Σκέψεις Της Σοφίας Κακουλαντωνάκη " AΡΩΜΑ ΣΚΕΨΗΣ"

2015-06-18 08:44

..."Πατέρα"....

Μαύρα τα ρούχα στο κορμί μαύρη και η καρδιά μου 

κι έχω θαμμένα στην ψυχή .. τ αναστενάγματά μου ! 

Κλαίω και δάκρυ δεν κυλά στα μάτια τα δικά μου 

κι εγίνηκε μια ζωγραφιά η θλίψη στην καρδιά μου! 

Ειν τα παράπονα πολλά θωρώντας τη μορφή σου .. 

Κοιμάται ..Ζει.. Αισθάνεται; Πατέρα η ψυχή σου;

Σοφία Κακουλαντωνάκη

 

 

ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΝΕ ΜΕΤΡΩ 
ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΛΥΠΗ 

ΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΧΑΡΑ
ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ
 
Σοφία Κακουλαντωνάκη
 
Της σκέψης μου το άρωμα
ειν΄΄ολο μου το είναι
είναι ψυχής απόσταγμα
που μου φωνάζει "Πίνε"
 
 
 
 
 
 
 
 
MOY ΔΩΣΕΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΣΚΕΨΕΙΣ 
ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΨΕΙΣ
ΔΩΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΕΨΗ 
ΓΙΑ ΔΕ ΚΑΤΕΧΩ ΑΝ Η ΨΥΧΗ ΑΛΛΗ ΠΛΗΓΗ ΑΝΤΕΞΕΙ
(2-7-2015)
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ -ΑΡΩΜΑ ΣΚΕΨΗΣ 
ΣΟΦΙΑ ΚΑΚΟΥΛΑΝΤΩΝΑΚΗ