επίσης κάτι που μου αρέσει..
και είμαι άτομο που λατρεύει τον θεσμό της οικογένειας!

Ως καλλιτέχνης τώρα..  αγαπώ πολύ την μουσική,και προσπαθώ κάθε νέα εμφάνιση,
να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Επίσης μου αρέσει η σύνθεση.. οι νέες ιδέες!

 και να αναβαθμίζω το ρεπερτόριο μου καθημερινά!

 

14) Πριν κλείσουμε αυτή την συζήτηση, θα ήθελα να μου πεις τα μελλοντικά σου σχέδια.. τα καλλιτεχνικά σου σχέδια..

 

Στα μελλοντικά μου σχέδια είναι η δέσμευση.. και να δημιουργήσω κι εγώ με την σειρά μου την δική μου οικογένεια.

 Όσον αφορά τα καλλιτεχνικά..
πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η τέταρτη κατά σειρά δισκογραφική μου πρόταση.. μια Ζωντανή Ηχογράφηση,
 και αμέσως μετά θα ξεκινήσω την ηχογράφηση νέων προσωπικών συνθέσεων!

 

 

15) Γιώργο Γιακουμάκη σε ευχαριστώ πολύ για αυτή την όμορφη συνέντευξη! Κλείνοντας θέλω μια ευχή τους αναγνώστες του site «H Ψυχή στην θέση της καρδιάς»

 

Εύχομαι σε όλους τους αναγνώστες να είναι υγιείς.. ευχαριστώ κάθε ένα ξεχωριστά! για τον χρόνο τους στην ανάγνωση τούτης εδώ της συνέντευξης! Αλλά και προσωπικά εσένα Έρικα Τζαγκαράκη για την πρόταση και την τιμή που μου έγινε!


Συνέντευξη:Έρικα Τζαγκαράκη

Περισσότερα για τον Γιώργο Γιακουμάκη:

Κανάλι Youtube:www.youtube.com/channel/UCUhbXaQ7-9FPz95n8ZhOQvQ
Blog Μυστικά Κλειδιά (Δωρεάν κατέβασμα τραγουδιών):mystikakleidia.blogspot.gr/

Facebook page:www.facebook.com/pages/%CE%93%CE%99%CE%A9%CE%A1%CE%93%CE%9F%CE%A3-%CE%93%CE%99%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%91%CE%9A%CE%97%CE%A3/108067485606

Facebook page b:www.facebook.com/pages/%CE%93%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%93%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82/219318194890093?fref=ts

Facebook ομάδα:www.facebook.com/groups/41378199857/?fref=ts

Facebook profile:www.facebook.com/profile.php?id=1262218604&fref=ts

Facebook profile (Δεύτερο):www.facebook.com/profile.php?id=100003958486952

 

Αφιερώματα:

www.kritipoliskaihoria.gr/2013/08/blog-post_9839.html

 

www.crete-news.gr/%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B7%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%83

 

minoasmagazine.minoasradio.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=347:kastrinos&catid=69:-2014&Itemid=103

 


Επιμέλεια Αφιερώματος:Έρικα Τζαγκαράκη