Μαντινάδες Γιώργη Γαρεφαλάκη

2015-08-30 16:54

Ανε φανεί στο μνήμα μου . . 
Και τηνε δείτε φίλοι. . .
Άφησετε τη τυπικά. . . 
Να ανάψει το καντήλι. . .

*(Γιώργης Γαρεφαλακης)*

 

Η μια μου μπάντα στο γκρεμό
Κι η άλλη στην αυλή σου. . . 
Μα χω καλλιά να σκοτωθώ. . 
Παρά να ρθω μαζί σου. . .

*(Γιώργης Γαρεφαλακης)*
 

Ελπιδες... κι ονειρα σωρρο...
τ' ανεμου πεταμενα...
Ταξε πως δεν ε-ζησαμε
τσ' Αγαπης τα γραμμενα...

 

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΝΕΡΟ ΤΟΥ ΕΡΩΝΤΑ ΒΑΣΤΩ...ΚΙ ΑΝΕ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟ ΝΑΙ ΣΟΥ...
ΧΑΛΑΛΙ... ΘΑ ΣΤΟ ΚΟΥΒΑΛΩ...ΝΑ ΓΙΑΝΕΙΣ ΤΣΙ ΠΛΗΓΕΣ ΣΟΥ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ... ΤΟ Μ-ΠΟΝΟ ΜΟΥ ΣΕ ΣΕΝΑ...
ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΧΙΛΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΤΣ' ΑΓΚΑΛΕΣ ΣΟΥ ΚΡΥΜΕΝΑ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΕΧΩ... ΔΕΝ ΕΧΩ... ΒΑΣΑΝΑ...ΕΧΩ... ΔΕΝ ΕΧΩ... ΠΟΝΟ...
ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΩ ΚΑΙ ΜΙΛΩ...ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑ Σ' ΑΛΛΑΞΩ...
ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ... ΕΝΑ... ΑΠΟ ΚΛΑΔΙΑ...ΚΑΙ... ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΤΑΞΩ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΣΟ ΘΑ Σ' ΑΓΑΠΗΣΩ...
ΠΟΥ ΧΑΛΑΣΑ... ΕΦΤΑ... ΖΩΕΣ... ΓΙΑ...ΝΑ.. ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ...
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΜΑ ΚΙ ΕΓΩ...ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΛΥΓΙΣΩ...
Η... ΘΑ... ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΛΑΦΥΡΟ...Η...ΘΑ... ΤΟΝ ΞΕΦΤΥΛΙΣΩ...
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

''ΕΣΠΑΣΑΝΕ'' ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΕΡΟ... ΟΙ ΜΠΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ...
ΜΑ ΔΕΝ ΔΕΙΛΙΩ ΓΙΑΤΙ 'ΜΑΘΑ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΝΑ 'ΣΚΩΝΩ ΧΡΟΝΙΑ...
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΔΕΝ ΜΕ 'ΓΝΟΙΑΖΕ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΝΑ ΣΤΟ ΒΑΝΩ...
ΑΡΚΕΙ... ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ... ΝΑ ΣΕ ΔΩ... ΜΙΑ... ΜΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ....
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΣΟΥ ΡΟΔΟ ΜΟΥ ΜΥΡΙΣΜΕΝΟ...
ΔΕΝ ΕΚΛΑΨΑ ΝΑ ΠΟΤΙΣΤΕΙΣ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΡΑΜΕΝΟ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΕΓΩ... ΠΟΥΛΙ... ΜΟΥ... Σ' ΑΓΑΠΩ... ΟΛΟΧΡΟΝΙΣ... ΤΟ... ΧΡΟΝΟ..
ΚΙ ΑΣ ΤΣ' ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝΕ ΤΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ ΜΟΝΟ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΧΕΙΜΩΝΑΣ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ... ΜΑ ΑΝΕ ΜΟΥ ΠΕΙΣ... ΤΟ ΝΑΙ ΣΟΥ΄
ΘΑ ΙΔΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΛΙΩΝΟΥΝΕ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ Σ'ΤΣΙ ΚΟΡΦΕΣ ΣΟΥ

*(ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΑΡΕΦΑΛΑΚΗΣ)
 

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΒΑΣΤΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΙ ΑΣ ΕΙΣΑΙ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ...
ΔΕΝ ΤΣΙ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΤΣ' ΑΕΤΟΥΣ ΟΙ ΜΠΟΡΕΣ ΚΙ ΟΙ ΑΝΕΜΟΙ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ ΑΝΕΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΣΑ ΠΟΥ ΒΓΑΝΕΙΣ...
ΦΥΛΛΑ... ΦΤΕΡΑ... ΤΑ... ΟΝΕΙΡΑ... ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΝΕΙΣ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΠΟΣΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕΛΕΤΕ ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΗΚΩΣΩ...
ΠΟΥ... ΔΕΝ Ε-ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΠΟΤΕ...ΑΝΘΡΩΠΟ... ΝΑ.. ΠΛΗΓΩΣΩ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΦΥΓΕ ΜΑ ΜΗΝ ΣΕ ΔΩ ΠΟΤΕ Σ' ΑΛΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΘΛΙΜΕΝΗ...
ΓΙΑ ΔΕΝ Μ' ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΙΚΡΑΙΝΕΙ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ Ε-ΓΚΡΕΜΟ ΝΑ ΚΡΕΜΜΑΣΤΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ...
ΓΙΑ ΝΑ... ΣΟΥ ΧΤΙΣΩ ΜΙΑ ΦΩΛΙΑ... ΝΑ ΖΕΙΣ... ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)


 

ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ,,, ΚΙ ΑΝΕ ΠΝΙΓΩ,,, ΧΑΛΑΛΙ...
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ Ε-ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΙ ΕΚΕΙΑ ΘΑ ΦΥΓΩ ΠΑΛΙ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΧΡΟΝΕ ΠΕΡΝΑΣ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΜΑ...
Η ΠΟΘΑΝΕ ΜΕ Η ΓΙΑΝΕ ΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΛΑΝΤΩ ΣΤΟ ΚΛΑΜΜΑ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΑΝ ΕΧΩ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ ΖΩΗΣ... ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.. ΤΟΝ ΑΠΑΝΩ...
ΣΤΗΝ ΧΑΛΑΛΙΖΩ ΠΑΡ' ΤΗΝΕ ΜΑ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΧΑΝΩ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΝΕΡΟ ΒΑΣΤΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΔΙΨΩ...ΜΑ 'ΧΩ ΚΑΛΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΩ...
ΠΑΡΑ... ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ.. ΝΑ ΠΙΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΝΤΙΣΩ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 


 

ΒΑΖΩ.. ΣΤΟ Ν-ΤΟΠΟ ΤΣΗ ΠΡΕΠΕΙΑΣ... ΛΙΘΟ ΤΟ ΛΙΘΟ ΠΑΛΙ...
ΝΑ ΧΤΙΣΩ ΤΟΙΧΟ ΤΣ' ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΚΙ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΧΑΛΑΛΙ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΟΝΟ...
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣΤΑ.. ΜΑ 'ΧΟΥΜΕ ΙΔΙΟ ΠΟΝΟ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΟΠΟΥ 'ΧΩ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΡΦΙ, Η ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ 'ΧΕΙ ΒΑΛΕΙ...
ΚΙ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΙ ΑΥΤΗ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΠΑΛΙ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

Σ' ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ Σ' ΑΓΑΠΩ ΚΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΩ ΠΟΥΛΙ ΜΟΥ...
ΘΑ 'ΣΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΖΩ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)


 

ΠΟΙΑΣ ΜΟΙΡΑΣ Τ' ΑΝΥΦΑΝΤΙΚΟ...ΕΠΛΕΞΕ...ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΟΥΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΣ' ΟΡΕΞΗΣ ΜΟΥ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΠΙΑΣΕ ΝΑ ΠΙΑΣΤΩ... ΤΟ ΓΟΛΓΟΘΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ...
ΚΑΙ ΔΙΑΛΕΞΕ ΣΕ ΠΙΟ ΣΤΑΥΡΟ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΜΑΣΤΟΥΜΕ...
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

ΜΑΡΜΑΡΑ ΠΟΝΟΙ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ...ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...
ΑΝΑΘΕΜΑΣΕ... ΜΟΙΡΑ ΜΟΥ... ΤΑ.. ΜΟΥ 'ΧΕΙΣ ΑΞΩΜΕΝΑ..
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΣΗ ΧΑΡΑΣ...ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΓΥΡΩ...
ΚΙ ΑΠΛΑ ΦΩΝΑΖΩ ''ΕΧΕ ΓΕΙΑ''...ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)



 

Εγω μιλω... λιγες φορες... μα... οποτε...το κανω...
Δεν λεω ''σαλια'' και πατω στο λογο μου απανω...

Οτι κι αν εισαι βαστα το κρυμμενο στην γ-καρδια σου...
κι ασε τον κοσμο... να τα βρει... τα προτερήματα σου...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης

Παρε τον μ-πονο μου αγκαλια...εστω για μία ωρα...
Να δεις γιατι δεν γελασα... ποτε μου...μεχρι τωρα...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)*
 

Πες μου Φεγγαρι πως βαστας και δεν στενωχωρασε...
Απου...δεν...σ' ειδα.. μια φορα...με ταιρι να κοιμασαι...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ Σ' ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ΔΕΝ Μ' ΕΧΟΥΝ ΚΡΕΜΜΑΣΜΕΝΟ...
Η ΜΟΙΡΑ... ΟΙ ΦΙΛΟΙ... ΚΙ... ΟΙ...ΕΧΘΡΟΙ...Μ' ΑΚΟΜΑ... ΑΝΑΣΑΙΝΩ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ Ν-ΤΟΥ...
ΚΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΦΤΕΡΑ...ΑΠΑΝΩ... ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ Ν-ΤΟΥ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

ΕΙΝΑΙ Σ-Τ- Ι- Γ- Μ- Ε- Σ ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΚΙ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΖΗΣΕ...
ΚΑΜΕ... ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ...ΓΕΛΑ... ΚΙ ΑΣ.. ΠΡΟΣΠΟΙΕΙΣΑΙ...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

Ο... ΘΑΝΑΤΟΣ... ΜΕ... ΡΗΜΑΞΕ....ΚΙ Ε-ΔΙΑΛΥΣΕ.ΜΕ.. Ο... ΠΟΝΟΣ...
ΚΙ ΕΒΑΛΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΕΡΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ Ο ΧΡΟΝΟΣ..
*(Γιωργης Γαρεφαλακης)


 

Αφου το λιωνει το κορμι καθημερνα ο σεβντας σου...
Οταν... μιλω για... ΘΑΝΑΤΟ θα λεω το ονομα σου...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

Αν... με γυρισουνε νεκρο... στο σπιτι μου...οι..φιλοι...
Θα ξερεται και ποιος φονιας στον Αδη μ' εχει στειλει...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης
 

Φαντασου... να 'χεις προγαμο...και να με... ξενυχτουνε...
Μ' ηντα καρδια τα ποδια σου στην εκκλησια θα μπουνε...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

Γινου φθινωπορο εσυ....κι εγω... δεντρό... θα... γινω...
Να σμιγουμε σκιάς μια φορα....την εποχη που σβηνω...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

Δεν ειναι αναγκη Αετος... να 'σαι.. για να πεταξεις...
Αν εχεις στην ψυχη φτερα...οπου ποθεις θα φταξεις...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

Ηρθες στα ποδια μου ΕΣΥ..και μου ζητας ΣΥΓΝΩΜΗ???
Που καποτε μου φωναζες... ΖΗΤΙΑΝΕ ΖΕΙΣ ΑΚΟΜΗ???

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)


Οποιος στον μ-πονο τ' αλλουνου...γελα και καμαρωνει...
Τονε ''πληρωνει'' ο Θιός διπλα οσο περνουνε οι χρονοι...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)

 

Απ την Ζωη στο Θανατο μιαν αναπνιά 'ναι ο Χρονος...
γιαυτο γλεντιζω τσι χαρές με τσι καημους συγχρόνος...

*(Γιωργης Γαρεφαλακης)
 

 


Facebook profile: www.facebook.com/profile.php?id=100008195436392
Επιμέλεια Αφιερώματος :Έρικα Τζαγκαράκη