Η Θεανώ Χαιρετάκη μιλάει αποκλειστικά στην Έρικα Τζαγκαράκη

2016-05-06 20:59

Θεανώ Χαιρετάκη!Ένα πανέμορφο κορίτσι,μία όμορφη ψυχή!Ένας ταλαντούχος χαμογελαστός άνθρωπος που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά....η με την πρώτη διαδικτυακή επαφή -όπως συνέβη στην δική μου περίπτωση-μιάς και δεν έχει τύχει να την γνωρίσω ακόμα προσωπικά.Είμαι σίγουρη όμως ότι η προσωπικότητα της είναι αυτή ακριβώς που ανακαλύπτουμε γνωρίζοντας την μέσα από την φωνή και τα τραγούδια της,μέσα από την απλότητα που την διακρίνει,και μέσα από τον τρόπο που αντιδρά στην προσέγγιση του άλλου!
Έχω μόνο θετικά να πώ γιαυτό το κορίτσι με την ξεχωριστή φωνή!Την "έψαξα" πολύ μουσικά...Την άκουσα ώρες ατέλειωτες στο youtube...και σκέφτηκα πως ήθελα να την γνωρίσω ακόμα περισσότερο...Και να την γνωρίσω και σε εσάς! Όσοι δεν έχετε ανακαλύψει ακόμα τι εστί Θεανώ Χαιρετάκη ,κάντε το τώρα ξεκινώντας από αυτήν εδώ την συνέντευξη...
Καλή σας ανάγνωση!
Έρικα Τζαγκαράκη

 

Θεανώ μου,καταρχήν να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να μου παραχωρήσεις αυτήν εδώ την συνέντευξη και κατόπιν να σου ζητήσω να μου μιλήσεις λίγο για σένα.Πες μου αυτά τα βασικά που σε ρωτάνε πάντα, αλλά που είναι απαραίτητα για να σε γνωρίσει ο κόσμος. 
Πού γεννήθηκες,απο πού κατάγεσαι,ποια ειναι η οικογενειακή σου κατάσταση και ποιές οι μουσικές σου σπουδές. 

 
Εγώ ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνεις να μιλησω για αυτό που αγαπώ!!
Συνήθως με ρωτάνε πόσα χρόνια έργαζομαι,το πως ξεκίνησα κ για τις συνεργασίες που εχω κάνει! 

Γεννήθηκα στα Χανιά κ η καταγωγή μου ειναι απο τον Κάμπο Κισσάμου. 
Δεν εχω παντρευτεί ακόμα! 
Πρίν χρόνια είχα κάνει κάποια μαθήματα φωνητικής (οχι πολλά) 

 
 
 
Να κάνουμε τώρα μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν,και να σου ζητήσω να θυμηθείς, 
την πρώτη - πρώτη φορά,που έπιασες τον ευατό σου να σιγοψιθυρίζει ενα σκοπό; 

 
Απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου..ίσα που καταλάβαινα..με θυμάμαι μ'ένα μπουκαλάκι αρρώματος να το κρατάω στα χέρια μου λέγοντας οτι ειναι το μικρόφωνό μου! 
 
 
 
Σε ποια ηλικία συνειδητοποιείς οτι θέλεις να γίνεις τραγουδίστρια; 
 
Απο πολύ πολύ μικρή!!!Αν έβρισκα λευκώματα απο συμαθήτριες ειμαι σίγουρη οτι στην ερώτηση τι θα γίνεις οταν μεγαλώσεις έγραφα πάντα τραγουδίστρια! :) :) :) 
 
 
 
Πότε τραγούδησες επαγγελματικά πρώτη φορά και ποια ηταν τα συναισθήματα σου την πρώτη φορά 
που τραγούδησες μπροστά σε κοινό,σε σύγκριση με τα τωρινά σου συναισθήματα όταν βγαίνεις στην σκηνή. 

 
Το 2000 Νομίζω πως έτρεμα κ σίγουρα θα είχα κοκκινίσει...χαχαχα!!!ακόμα κ μετά απο τόσα χρόνια δεν κόβεται!!Μπορώ επίσης να πω με σιγουριά οτι κ τότε κ τώρα αν δεν νιώσω μέσα απο την ψυχή μου ενα τραγούδι κ να βγάλω το είναι μου δεν μπορώ να αποδώσω!οτι τραγούδι κ να ειναι!θεωρώ οτι σ'αυτή τη δουλειά πρέπει να ζείς το κάθε τραγούδι κ να το βγάζεις απ'την ψυχούλα σου χωρίς μιμήσεις! 
 

 
 
Υπάρχουν ονόματα του καλλιτεχνικού χώρου που έχεις αγαπήσει 
και σε επηρέασαν στον τρόπο που γράφεις μουσική ή ακόμα και στην ερμηνεία;  

 
Οπως σου εγραψα κ παραπάνω δεν μ'αρέσουν οι μιμήσεις!Δεν θα ήθελα να αντιγράψω αλλα σίγουρα παίρνω ιδέες απο καλλιτέχνες όπως Βιτάλη, Γλυκερία κ Παπαδοπούλου!  
 

 
 
Την περίοδο που η Θεανώ Χαιρετάκη συνεργαζόταν με τον Στέλιο Μπικάκη

 


Ποιες ήταν οι πιο ενδιαφέρουσες συνεργασίες που έκανες στα χρόνια που είσαι στο χώρο της μουσικής; 
 
Στέλιος Μπικάκης κ Μανώλης Κονταρός 
 
 
 
Με συνεργάτη τον Μανώλη Κονταρό


 
Θέλω να μου μιλήσεις λίγο πιο επεκταμένα για την συνεργασία σου με τον Στέλιο Μπικάκη!(του έχω αδυναμία γιαυτό!!!) 
 
Κι εγω!!!χαχαχα!!! Ειναι απο τους πιο εξερετικούς  ανθρώπους! 
Ειναι ο μοναδικός ανθρώπος που εχω γνωρίσει νύχτα κ μου έχει φερθεί σαν παιδί του!με στήριζε κ με σεβόταν πάντα!εχω μεγάλη αγάπη κ σ'αυτον κ στην οικογένειά του! 


 
 
 Θα αλλάζες κάτι στην έως τώρα διαδρομή σου αν σου δινόταν αυτή η δυνατότητα; 
 
Ίσως να γινόμουν περισσότερο σκληρή κ ψυχρή με κάποιους ανθρώπους!Δυστιχώς πολλοί ειναι αυτοί που την καλοσύνη την ερμηνεύουν σαν βλακεία,απο την αλλη ομως χαιρομαι που δεν εχουν αγγίξει τα μέσα μου μετά απο τόσες οχι κ πολύ εύκολες καταστάσεις! 
 
 
 
Τραγουδάς ως επί το πλείστον στην Κρήτη.Είναι δική σου επιλογή αυτό; 
 
 
Ναι! Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να φύγω απο δώ! Αγαπώ την κρήτη μας αλλα κ την ηρεμία 
 
 
 
Αν έκανες ένα προσωπικό cd,ποιό θα ήταν το μουσικό του ύφος; 
 
 
Μ'αρέσουν τα τραγούδια που μιλούν για πόνο! τα νταλκαδιάρικα! 
Εχω ήδη δυο κομμάτια δικά μου,του φίλου μου του Γιάννη Θεοδωράκη στοίχους κ Μίλτου Παπαιωάνου μουσική το ίσως πάλι να δακρύσω κ το κόσμε που κρίνεις 

 
 
 Πως σου συμπεριφέρονται οι άντρες συναδέλφοι σου και πως οι γυναίκες; 
 
Δεν ξεχώρισα ποτέ τη γυναίκα συνάδελφο απο τον άντρα κ όποιος το κάνει για μένα ειναι κομπλεξικός!Γενικά η δουλειά μας ειναι λίγο περίεργη!Έχω γνωρίσει ομως πολλά εξερετικά παιδιά!Καλό ειναι να πατάμε στα πόδια μας κ να μην ξεχνάμε οτι πανω απ'ολα είμαστε άνθρωποι κ οι κακίες δεν χωράνε 
 

 
 
 
Πιστεύεις ότι οι γυναίκες καλλιτέχνιδες αντιμετωπίζουν περισσότερες δυσκολίες  
και εμπόδια στο να ξεκινήσουν μια καριέρα στο χώρο αυτό; 
 
Οτι δίνεις παίρνεις!Δεν υπάρχει δυσκολία για μένα οταν ξέρεις μέχρι που αφήνεις τον αλλο να ισχωρίσει!σίγουρα ομως για να κάνεις καριέρα πρέπει να περάσεις πολλές καταστάσεις που ο δρόμος δεν ειναι στρομένος με ροδοπέταλα! 
 
 
Υπάρχει κάποιο τραγούδι το οποίο θα ήθελες να είχες τραγουδήσει πρώτη εσύ;  
 
Ένα χειμωνιάτικο πρωί.. γιατι μου θυμίζει κάτι απο μένα!  
 
 www.youtube.com/watch?v=ZCLXaU4wv2U
 
 
 
 Τι θα ήθελες να λένε για σένα 30 χρόνια μετά; 
 Ποιο είναι το στίγμα που θέλεις να αφήσεις στον χώρο; 

 
Οτι πάντα τραγουδάω με την ψυχή μου...δεν Θα ηθελα ποτε να πουν κατι για την αξιοπρέπειά μου.. 
 
 
Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης που θα ήθελες να κάνεις ενα ντουέτο μαζί του; 
  
Βιτάλη,Παπαδοπούλου,Γλυκερία  
 
 
 
Υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζει ο κόσμος για σένα και που θα θέλες να το μοιραστείς μαζί μας; 
 
Νομίζω πως οχι..ειμαι πολύ αληθινή σαν άνθρωπος κ δεν κρύβομαι 
 
 
 Ποια είναι η σχέση σου με την παραδοσιακή μουσική; 
 

Ήταν απο τα πρώτα μου ακούσματα!ο μπαμπάς μου (Λευτέρης Χαιρετάκης) ειναι λαουτιέρης  
 
 
 
Με τον αγαπημένο της μπαμπά Λευτέρη Χαιρετάκη


 
Ποιά θεωρείς οτι είναι τα στοιχεία της επιτυχίας και της ευρύτερης αποδοχής ενός καλλιτέχνη από τον κόσμο; 
 
Να μην εισαι ψεύτικος κ δήθεν! 
 
 
 Ποιον καλλιτέχνη ή ποιο είδος μουσικής δεν μπορείς να ακούσεις με τίποτα; 
 
 Τα πάντα μπορώ να ακούσω!αναλόγα την περίσταση κ την ψυχολογική μου κατάσταση 
 
 
 
Το παιδί που ήσουν κάποτε...θα είναι άραγε υπερήφανο για την γυναίκα που είσαι σήμερα; 
 
Όλοι έχουμε κάνει λάθη στη ζωή μας όμως ώς επι το πλείστον θέλω να πιστεύω οτι ποτέ δεν ντρόπιασα την οικογένειά μου 
 
 
 Τι αγαπάς,τι φοβάσαι,τι ελπίζεις.... 
 
Αγαπώ την οικογένειά μου,τους δικούς μου ανθρώπους κ την ειληκρίνια 
Φοβάμαι για την υγεία των ανθρώπων που αγαπώ 
Ελπίζω πάντα στο καλύτερο αύριο 

 
Ποιό είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις μόλις ανοίξεις τα μάτια σου.... 
 
Ανοίγω το κινητό μου χαχαχα!! 
 
 
Και ποιό το τελευταίο πριν κοιμηθείς... 
 
Πλένω τα δόντια μου! :) 
 
 
 
Αν σου έδινα τώρα ένα μικρόφωνο και σου ζητούσα να μου τραγουδήσεις ακαπέλα ένα τραγούδι.... 
Ποιό θα είχα την χαρά να ακούσω;;;  

 
Ενα χειμωνιάτικο  πρωί  
 
 
 Με το χέρι στη καρδιά θέλω να μου πείς..."Κρητικό ή λαϊκο ρεπερτόριο" ; 
 
Λαικό 
 
 
Τι είναι αυτό που σε εξιτάρει περισσότερο στο επάγγελμα σου; 

 
 Το χειροκρότημα κ η αγάπη που νιώθω απο κάποιους ανθρώπους... εχω κλάψει πολλές φορές απο συγκίνηση η απο καποιο κομματι που με αγγίζει πάνω στη σκηνή 


 
Πες μου τα επόμενα σου καλλιτεχνικά σχέδια.Τι να περιμένουμε απο την θεανώ Χαιρετάκη; 
 
Δεν ξέρω αν ειναι καλό η κακό αλλα δεν κάνω ποτέ σχέδια για το μέλλον..να έχω υγεία κ οτι ειναι να έρθει θα έρθει! 
 
 
 Κάνε μια ευχή...
 
Εύχομαι να έχουμε υγεία γιατι χωρίς αυτή είμαστε ενα τίποτα 
 
 
 
 Αν έπαιρνες εσύ αυτήν την συνέντευξη απο τον ευατό σου τι θα την ρωτούσες που δεν ρώτησα εγώ; 
 
 
Τώρα μου βάζεις δύσκολα... πραγματκά δεν ξέρω! Ίσως να με ρωτούσα που βρίσκω την υπομονή με κάποιους ανθρώπους που υποτίμισαν την νοημοσύνη μου επειδή δεν αντέδρασα

 

Που βρίσκεις λοιπόν την υπομονή;

Χαχαχα!!! Που την βρισκω ; Μεγάλη κουβέντα!

 

Σ'ευχαριστώ πολύ Θεανώ!Εύχομαι,κάπου κάπως κάποτε να τα ξαναπούμε!!!!!!

 

 

Facebook profile Θεανώς Χαιρετάκη:www.facebook.com/chairetake.a

Facebook profile Β Θεανώς Χαιρετάκη:www.facebook.com/theano.c.b?fref=ts

Facebook page Θεανώς Χαιρετάκη: www.facebook.com/%CE%98%CE%95%CE%91%CE%9D%CE%A9-%CE%A7%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9A%CE%97-368845333266975/?fref=ts

Facebook group Θεανώς Χαιρετάκη:www.facebook.com/groups/103463809713011/?fref=ts

Youtube channel Θεανώς Χαιρετάκη:www.youtube.com/channel/UC5i1giZ37ySPrYaZwThR5kw